Forum

ESO guild: Nu med guild trader

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

ESO guild: Nu med guild trader

Indlægaf first blood dk » tirs 30 jun 2015 20:45

Vi har netop fået en guild trader, så alle der gerne vil sælge kan bare kontakte mig.

Hej, vi har en lille Elder Scrolls online guild.
Vi kunne godt tænke os at være nogle flere.
Vi kan både lide caves, quests, dungeons og pvp i Cyrodiil.
Craglorn kræver sådan set at man er 4 mand i mindst veteran rank 10.

Husk man kan være i op til 5 guilds af gangen.

Kontakt eller send friend til First_blood_dk eller til Kill_bill_DK

Der er ingen aldersgrænse, bare man kan lide at spille spillet. Og at man kan opføre sig pænt overfor hinanden.

Guilden hedder: Gentlemens of Skyrim.

Husk at du skal være i Ebonheart alliancen for at kunne spille sammen med os.
Senest rettet af first blood dk man 24 aug 2015 14:06, rettet i alt 6 gange.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf first blood dk » lør 11 jul 2015 02:25

bump.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf first blood dk » tirs 21 jul 2015 20:13

Vi søger stadigvæk.
Nu er vi kun 3 mand, så vi kunne godt bruge nogle stykker. Vi ser helst at man er veteran rank.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf first blood dk » fre 31 jul 2015 17:17

Vi søger stadigvæk.

Vi kunne godt tænke os at få udforsket craglorn, hvor man blandt andet kan få master weapons i dragonstar arena. + at der er masser af gruppe opgaver og grotter.
Men det kræver at man mindst er 4 mand, og jeg vil sige at man som minimum skal være veteran rank 10 eller bedre.

Det ser svært ud med danskere i dette spil. Så håber at denne tråd kan få lokket nogen ud af busken.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf morfar » fre 31 jul 2015 18:07

Et krav om veteran fjerner alle dem der ikke har spillet det på pc og overført deres karakter. Tror ikke der er mange ps4 spillere der har nået veteran rank endnu.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf Hades » fre 31 jul 2015 18:47

Jeg er personligt lige kommet i level 15 :) så jeg er frisk på at joine, men det bliver pro forma indtil videre
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf first blood dk » fre 31 jul 2015 18:59

morfar skrev:Et krav om veteran fjerner alle dem der ikke har spillet det på pc og overført deres karakter. Tror ikke der er mange ps4 spillere der har nået veteran rank endnu.


Man behøver ikke at være veteran for at være i guilden. Men vi kan så bare ikke spille noget sammen, før at folk kommer op i de høje veteran levels. (jo måske lidt pvp, hvor man bliver autoskaleret til level 50).

Os der spiller sammen har kun spillet det på ps4, og vi har da ikke haft nogen problemer med at komme derop.

Til dem der er lidt langsomme med at levle op, så er der kommet en ny xp potion, man kan købe.


Hades skrev:Jeg er personligt lige kommet i level 15 :) så jeg er frisk på at joine, men det bliver pro forma indtil videre

Det skal du være velkommen til.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf morfar » fre 31 jul 2015 20:26

Jeg syntes jeg har spillet det en del og er kun lvl29, så i må virkelig ha spillet det meget.

Men jeg vil gerne joine. Kunne jo være der faldt noget aflagt gear af engang imellem (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf first blood dk » lør 01 aug 2015 23:41

morfar skrev:Jeg syntes jeg har spillet det en del og er kun lvl29, så i må virkelig ha spillet det meget.

Men jeg vil gerne joine. Kunne jo være der faldt noget aflagt gear af engang imellem (-:


Du er velkommen.
Men gammelt gear er ikke lige noget man ligger inde med. Og det meste veteran gear, er sæt som bliver låst til din karakter.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf morfar » søn 02 aug 2015 07:13

first blood dk skrev:
morfar skrev:Jeg syntes jeg har spillet det en del og er kun lvl29, så i må virkelig ha spillet det meget.

Men jeg vil gerne joine. Kunne jo være der faldt noget aflagt gear af engang imellem (-:


Du er velkommen.
Men gammelt gear er ikke lige noget man ligger inde med. Og det meste veteran gear, er sæt som bliver låst til din karakter.


Bliver det ikke først låst når man "tager det på"? Eller er det bind on pickup?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf Whoa » søn 02 aug 2015 15:22

Jeg er også kun level 41.. Kæft det tager tid, men bruger også en del til i Cyrodiil... Nogen der vil tage nogen af de caves? Eller bare game almindeligt?

Psn: whoa_82
Aldmeri dominion
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf first blood dk » søn 02 aug 2015 15:57

morfar skrev:
first blood dk skrev:
morfar skrev:Jeg syntes jeg har spillet det en del og er kun lvl29, så i må virkelig ha spillet det meget.

Men jeg vil gerne joine. Kunne jo være der faldt noget aflagt gear af engang imellem (-:


Du er velkommen.
Men gammelt gear er ikke lige noget man ligger inde med. Og det meste veteran gear, er sæt som bliver låst til din karakter.


Bliver det ikke først låst når man "tager det på"? Eller er det bind on pickup?



Jo, men jeg får jo for eksempel ikke gear der passer til din level. Og gammelt gear er jo slettet for længst for at få plads til andre ting.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf first blood dk » søn 02 aug 2015 15:59

Whoa skrev:Jeg er også kun level 41.. Kæft det tager tid, men bruger også en del til i Cyrodiil... Nogen der vil tage nogen af de caves? Eller bare game almindeligt?

Psn: whoa_82
Aldmeri dominion


Ja, nu er tråden lavet for at finde nogle til vores Ebonhart guild. Og du er i en helt anden pakt. :D
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf Whoa » søn 02 aug 2015 17:45

first blood dk skrev:
Whoa skrev:Jeg er også kun level 41.. Kæft det tager tid, men bruger også en del til i Cyrodiil... Nogen der vil tage nogen af de caves? Eller bare game almindeligt?

Psn: whoa_82
Aldmeri dominion


Ja, nu er tråden lavet for at finde nogle til vores Ebonhart guild. Og du er i en helt anden pakt. :D

Ah ja ok.. Haha sorry :-)
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: ESO: Join vores lille Ebonheart guild

Indlægaf morfar » søn 02 aug 2015 18:49

Jeg sælger tit mine potions til npc og får 1 guld stykket.

Er der mulighed for at sælge sine ting i guild store eller hvordan ser det ud med det?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot], Google [Bot] og 40 gæster