Forum

Battlefront Tips & Tricks

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Battlefront Tips & Tricks

Indlægaf Vreki » man 23 nov 2015 14:14

Ja jeg syntes måske vejledningen er lidt tynd i Battlefront, så jeg tænkte vi kunne liste de "AHA" ting vi finder ud af.

*Man kan opgradere nogle af sine cards, en Thermal Detonator går f.eks. fra 15 til 10 sekunders cooldown
*Dpad ned skifter mellem thirdperson højre/venstre og first person
*De andre dpad er emotes

*Fly kan lave undvigelses manøvre med dpad venstre/højre/op
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Battlefront Tips & Tricks

Indlægaf Unklemac » tirs 24 nov 2015 01:49

God idé Vreki..

Og det beviser lidt om hvor rushed det spil må have været for at nå julesalget :)

Håber der kommer flere tips (får først spillet i morgen)
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefront Tips & Tricks

Indlægaf Allanb » tirs 24 nov 2015 07:39

Unklemac skrev:God idé Vreki..

Og det beviser lidt om hvor rushed det spil må have været for at nå julesalget :)

Håber der kommer flere tips (får først spillet i morgen)


Hmm, det her spil virker nu ikke rushed imo. Alle de ting har jeg fået beskrevet på skærmen i forbindelse med de første spil, jeg har spillet i de forskellige game modes.

Men mit tip kan være at slå hjælp til/fra i menuen indstillinger.. :D
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Battlefront Tips & Tricks

Indlægaf Vreki » tirs 24 nov 2015 08:02

Det er bedre dokumenteret end så mange andre, men der er nu også info man skal jagte rundt omkring

F.eks.:

“If you have a power up you do not want, you can hit Interact (E, X, Square) in front of a power up to change it for a new one.”

“Reduced velocity increases weapon power, increased velocity reduces weapon power for the A-wing, X-wing TIE fighter, TIE interceptor, Slave I and the Millennium Falcon.”

Og jeg mener heller ikke at de har beskrevet nedkølnings mekanikken for våben, hvor man skal ramme knappen lige præcist når kølingssekvensen passere det markerede område. Som bliver mindre for hver gang man gør det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster