Forum

FALLOUT 4 TRÅDEN

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Michael Jensen » tors 12 nov 2015 15:20

Det er lidt en dum løsning, men hvis du kan se dem, kan du prøve at target dem i VATS. Der viser de dem vist også i både grøn og rød.
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Lynggaard CR » tors 12 nov 2015 15:32

Michael Jensen skrev:Det er lidt en dum løsning, men hvis du kan se dem, kan du prøve at target dem i VATS. Der viser de dem vist også i både grøn og rød.


Ja, men det er jo ikke optimalt. Hvad er perception til for, når hverken venner eller fjender bliver vist? Selvom jeg bogstaveligt talt står lige ved siden af dem. Jeg hælder mest til at det må være en bug i mit spil, men det ser ikke ud til at mange andre kæmper med samme problem.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Bab » tors 12 nov 2015 15:47

Perception er din evne til at bevæge dig lydløst, uden at blive opdaget. Derfor kan du gå helt hen til fjenderne, uden at de reagerer. Med en lavere level i Perception, så bliver du opdaget, før du når hen til dem. Du kan jo prøve at smide en håndgranet i lommen på en af dem ;) Det handler ikke nødvendigvis om, at du kan se flere fjender.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Lynggaard CR » tors 12 nov 2015 15:59

Yes, men jeg mindes at perception i de tidligere Fallout-titler tilsvarende gjorde det lettere at opdage fjender. Selvom jeg identificerer dem via V.A.T.S, så dukker de stadig ikke op på min radar som en rød prik, når jeg forlader V.A.T.S igen - selvom jeg står lige bagved dem. Det virker ikke helt rigtigt.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf weissmuller » tors 12 nov 2015 16:10

Jeg synes FO4 er et fantastisk spil. Går efter mission marker på kortet og støder ind i 10 store indendørs områder der tigger om at blive endevendt :-) (HELE TIDEN) Der er så mange cool distraktioner der hele tiden popper op og gør verdenen spændende. Og "lysdesignet" og stemningen i spillet fungerer enormt godt når vejret skifter eller du kommer ind i en bygning. Det har de altså nailed. Eneste minus er klassisk Bethesda. Totalt livløse karakterer med døde ansigter, der sjovt nok gør Synth'sne til de fedeste robotter ever :-)
Eneste bug jeg er stødt ind var elevator bug'en hvor skærmen frøs, lynhurtigt løst ved at trykke ps knappen ud i menuen og ind i spillet igen.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Ziem_DK » fre 13 nov 2015 18:19

Kan det passe ens afgrøder kan gå i "stykker"?
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Michael Jensen » fre 13 nov 2015 23:38

Bab skrev:Det handler ikke nødvendigvis om, at du kan se flere fjender.Bab


Det ligger til gengæld i ordet 'perception', at dets primære funktion er at styrke dine sanser, ie. spotte folk.
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » tirs 17 nov 2015 15:13

Jeg har nu spillet så meget FALLOUT 4 at jeg har fået en muskel skade i tommelfingeren AV:(

Rimlig fedt at Fallout 4 er spillet hvor det sker første gang, når man tænker på hvor lang tid jeg har spillet Gta v...
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf klatzen » lør 21 nov 2015 13:31

Nogen der ved om man kan spille videre efter main Quests er gennemført? eller om spillet stopper som i New Vegas, og evt. hvilke konsekvenser det har for andre quests når man er done med Main quest? :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Erroneus » lør 21 nov 2015 13:34

Det kan du godt og der er ingen level cap, så gå bare amok :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf pjulledk » lør 21 nov 2015 15:41

Der er dog konsekvenserne. Hvis du gemmenføre en historie for en Faction kan de andre ikke gemmenføres. Du skal enten gemme før du tager story missionerne eller begynde forfra...

Jeg lærte det på den hårde måde og fik ikke gemt, men vil ikke bare genstarte så har set de andre slutninger på YouTube. Og der er forbavsende lidt forskel på slutningerne
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Krede1972 » lør 21 nov 2015 16:01

Ziem_DK skrev:Kan det passe ens afgrøder kan gå i "stykker"?


Det kan de højst sandsynligt godt. De forskellige settlements bliver jo angrebet en gang imellem.
Så det virker meget sandsynligt at noget af det man har opbygget lider skade.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf mowdy » lør 21 nov 2015 16:11

Hvor finder man adhesive henne, syntes ikke rigtig jeg finder noget..
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Krede1972 » lør 21 nov 2015 16:20

mowdy skrev:Hvor finder man adhesive henne, syntes ikke rigtig jeg finder noget..


Du får det ved at "nedbryde" andre items.
Det findes bl.a i Duct Tape.

http://fallout.wikia.com/wiki/Adhesive
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: FALLOUT 4 TRÅDEN

Indlægaf Madskimo » tors 03 dec 2015 09:49

Så fik jeg gennemført spillet :)
Genialt spil må jeg sige. En helt anden oplevelse end fx Fallout 3 og New Vegas.
9/10 her fra.
Madskimo
Niveau 2
 
Indlæg: 157


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron