Forum

Firewatch

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Firewatch

Indlægaf dualhandel » man 06 jul 2015 11:39

Er jeg den eneste der ser frem til det her spil? der er ikke vist synderligt meget frem, men jeg syntes stadig det ser utrolig spændende ud! :D under er deres trailer fra E3 i år. Det var forresten også et spil jeg ikke havde hørt om før jeg så det dukke op på coolshop's hjemmeside, og valgte at tjekke det ud :D
dualhandel
Niveau 2
 
Indlæg: 176


Re: Firewatch

Indlægaf Erroneus » man 06 jul 2015 12:10

Jeg ser også meget frem til det. Den spændte stemning og dialogen fanger mig helt.

Lidt overraskende at se det på coolshop, jeg troede kun det var en digital titel. Tror heller ikke prisen på coolshop holder, det bliver nok betydeligt billigere.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firewatch

Indlægaf Redman DK » man 06 jul 2015 16:26

Erroneus skrev:Lidt overraskende at se det på coolshop, jeg troede kun det var en digital titel. Tror heller ikke prisen på coolshop holder, det bliver nok betydeligt billigere.


Udvikleren/udviklerne har sagt på twitter det kun bliver digitalt. Det virker som om nogle butikker bare smider alle spil op der er blevet annonceret :P

Jeg ser også meget frem til det. Jeg synes det var et af (mange) gode overraskelser fra E3.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Firewatch

Indlægaf HEADSTAR » fre 10 jul 2015 23:58

Er samtalerne ikke for kunstige og en hel del scriptet?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Firewatch

Indlægaf Erroneus » lør 11 jul 2015 10:43

Det er meget scriptet jo, men det er nødvendigt hvis man vil styre historien og da historien er en meget stor del af det, så er det nødvendigt. Kunstige syntes jeg ikke de er, syntes faktisk de virker glimrende og med gode stemmeskuespillere.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firewatch

Indlægaf Erroneus » man 08 feb 2016 23:37

Så er det i morgen det sker!

Der er desværre lidt rapporter om at PS4 udgaven mangler lidt optimering, da spillets FPS dør i nogle områder, men mon ikke der kommer noget hurtigt. Ud over det, så har det fået pæne anmeldelser og ligger pt. i 80'erne.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firewatch

Indlægaf Erroneus » man 08 feb 2016 23:46

Oki dev bekræfter der er patch på vej, de ting som folk har oplevet er delvist pga. nogle har spillet på "early code" udgaver og det er forholdsvis sjældne bugs, da de ikke selv kan genskabe det, men problemer med Unity engine, som udvikleren Unity og Sony arbejder sammen om at få styr på.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firewatch

Indlægaf weissmuller » tirs 09 feb 2016 13:23

Jeg synes det visuelt ser rigtig fedt ud. Jeg er lidt tilbageholdende i forhold til beskrivelsen "walking simulator". Der tales også om dårlig fps igennem hele spillet og det er lidt en dræber når nu spillet er så flot.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Firewatch

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 09 feb 2016 16:35

Er der nogen der kunne fortælle mig hvor i aller()/%/¤de dette spil er at finde ??? har tjekket spillets egen hjemmeside og PSN´s hjemmeside og begge siger at spillet er ude men det er sq ikke at finde på storen nogle steder hverken EU eller US
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Firewatch

Indlægaf Dropdat » tirs 09 feb 2016 16:39

MikeTheDane327 skrev:Er der nogen der kunne fortælle mig hvor i aller()/%/¤de dette spil er at finde ??? har tjekket spillets egen hjemmeside og PSN´s hjemmeside og begge siger at spillet er ude men det er sq ikke at finde på storen nogle steder hverken EU eller US


Spillet udkommer først kl 19 til PC. Det meldte udvikleren ud på Twitter. De har ikke nogen kontrol over tidspunktet på PS4, men de tror det bliver omkring samme tidspunkt. Og det passer nok godt nok, da der allerede er udkommet andre spil på PSN i dag (omkring kl. 11), uden Firewatch var blandt dem.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Firewatch

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 09 feb 2016 16:41

Dropdat skrev:
MikeTheDane327 skrev:Er der nogen der kunne fortælle mig hvor i aller()/%/¤de dette spil er at finde ??? har tjekket spillets egen hjemmeside og PSN´s hjemmeside og begge siger at spillet er ude men det er sq ikke at finde på storen nogle steder hverken EU eller US


Spillet udkommer først kl 19 til PC. Det meldte udvikleren ud på Twitter. De har ikke nogen kontrol over tidspunktet på PS4, men de tror det bliver omkring samme tidspunkt. Og det passer nok godt nok, da der allerede er udkommet andre spil på PSN i dag (omkring kl. 11), uden Firewatch var blandt dem.


Jeg siger mange tak så må jeg underholde mig med The Following :)
Tak igen
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Firewatch

Indlægaf Erroneus » tirs 09 feb 2016 21:19

Er på PSN Store nu.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Firewatch

Indlægaf weissmuller » tirs 09 feb 2016 21:39

ja, ok da. Til 134 (ps+) er det et must :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Firewatch

Indlægaf Morten Rask » tirs 09 feb 2016 23:52

Jeg havde set frem til det, men jeg tror jeg venter til de får fikset de performance problemer. Til den tid er det nok også på tilbud.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Firewatch

Indlægaf Krede1972 » ons 10 feb 2016 01:07

Er det Open World hvor man kan støde på missioner undervejs eller er det strengt scripted på samme måde som eksempelvis Uncharted?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster