Forum

Har Unity Black Flag potentiale?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Har Unity Black Flag potentiale?

Indlægaf Volpi » fre 31 jul 2015 08:44

Jeg købte Black Flag sammen med min PS4 ved release. Det tog mig lidt tid at komme igang med det, men en god lang barsel ændrede på det og jeg blev godt bidt af Black Flag. Det er nu et år siden og jeg fik den anden dag startet Black Flag op igen og igen er jeg dybt optaget.
Spillets historie fanger mig, hvilket jeg må konstatere er vigtigt. GTA kan eks ikke fange mig, da det er for kedelig en historie. Hm ja den tanke der først dukker op er egentlig barnlig. Sådan syntes jeg ikke Black Flag er.

I Black Flag keder jeg mig egentlig aldrig. Det er alsidigt på en måde kun (som jeg husker det) Red Dead Redemption tidligere har opnået imo.

Jeg har egentlig Watch Dogs liggende (købt i den førnævnte barsel), men kom aldrig rigtig igang med det. Men Black Flag har åbnet openworld spillene for mig. Så det burde jeg egentlig også komme videre med. Watch Dogs har i min verden også det mere realistiske element over sig, som jeg savner ved GTA.

Så mit spørgsmål er nu hvor Black Flag virkelig har fanget mig, har Unity det samme over sig? Alsidigheden og den gode historie.?

Imellemtiden ser jeg frem til Mafia 3 og er sikker på der må komme et Red Dead Redemption.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Har Unity Black Flag potentiale?

Indlægaf Erroneus » fre 31 jul 2015 10:19

Unity's historie er desværre ikke lige så interessant som Black Flag og omgivelserne ikke helt så charmerende, selv om de skam har fået lavet Paris flot. Unity er ikke noget dårligt spil og efter nogle massive patches blev det også fint at spille. Combat delen i det er rigttig godt og der er masser at tage sig til, men co-op missionerne virker ligegyldige, men de er så heller ikke nødvendige for historien.

Unity var et skridt i den forkerte retning for AC, ikke mindst fordi hvor uspilleligt det var de første mange måneder, så det kommende Syndicate virker faktisk lovende, fordi det virker til de har indset at alle de ting de gjort gal med Unity ungår de nu. Ingen co-op, ingen companion apps halløj, ingen massive folkemængder der smadrer FPS og ikke rigtigt tilføjer noget til spillet og så lidt mere interessante omgivelser.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Har Unity Black Flag potentiale?

Indlægaf Krede1972 » fre 31 jul 2015 11:23

Hold dig for Guds skyld fra Unity.

Black Flag har også holdt mig godt beskæftiget. Et af de bedste AC-spil i serien.

Unity er tilbage på AC-motorvejen, der bare er repetitiv, uendelig og kedsommelig.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster