Forum

Fifa 15 - kan man spille sådan?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Fifa 15 - kan man spille sådan?

Indlægaf Volpi » fre 06 mar 2015 11:10

Eg spillede igår for første gang 2 player på min ps4. Igennem nogle år har en kammerat og jeg spillet online på samme hold.

Det er for mig den eneste måde jeg finder underholdende, fordi det aldrig blir ensformigt. Igår byggede vi hurtigt et habil fut hold op. Det var nu meget sjovt, men jeg syntes nu stadig det er sjovest at spille med reele hold.

Men da min kammerat og jeg begge er nye fædre er tiden til co-op lille. Så jeg tænkte at jeg måske snart var gammel nok til at prøve online delen af alene:).
Men for at jeg skal blive fanget af det tænker jeg at spille sæsoner. Vil jeg kunne starte en karriere og så mine modstandere er modstandere der er online? Og ikke computermodstandere? Det er nemlig her at jeg maks gider 2-3 kampe i streg, det er stadig trods 20 årlige udgivelse møghamrende stringent og kedeligt:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa 15 - kan man spille sådan?

Indlægaf hansen_acm » fre 06 mar 2015 11:29

Hvis du spiller sæsoner online, så kommer du til at spille mod andre, men det er ikke en karriere. Det eneste man kan er at vælge hold. Det vil sige du kan ikke købe spillere og finde talenter på den måde man gør i offline karriere. Den eneste måde at spille online, hvor man samtidig kan købe spillere er i FUT. :)
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster