Forum

Dark Souls - Bedste bosser?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dark Souls - Bedste bosser?

Indlægaf Christian Mogensen » tors 01 okt 2015 13:16

Jeg glæder mig for vildt til Dark Souls 3 i foråret - som optakt har jeg skrevet lidt om hvilke boss'er der gav mig den vildeste oplevelse i de to første spil (ingen Demon Souls eller Bloodborne her) - men jeg er lidt nysgerrig på at høre hvilke boss-kampe I husker bedst, og om jeg har ramt plet...?

*Link fjernet* /ENM

Boss-kampen er den sidste store - nærmest umulige - forhindring inden highscore-listen toner frem, prinsessen reddes eller det halve kongerige befries. Det er den ultimative du-er-der-næsten forhindring der får spillere til at bide tænderne sammen og holde koncentrationen lidt endnu - og enten får dem til at kyle controlleren tværs gennem lokalet i frustration, eller udbryde glædesbrøl og dele oplevelsen med alle i de nærmeste 3-4 boligblokke.
Christian Mogensen
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Aarhus


Re: Dark Souls - Bedste bosser?

Indlægaf Redman DK » søn 04 okt 2015 14:58

Hvis du gerne vil høre vores mening om du har ramt plet, kan du jo starte med at skrive teksten her i stedet for at linke videre til en konkurrerende side.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Dark Souls - Bedste bosser?

Indlægaf EvilNinjaMoby » søn 04 okt 2015 15:45

Ja tak - debatten kan du lægge op til og have herinde - vi er ikke en link-central sat i søen for at generere trafik på Facebook osv.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Dark Souls - Bedste bosser?

Indlægaf Christian Mogensen » tirs 06 okt 2015 08:11

Det beklager jeg; jeg anede ikke at [den der side] på nogen måde var konkurrende; min forståelse af PSLife var primært at det var et debatforum med artikler som sekundær prioritet hvor det forholder sig modsat det andet sted :)
Christian Mogensen
Niveau 0
 
Indlæg: 7
By: Aarhus



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster