Forum

Elder scrolls spørgsmål.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Elder scrolls spørgsmål.

Indlægaf pjulledk » lør 25 jul 2015 19:24

Jeg har lige købt ESO og er helt lost, troede det var ligesom skyrim men jeg tog fejl

Her er 2 af muligvis flere spørgsmål.

1. hvorfor kan jeg ikke se mine venner under friends selvom jeg ved de er Online, er det muligvis fordi de er i en anden Alliance en mig??

2. kan man rejse til andre zoner en dem som hører til ens egen alliance. altså jeg er fra Daggerfall er det muligt for mig at rejse til en zone hvor feks. Empirials regerer??

Der kommer måske flere spørgsmål når jeg når længere i spillet:)
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Elder scrolls spørgsmål.

Indlægaf BizzyVaping » lør 25 jul 2015 20:17

pjulledk skrev:Jeg har lige købt ESO og er helt lost, troede det var ligesom skyrim men jeg tog fejl

Her er 2 af muligvis flere spørgsmål.

1. hvorfor kan jeg ikke se mine venner under friends selvom jeg ved de er Online, er det muligvis fordi de er i en anden Alliance en mig??

2. kan man rejse til andre zoner en dem som hører til ens egen alliance. altså jeg er fra Daggerfall er det muligt for mig at rejse til en zone hvor feks. Empirials regerer??

Der kommer måske flere spørgsmål når jeg når længere i spillet:)


Jeg kunne se dig under friends da jeg spillede på daggerfall covenant før idag. (du stod dog som værende offline på det tidspunkt)

Du kan vidst komme til de andre zoner når du engang når veteran rank, så vidt jeg ved. Er dog ikke selv nået dertil endnu.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Elder scrolls spørgsmål.

Indlægaf pjulledk » lør 25 jul 2015 20:23

BizzyVaping skrev:
pjulledk skrev:Jeg har lige købt ESO og er helt lost, troede det var ligesom skyrim men jeg tog fejl

Her er 2 af muligvis flere spørgsmål.

1. hvorfor kan jeg ikke se mine venner under friends selvom jeg ved de er Online, er det muligvis fordi de er i en anden Alliance en mig??

2. kan man rejse til andre zoner en dem som hører til ens egen alliance. altså jeg er fra Daggerfall er det muligt for mig at rejse til en zone hvor feks. Empirials regerer??

Der kommer måske flere spørgsmål når jeg når længere i spillet:)


Jeg kunne se dig under friends da jeg spillede på daggerfall covenant før idag. (du stod dog som værende offline på det tidspunkt)

Du kan vidst komme til de andre zoner når du engang når veteran rank, så vidt jeg ved. Er dog ikke selv nået dertil endnu.


ok jeg kunne ikke se dig. kan kun se en ven der spiller og det var efter at slette ham som ven og finde ham igen igemmen spillet? ?
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Elder scrolls spørgsmål.

Indlægaf first blood dk » søn 26 jul 2015 15:08

Du kan spille alle faktioner igennem. Du kan fortsætte med den samme mand efter at du har klaret din første alliance færdig.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Elder scrolls spørgsmål.

Indlægaf pjulledk » søn 26 jul 2015 15:56

first blood dk skrev:Du kan spille alle faktioner igennem. Du kan fortsætte med den samme mand efter at du har klaret din første alliance færdig.


Så jeg skal ikke til at lave en ny karakter for at spille de andre igemmen. Det frygtede jeg nemlig
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Elder scrolls spørgsmål.

Indlægaf first blood dk » søn 26 jul 2015 18:57

pjulledk skrev:
first blood dk skrev:Du kan spille alle faktioner igennem. Du kan fortsætte med den samme mand efter at du har klaret din første alliance færdig.


Så jeg skal ikke til at lave en ny karakter for at spille de andre igemmen. Det frygtede jeg nemlig


Ja, man kan bruge den samme mand.
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Elder scrolls spørgsmål.

Indlægaf AndersLP84 » man 27 jul 2015 18:39

Har det bestået væg testen Pjulle ??? :D
Spøg til side. Det er et fedt spil. Frieler og jeg spiller det ganske ofte :)

Det tager LANG tid at spille en fraktion igennem. Det vil nære nemmere og hurtigere at oprette en ny karakter og det er ikke så slemt som det lyder. De første ti levels tager ingen tid at køre igennem. Det er først derefter det bliver små træls :)

Det med at finde venner. Der skal man oprette en gruppe (inde i groups. Underligt sted ikke :P ) og så bliver de vist på ens map. Gruppelederen kan alle i gruppen se på kompasset.

Du kan som sagt (desværre ikke :/ ) rejse til de andre områder før du er blevet veteran :/

Men Casper hvis de er Ebonheart pagt, så kan jeg sagtens hjælpe dig lidt hvis du laver en ny karakter. Jeg er omkring level 36 og hvis jeg spiller med dig så kan jeg nakke de svære fjender med et par hug, så du hurtigere kan komme igennem dine quests :)
Billede
AndersLP84
Niveau 2
 
Indlæg: 198
By: Fredericia



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron