Forum

Call of Duty - Black Ops 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » lør 28 nov 2015 18:13

ikkNico skrev:Shit BO3 er sjovt på PS4!
Alle, og jeg mener alle, mine skud connecter. Jeg vinder face-ups, får killstreaks, bærer holdet (nogle gange). tager chancer, spiller aggresivt, dummer mig (og dør), og sprinter generelt bare rundt på mappet med hovedet under armen, og har det hysterisk morsomt.
Alt det på den samme forbindelse jeg dårligt kan gå positiv på på XBO.


Fedt! Blauwy og jeg har som sædvanligt intet liv, så vi spiller også i aften. Regner med vi er på ved 20 tiden og du er selvfølgelig velkommen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » lør 28 nov 2015 18:17

Super.
Mærkeligt nok så går det stadig af lort i KC, så indtil videre har den stået på TDM
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » lør 28 nov 2015 18:23

ikkNico skrev:Super.
Mærkeligt nok så går det stadig af lort i KC, så indtil videre har den stået på TDM


Der er eddermandme fart på i KC i år. Vi spiller hardcore TDM i øjeblikket. Dejligt at folk dør med det samme man rammer dem. Efterhånden som har vi har spillet det en del rusher vi ligesom vi plejer og folk bliver virkelig overrasket når man kommer helt op i hovedet på dem når de står og er lidt forsigtige fordi det er hardcore.

Jeg har dog været nødt til at skrue tempoet lidt ned med Sheiva da man er prisgivet hvis man misser det første skud. Men det er blevet det foretrukne gamemode nu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » lør 28 nov 2015 18:53

Jeg er slet ikke til ARs i det her spil. De tager toppen af farten, hvilket ikke er så godt i et spil, der i den grad inviterer til høj hastighed.
I øvrigt elsker jeg Awareness, der kommer mit nye Steelseries virkelig til sin ret. Shit man kan soundwhore

*edit*
Har i i øvrigt prøvet alm TDM?
Det er jo klart den mest populerede spiltype, så der er fyldt med skandinavere
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » lør 28 nov 2015 19:28

ikkNico skrev:Jeg er slet ikke til ARs i det her spil. De tager toppen af farten, hvilket ikke er så godt i et spil, der i den grad inviterer til høj hastighed.
I øvrigt elsker jeg Awareness, der kommer mit nye Steelseries virkelig til sin ret. Shit man kan soundwhore

*edit*
Har i i øvrigt prøvet alm TDM?
Det er jo klart den mest populerede spiltype, så der er fyldt med skandinavere


AR fungerer rigtig fint i Hardcore TDM. Har spillet M8A7 op i hardcore uden problemer!
Jep vi har spillet massere af almindelig TDM også. Men vi møder også mange danskere i Hardcore TDM. Mødte blandt andet en fra min egen by som jeg ikke engang vidste havde PS4 :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » lør 28 nov 2015 19:51

Så teabaggede du ham vel i Brugsen dagen efter?
Det havde jeg gjort. Lige ned i kølemontren med højre hånd, og så ned med bukserne med venstre, og så ellers bare køle løgposen i hans iskolde fjæs ... :mrgreen:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf wMikkel » lør 28 nov 2015 20:42

Cena skrev:
ikkNico skrev:Shit BO3 er sjovt på PS4!
Alle, og jeg mener alle, mine skud connecter. Jeg vinder face-ups, får killstreaks, bærer holdet (nogle gange). tager chancer, spiller aggresivt, dummer mig (og dør), og sprinter generelt bare rundt på mappet med hovedet under armen, og har det hysterisk morsomt.
Alt det på den samme forbindelse jeg dårligt kan gå positiv på på XBO.


Fedt! Blauwy og jeg har som sædvanligt intet liv, så vi spiller også i aften. Regner med vi er på ved 20 tiden og du er selvfølgelig velkommen :)


Jeg er også på ;) ingen svensker der forfølger mig i dag.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » lør 28 nov 2015 21:02

Vi sidder og gokker..øh, spiller, nu. I joiner bare party når i har lyst til at være med :)
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » lør 28 nov 2015 22:40

God spiller, i er fa'me vilde drengene.
Næste gang vil jeg lige prøve headsettet uden preamp. Så bliver lyden godt nok kun i stereo, men så kan jeg måske høre spillet bedre
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » søn 29 nov 2015 01:38

Det var sku hyggeligt her til aften drenge, bortset fra når jeg spillede dårligt. Så var det bare noget lort! Men det er også svært når Jacob er så pisse ringe hele tiden!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Getxaxxs » søn 29 nov 2015 02:04

Hej har også selv lige købt spillet og søger nogle at spille med her i morgen ADD Xaxxsgibs
Getxaxxs
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Svendborg


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Giv » søn 29 nov 2015 07:24

Er "altid" klar på noget CoD. Spiller domination for det meste, i tilføjer bare, det er altid sjovere at spille med folk der ved hvad de gør :D
Billede
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » søn 29 nov 2015 12:10

Cena skrev:Det var sku hyggeligt her til aften drenge, bortset fra når jeg spillede dårligt. Så var det bare noget lort! Men det er også svært når Jacob er så pisse ringe hele tiden!


Hahaha luk ædespalten :lol: :lol: :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf laursenchamp » tirs 01 dec 2015 15:55

Ku godt bruge nogle flere at spille med - gerne Arena også som netop har afsluttet sin "beta". Det er mit første CoD spil, men har ikke rørt andet den sidste måneds tid, så er ved at komme godt med :D

Tilføj gerne, mit psn er: Laursenchamp
laursenchamp
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Hasani94 » tirs 01 dec 2015 17:22

laursenchamp skrev:Ku godt bruge nogle flere at spille med - gerne Arena også som netop har afsluttet sin "beta". Det er mit første CoD spil, men har ikke rørt andet den sidste måneds tid, så er ved at komme godt med :D

Tilføj gerne, mit psn er: Laursenchamp

Add mig gerne. Jeg er "middelmådig" når det gælder COD, men jeg nyder at spille BO3! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster