Forum

Fifa 16 tanker/meninger

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf Volpi » søn 27 sep 2015 07:22

Jeg er enig mht kritikken vedr presspillet. Det er temmelig passivt uanset instrukser:)
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf hanZen » søn 27 sep 2015 09:39

@Zinck
Du kan finde de forskellige sliders her:
http://www.operationsports.com/forums/e ... iders.html

Og husk at sætte game speed til slow :)
Billede
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf Volpi » søn 27 sep 2015 09:54

Jeg har egentlig aldrig givet de sliders nogen værdi, men kan jo se man faktisk kan tweake sit spil markant.
Men hvordan så online?
Kan man finde nogen at spille mod overhovedet? Eller er det ens standard all over?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf hanZen » søn 27 sep 2015 10:01

Ved faktisk ikke med online. Spiller mest offline lige for tiden. Og de indstillinger/sliders gør altså en kæmpe forskel. Det føles nærmest som et helt andet spil, når de er indstillet 'korrekt'.
Billede
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf Volpi » søn 27 sep 2015 10:32

Spiller du på legendarisk?

Jeg spiller kun på semi pro nu nemlig og ret frustreret over spillets dynamik faktisk.

For 10 år siden eller ca, spillede jeg på sværeste niveau, men er virkelig stået af de sidste par år. Jeg har et par undringer jeg håber i kan svare på.
Ved at stige i sværhed, hvad er det så der blir mere udfordrende?
Jeg er tilbageholdende nu på semi allerede, fordi jeg syntes det er skide svært at tage bolden fra modstanderne. Jeg laver 10 frispark i hvertkamp. En glidende er hver gang gult kort.
Jeg tror endnu ikke jeg har haft fået et frispark i 10 kampe, det er lidt træls.

De ændringer der er linket til, er vel henvendt til legendary?
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf hanZen » søn 27 sep 2015 10:42

Jeg er også startet på semi-pro i år, da det kræver lidt tilvænning i forhold til tidligere udgaver af spillet. Som du selv er inde på, så er prespillet og forsvarsspillet generelt lidt sværere, end det plejer at være. Men må bare øve os lidt :)
Billede
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf Stricker » søn 27 sep 2015 11:20

Volpi skrev:En glidende er hver gang gult kort.
Jeg tror endnu ikke jeg har haft fået et frispark i 10 kampe, det er lidt træls.


Tror du ikke bare, at du skal være mere opmærksom på dine forsvars spilleres positioner? En glidende takling er jo typisk et resultat af en spiller der ikke har mandsopdækket tilstrækkeligt og er derfor nødsaget til at lappe hullet på den måde. Min løsning er altid at have mindst én CDM med god udholdenhed, der kan jage dem der forsøger at nå til straffesparksfeltet. Især fordi at jeg er pisse utålmodig og derfor kan finde på at trække på CBs der oftest bør være forholdsvis immobile.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf iaurdae » søn 27 sep 2015 11:56

jeg synes det er tankevækkende at vi er nødt til at overveje at tweake et spil med sliders, før at det føles rigtigt.. håber EA sports selv læser lidt rundt omkring.. synes egentligt overordnet set, at det er et okay produkt, men mener at de er gået lidt for langt tilbage mht. "pace-skandalen" fra '15..
Billede
iaurdae
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf WikDK » søn 27 sep 2015 12:12

Syndes stadig at det er interessant om de sliders også påvirker online game?
WikDK
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf Volpi » søn 27 sep 2015 13:20

Glidende tacklinger kan jeg godt være med på, kan være en satset tackling. Men det er ligeså tit en "tackling" uden brug af knapper. Vel hvad man kan kalde et skulderskub eller hvad der i tidligere Fifa'er bare var en interception. De takseres voldsomt meget til et frispark.

Jeg har endnu et direkte frispark til gode i offline spil
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf Xainz » søn 27 sep 2015 15:49

Jeg syntes det er fantastisk man intet har gjort ved drop ind kampene i pro clubs, at idioter skal have held med at ødelægge at for andre, uden man kan gøre en skid ved det pisser mig grænseløst af.

Sådanne idioter bør have en ip ban fra alt online, pro club virker ellers som en fantastisk spil del, men igen i år er det ikke til at spille drop ind kampe
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf Erroneus » søn 27 sep 2015 18:27

Så fik jeg spillet lidt. Tja jeg syntes ikke forskellen er særlig stor fra 2015, men jeg spiller normalt heller ikke med spillere med meget pace, men spiller mere med mange små aflevering og forhåbentligt en stikning eller en retningsbestemt tæmning der kan give en afslutning.

Jeg kan dog godt mærke, at det virker lidt mere svært at få tacklet den bold, men mangler kampe på et højere niveau, for sådan rigtig at bedømme det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Fifa 16 tanker/meninger

Indlægaf Erroneus » man 05 okt 2015 23:15

Vi har alle prøvet det, men det er stadigvæk sjovt/frustrerende når det sker :)

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 26 gæster

cron