Forum

warnerbrothers

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

warnerbrothers

Indlægaf iceb » lør 01 aug 2015 07:32

Jeg har en kanal på twitter og youtube hvor jeg llaver guides for folk. så de kan blive hjulpet hvis de sidder fast i et spil.
Men så får jeg så den her henstielling fra warner brother advokat om at jeg bryser oprets loven og ikke må bruge nogle
videoklip som der er med i hele spillet. Og det er mange af disse video klip i dette spil ved jeg.

så hvad skal jeg gøre vil I mene ?
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: warnerbrothers

Indlægaf Erroneus » lør 01 aug 2015 10:42

Warner Brothers er desværre nogle bitches, præcis som Nintendo, men hensyn til det område. Du kan ikke gøre noget, de kan desværre kræve du ikke må monitize en video med deres indhold i, ikke uden deres tilladelse. Ja det er langt ude at så stort et firma går op i små-skillinger fra Youtube, som faktisk reklamerer for der spil, men sådan er de åbenbart skruet sammen.

Så du skal have fat i dem, jeg kan dog ikke hjælpe med hvordan, men de må have en community manger eller lign. du kan få fat i.

Warner Bros Games er let det værste gaming firma derude.

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: warnerbrothers

Indlægaf iceb » lør 01 aug 2015 11:47

ja tjener så heller ingen penge på at lave disse guide videoer alligevel jo ikke engang på min egen hjemmeside blog side er der banner reklamer så dett har jeg nu skrevet til dem ....
og hvis de så holder fast så mig jeg jo bare skifte til et andet spil jo.............

Jeg har også skrevet til google product forum også som plejer at indholde noogle eksperter på deres regler osv og
ophavsret osv
iceb
Niveau 2
 
Indlæg: 109



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster