Forum

Bilspil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Bilspil

Indlægaf Rene1980 » tors 05 mar 2015 12:49

Jeg søger efter et underholdende bilspil til PS4. Jeg vil gerne have et spil hvor selve racet er prioriteringen og ikke en mission.
Faktisk lidt som GT.

Jeg har indtil videre fundet frem til:

Driveclub
The Crew
Need for speed - Rivals

Hvad kan i anbefale og er der titler som jeg har overset?
Rene1980
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Bilspil

Indlægaf Vreki » tors 05 mar 2015 13:16

Need for speed er meget Arcade, så selv om jeg syntes det er fedt er det nok ikke det du leder efter.
Driveclub er nok det eneste ægte race-spil lige pt, men der er meget delte meninger om dets kvalitet. Det kunne fås til ca 170 hvis man har PS+, jeg ved ikke om det stadigt gælder.

Der er jo også MotoGP14 hvis man også kan lide de to-hjulede. Jeg mener faktisk der er en demo tilgængelig, måske via US store.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Bilspil

Indlægaf Erroneus » tors 05 mar 2015 13:17

Driveclub er det oplagte valg, de andre er meget arkade og Driveclub er efter en masse opdateringer, gået hen og blevet et super bilspil :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Bilspil

Indlægaf Rene1980 » tors 05 mar 2015 14:28

Jeg er egentlig også selv kommet frem til Driveclub.

Har fundet det til 299kr. ved Coolshop så undersøger da lige PS+ inden.
Rene1980
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Bilspil

Indlægaf Pending76 » tors 05 mar 2015 14:52

Erroneus skrev:Driveclub er det oplagte valg, de andre er meget arkade og Driveclub er efter en masse opdateringer, gået hen og blevet et super bilspil :)


Ja, Driveclub er et fremragende spil, hvis man elsker at kæmpe med en hjernedød AI, som køre på skinner :-D

Jeg personligt køre kun tidskørsel. Men ja resten af spillet er smukt og dejligt med nye baner. Det er kun AI'en det for min del er det svageste punkt med spillet.

Men ja ud fra de få racing spil der er på ps4'eren, så er Driveclub det bedste lige pt :-D
Billede
Pending76
Niveau 1
 
Indlæg: 65
By: Odense


Re: Bilspil

Indlægaf Vreki » tors 05 mar 2015 15:03

Ha ha, det kan jeg faktisk godt genkende, det er også kun tidskørsler jeg gider.
Matchmaking online er for ujævn, og offline er det bare een lang kålorm uden megen følelse af kamp.

Vi mangler virkeligt et god bilspil med variabel sværhedsgrad og meget gerne lokal coop med splitscreen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Bilspil

Indlægaf michaelblicher » tors 05 mar 2015 15:32

Ellers så vent lidt, project cars kommer her den 20 marts og det ser virkelig lækkert ud. Er helt klart det bilspil jeg går efter
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Bilspil

Indlægaf Bab » tors 05 mar 2015 15:35

Jeg vil anbefale The Crew. Det er et fantastisk bil spil og der er rigtig mange timer i det.

Jeg vil modsat de fleste advare mod Driveclub. Det er det mest ensformige spil, som jeg længe har spillet. Og arcade af værste skuffe. Vil man ikke bruge tid på at bremse, så bruger man bare væggen hele vejen rundt i svinget. Selv Need for Speed er bedre, synes jeg.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Bilspil

Indlægaf Jb » tors 05 mar 2015 15:38

Jeg vil også anbefale Driveclub - når man kommer længere på i Tour delen og de hurtigere biler, bliver man nød til at behandle spillet lidt som sim racer, da pinball effekten slet ikke er rentabel. de hurtige klasser skrider nemt i svingene og AI'en bliver markant bedre og svære at slå.

Personligt vandt jeg de første 30 løb uden problemer men så snart man rammer "PRO" events i Tour så får jeg problemer.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Bilspil

Indlægaf Abildtrup » tors 05 mar 2015 16:09

michaelblicher skrev:Ellers så vent lidt, project cars kommer her den 20 marts og det ser virkelig lækkert ud. Er helt klart det bilspil jeg går efter



Det er udsat 14 dage.

Jeg syntes du skal give DriveClub en chance.
Det er en nydelse at se på. Ja det er rigtigt at AI'en opfører sig mærkeligt ind imellem, men prøv det alligevel.
Der er flere plusser ved det spil end minusser.

Og kan du finde dertil 150,- er det jo bare perfekt.
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Bilspil

Indlægaf Redman DK » tors 05 mar 2015 16:20

Driveclub kan anbefales, det er et fantastisk bilspil hvor fokus virkelig ligger på racing. Efter du har valgt et løb går der ikke mere end 15 sek. før du er i gang med at køre, ikke noget med at glo på en loadingskærm i hundrede år, ikke noget med at skulle bruge lang tid på at køre hen til et løb, det er bare direkte i gang. Bilfysikken har en god blanding mellem arcade og simulation ala andre spil som Project Gotham Racing og Grid Autosport.

Og hver måned kommer der nye gratis dlc baner, så man løber nærmest aldrig tør for content.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron