Forum

Game modes Fifa 16?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Game modes Fifa 16?

Indlægaf Volpi » søn 30 aug 2015 19:38

Nok en gang havde jeg besluttet mig for at Fifa 16 blev uden mig. Jeg bliver simpelthen ikke grebet af spillet, men har alligevel købt det hver evig eneste år. Dumt.

det jeg savner er et spil der griber mig. Jeg vil gerne spille sæsoner med et hold og mod andre Fifa spillere. Jeg syntes spillet mod computeren er så hamrende trivielt og forudsigeligt at jeg maks holder til 2 kampe inden jeg har ramt off knappen igen.

Fut siger mig intet, da det intet med virkelighedens hold har at gøre.. Det er lidt essensen for mig - realismen.
Er der nogen der spiller sådan mere, eller er det ren friendlies og fut der spilles online efterhånden?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Game modes Fifa 16?

Indlægaf iaurdae » man 31 aug 2015 10:45

for mig handler det meste om offline.. jeg må nok sige, at jeg er en mere gammeldags FIFA spiller og magter ikke altid alle de online ting osv.. FUT siger mig heller ikke det store mere, men for mig handler det om realismen i at tage et hold i career mode, og føre dem til store ting.. ;)

jeg synes, modsat dig, at det giver udfordring nok at spille imod AI'en.. men godt vi er forskellige ;)

hvad angår seasons mode, som du efterspørger synes jeg ikke rigtigt det har fanget mig, ideen er dog bedre en FUT! ;)
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Game modes Fifa 16?

Indlægaf Volpi » man 31 aug 2015 10:57

Det er faktisk også sådan jeg gerne ville spille online. Carreer lignende spil. Men offline går jeg bare død i det når nu det er så forudsigeligt på den måde. Der giver 1 vs 1 altså bare et åbent spil. Nok ikke nogensinde noget vi kommer til at opleve offline - desværre
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Game modes Fifa 16?

Indlægaf ByProxy66 » tirs 22 sep 2015 12:35

Jeg har håbet på, at de ville udvikle Be A Player delen i retning af NBA2K. Og jeg har smidt rigtigt mange dumme penge efter fifa de sidste mange år i det forfængelige håb, at der ville ske noget.

Så med de udmeldinger, som der er kommet, bliver det uden mig for første gang siden 07. Jeg tror det tog 3 udgivelser, at få fikset man skulle have 75 ud af 73 accomplishments(!), hvilket siger en del om deres fokus. FUT er naturligvis rigtigt interessant for EA, grundet den mer-omsætning, der ligger der. Det siger desværre ikke mig en disse, at spille et fantasy-league spil.

Hvad jeg imidlertid ikke forstår er, at spillet stadig kan trække så overvejende positive anmeldelser for sjældent har et firma da gjort så lidt for at sælge så meget som EA og FIFA-serien.
ByProxy66
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Brønderslev



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster