Forum

Call of Duty - Black Ops 3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Ziem_DK » tirs 01 dec 2015 21:40

Nogle der er frisk på zombie!? Og som har Giants map? Vi sidder 2 nu og ku godt bruge 2 mere med headset
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » ons 02 dec 2015 10:54

Jeg elsker bare at rushe i Call Of Duty. Også selvom det er hardcore hvor kunsten er en lille smule sværere :)


Det er dejligt når alt bare går ens vej en gang i mellem og man så spiller godt også :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » ons 02 dec 2015 11:52

Jeg er dog ikke blevet for fin til at tage camping habitten på og lave map control/camping når jeg skal bruge longshots på et map som ikke giver en mange muligheder :D Så må folk finde en anden vej når jeg lukker den side ned :twisted:


Blauwy upload lige nogle af dine gode kampe. Skal se hvor meget du camper :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » ons 02 dec 2015 12:27

Her camper jeg ...



Tænk hvis alle kampe gik SÅ godt (er rimelig sikker på, at jeg bliver hjulpet af lc)


Cena skrev:Blauwy upload lige nogle af dine gode kampe. Skal se hvor meget du camper :P

Gider vi 10 minutter med Blauwy i et hjørne, mens han brokker sig over, at han ikke har en hund til at beskytte sin røv?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » ons 02 dec 2015 16:57

Haha, i er ikke dem der skal snakke om at campe, fede campere :mrgreen:

Jeg magter ikke at gå igang med at uploade gameplay igen, har jeg simpelthen ikke overskud til. Jeg har for travlt med at bære på jeres røve når vi spiller, ik' :D (Host, 30+ kill HC TDM's, host host)
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » ons 02 dec 2015 18:18

Tmartn glemmer helt dådyr effekten her.
Næsten alle spillere stopper op og sihter, eller skyder, ind i en gang røg, hvilket giver masser afd muligeheder for at stikke af eller flanke.



Og derfor er jeg stor tilhænger af smoke


Tog lige et par Dom kampe her til eftermiddag, og som ale andre år, har folk slet ikke forstået, at man kan kontrollere spawns ved kun at tage 2 punkter. Lad A/C være, og beskyt B, så skal A/C nok blive holdt af ale de spillere der såawner dernede. Alligevel er der altid 2-3 tosser, der sprinter efgter sidste punkt, og fulstædnig fucker spåawns, så man lige pludselig har modstandere i ryggen *suk*
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » tors 03 dec 2015 18:51

Tyvstjålet ideen fra Reddit, men jeg blev nødt til det :mrgreen:

Billede

Jeg smiler som en 5-årig hver gang jeg ligger nr 1 nu :lol: (Som jo er hver kamp, ikke Cena 8) 8) )
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » tors 03 dec 2015 20:56

Når jeg ikke har støttepædagogerne med, sker der mærkelige ting i BO3.
Nogen der kan forklare denne her?

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » tors 03 dec 2015 21:48

haha Nico. Man kan fandme heller ikke have dig med nogle steder!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf ikkNico » tors 03 dec 2015 21:53

Præcis.

Har i øvrigt oplevet en del missing hitmarkers her til aften i core TDM :(
Taber 1v1 med VMP mod ARs indenfor 2-4 meter, hvor SMG jo burde vinde.

*edit*
2 lobby ho senere: 20-3 ... Så er det sjovt igen
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf JFlindt » fre 04 dec 2015 09:55

Cena skrev:Jeg er dog ikke blevet for fin til at tage camping habitten på og lave map control/camping når jeg skal bruge longshots på et map som ikke giver en mange muligheder :D Så må folk finde en anden vej når jeg lukker den side ned :twisted:


Blauwy upload lige nogle af dine gode kampe. Skal se hvor meget du camper :P


Cena - hvad er det for en gun + attachments du bruger i videoen?
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 04 dec 2015 10:01

JFlindt skrev:Cena - hvad er det for en gun + attachments du bruger i videoen?


Det er XR-2 med Elo sight og High Caliber så vidt jeg husker :) Den er faktisk gået hen og blevet mit favorit våben tror jeg. Den er let som en SMG når man løber med den og skyder som en Assault rifle. Den er dog bedst i hardcore, da den i mange tilfælde ikke slår hårdt nok til at drænbe i et burst i core.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf JFlindt » fre 04 dec 2015 10:23

Cena skrev:
JFlindt skrev:Cena - hvad er det for en gun + attachments du bruger i videoen?


Det er XR-2 med Elo sight og High Caliber så vidt jeg husker :) Den er faktisk gået hen og blevet mit favorit våben tror jeg. Den er let som en SMG når man løber med den og skyder som en Assault rifle. Den er dog bedst i hardcore, da den i mange tilfælde ikke slår hårdt nok til at drænbe i et burst i core.


Cool - tak for svar...

Personligt svinger jeg mellem 3 favorit-guns lige pt:
- Gorgon med Reflex sight, grip og quickdraw
- Man-o-War(?) med Reflex, grip, stock, fmj og high caliber (all out på attachments og stort set intet andet i klassen)
- WMP med Red dot og grip
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Cena » fre 04 dec 2015 10:43

JFlindt skrev:
Cena skrev:
JFlindt skrev:Cena - hvad er det for en gun + attachments du bruger i videoen?


Det er XR-2 med Elo sight og High Caliber så vidt jeg husker :) Den er faktisk gået hen og blevet mit favorit våben tror jeg. Den er let som en SMG når man løber med den og skyder som en Assault rifle. Den er dog bedst i hardcore, da den i mange tilfælde ikke slår hårdt nok til at drænbe i et burst i core.


Cool - tak for svar...

Personligt svinger jeg mellem 3 favorit-guns lige pt:
- Gorgon med Reflex sight, grip og quickdraw
- Man-o-War(?) med Reflex, grip, stock, fmj og high caliber (all out på attachments og stort set intet andet i klassen)
- WMP med Red dot og grip


I betaen var jeg rigtig glad for Man-o-War, men syntes den tænder for langsomt nu. Er mere til den første assault rifle. AN47 eller hvad den hedder.

WMP er jeg ved at spille op til guld nu. Rigtig fedt våben. Prøv at smid rapid fire og extended mags på den. Vesperen var jeg også rigtig godt tilfreds med og Pharo vokser på mig, men man skal lige vende sig til en SMG som er 3 round burst :)

Har slet ikke prøvet LMG endnu, men de skal have et skud når jeg har guld på alle AR og SMG.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Call of Duty - Black Ops 3

Indlægaf Warmingmand » fre 04 dec 2015 14:28

Jeg er desværre nået til det punkt, hvor jeg har brug for gode råd og tips :)
Jeg er begyndt at tabe mange af mine kampe, jeg spiller primært TDM og DOM.. men desværre taber jeg, fordi jeg er begyndt at spille dårligt (surprise) og ikke får nogle kills og får en score på 2/15... Jeg havde en storhedstid i mw2 på 360'eren men det er en del år siden... :) :)

Pacet i spillet syntes jeg er nice, men tildels også meget frusterende, har i nogle gode kombinationer af våben jeg måske skal afprøve? :) og generelt bare andre gode råd?
Warmingmand
Niveau 0
 
Indlæg: 44


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron