Forum

Borderlands 2 til PS4

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Borderlands 2 til PS4

Indlægaf Dummiz » man 30 mar 2015 12:31

Jeg har aldrig nået at gennemføre borderlands 1 til PS3 men overvejer at købe borderlands 2 til PS4. Er der en rød tråd i spillene? Går jeg glip af noget hvis jeg går i gang med 2'eren uden at have gennemført forgængeren?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Borderlands 2 til PS4

Indlægaf jinz » man 30 mar 2015 12:45

Som jeg husker det, er der nogle hentydninger til ting der skete i Borderlands 1, så nogle af de jokes der er i 2'eren afhænger lidt af at have spillet 1'eren.
Som sådan tror jeg ikke du går glip af specielt meget, udover nogle jokes, ved ikke at have spillet 1'eren, da dens historie var lidt overfladisk

*Edit
Man får selvfølgelig en masse baggrundsviden igennem 1'eren som er ret godt at have med i 2'eren, for at få det fulde udbytte
Billede
jinz
Niveau 2
 
Indlæg: 125


Re: Borderlands 2 til PS4

Indlægaf Jb » man 30 mar 2015 14:35

I min optik er historien ikke noget at råbe hurra for og har ingen fokus i spillene. Køb du bare 2eren.. Jeg spillede 1eren og 2eren uden at høre eller læse noget om historien. Det er ren gameplay der gør serien fed i mine øjne
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Borderlands 2 til PS4

Indlægaf Erroneus » man 30 mar 2015 16:10

Jeg spillede 2'eren til Vita, uden at have spillet 1'eren. Det kan du SAGTENS og man bliver ikke bare kastet midt ind i en historie. Go for it, er et super spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Borderlands 2 til PS4

Indlægaf Bthoegersen » man 30 mar 2015 21:22

https://www.youtube.com/watch?v=bz9iUzb ... freload=10 se den, så har du en god forståelse for hvad der sker i første spil
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster