Forum

Rainbow Six Siege Open Beta download

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf palawan » man 23 nov 2015 22:01

Her er et link med vejledning i download af Rainbox Six, så man kan deltage i den åbne beta, der starter i overmorgen.

http://rainbow6.ubi.com/siege/en-NORDIC ... index.aspx
Senest rettet af palawan man 23 nov 2015 22:07, rettet i alt 1 gang.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Whoa » man 23 nov 2015 22:05

Mange tak! Har hørt det er meget cool!
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf palawan » man 23 nov 2015 22:10

Har godt nok lagt mange timer i forgængerne... Har ikke fulgt så meget med i udviklingen af denne, men jeg HÅBER virkelig de stadig holder fast i en "no respawn" mode af en eller anden art, som i forgængerne - Ellers har det principielt ingen interesse for mig.

Det var det, der for mig, gjorde serien speciel. Hvis du gik ind "guns blazing", så kunne du efterfølgende spendere relativt lang tid i lobbyen og sidde og fundere over, om det virkelig nu også var den bedste strategi !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Whoa » man 23 nov 2015 22:31

Ja det var klart noget af det fede! Langt de fleste fps i dag er jo uden konsekvens når man dør.. Derfor jeg også smed en del timer i Arma 3
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Krede1972 » man 23 nov 2015 22:48

palawan skrev:Har godt nok lagt mange timer i forgængerne... Har ikke fulgt så meget med i udviklingen af denne, men jeg HÅBER virkelig de stadig holder fast i en "no respawn" mode af en eller anden art, som i forgængerne - Ellers har det principielt ingen interesse for mig.

Det var det, der for mig, gjorde serien speciel. Hvis du gik ind "guns blazing", så kunne du efterfølgende spendere relativt lang tid i lobbyen og sidde og fundere over, om det virkelig nu også var den bedste strategi !


No respawn er det der gjorde SOCOM 1, 2 og Confrontation til The Shooter Game of All Times for mig...

Det er det spil-franchise/serie jeg suverænt har brugt mest af mit liv på.

Elsker og savner det spil og community der var i SOCOM.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf TurtleNipl » ons 25 nov 2015 19:16

Nogen der ved hvad tid spillet åbner? Sådan mere præcist end bare i aften en gang? :P
TurtleNipl
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Hasani94 » ons 25 nov 2015 19:19

TurtleNipl skrev:Nogen der ved hvad tid spillet åbner? Sådan mere præcist end bare i aften en gang? :P

Jeg tror, at det allerede var meningen at det skulle være op, men de er vist stødt i problemer...
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Krede1972 » ons 25 nov 2015 19:58

Nogle har nævnt at open betaen er udskudt - muligvis helt til december...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Sethos » ons 25 nov 2015 20:00

Den er forsinket: http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... p=11165518

Os der har været med i samtlige af deres tests fik adgang i går. Det var slet ikke til at spille, matchmaking virker ikke, man bliver smidt af serveren konstant, selv når du spiller alene i Terrorist Hunt. De har haft de samme problemer i samtlige af deres tests og nu en uge før release, er det værre end nogensinde.

Man kan kun grine. Heldigvis er spillet noget skrald, så tabet er ikke så stort.

Krede1972 skrev:Nogle har nævnt at open betaen er udskudt - muligvis helt til december...


Spillet udkommer d. 1 December
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf palawan » ons 25 nov 2015 20:41

Foruroligende at der ikke er minimalt mere styr på det 6 dage før release...
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Krede1972 » ons 25 nov 2015 21:27

Sethos skrev:Den er forsinket: http://forums.ubi.com/showthread.php/13 ... p=11165518

Os der har været med i samtlige af deres tests fik adgang i går. Det var slet ikke til at spille, matchmaking virker ikke, man bliver smidt af serveren konstant, selv når du spiller alene i Terrorist Hunt. De har haft de samme problemer i samtlige af deres tests og nu en uge før release, er det værre end nogensinde.

Man kan kun grine. Heldigvis er spillet noget skrald, så tabet er ikke så stort.

Krede1972 skrev:Nogle har nævnt at open betaen er udskudt - muligvis helt til december...


Spillet udkommer d. 1 December


Så bliver det vel også en slags beta fra den 1. december :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Whoa » ons 25 nov 2015 23:02

Har Dice overtaget...? ;-)
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Krede1972 » fre 27 nov 2015 03:23

Nå, så fik jeg spillet det lidt i dag.
Det kørte fint og jeg var positivt overrasket over gameplayet. Dejligt at der ikke er respawn.

Spillede sammen med nogle andre danskere hvor spillets force kom til udtryk; nemlig kommunikation og sammenspil.

Dog gjorde jeg nok ikke den helt store figur, da jeg ikke kender de forskellige maps og områder, og derfor for det meste løb rundt som en forvirret hovedløs høne.

Men jeg kaster helt sikkert penge efter dette spil. Elsker det taktiske sammenspil og intensiteten. Og jeg nævner det lige igen: ingen random spawns hvor man bliver skudt i ryggen fra en blindgyde man lige har tjekket. Herligt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Hasani94 » fre 27 nov 2015 03:48

Krede1972 skrev:Nå, så fik jeg spillet det lidt i dag.
Det kørte fint og jeg var positivt overrasket over gameplayet. Dejligt at der ikke er respawn.

Spillede sammen med nogle andre danskere hvor spillets force kom til udtryk; nemlig kommunikation og sammenspil.

Dog gjorde jeg nok ikke den helt store figur, da jeg ikke kender de forskellige maps og områder, og derfor for det meste løb rundt som en forvirret hovedløs høne.

Men jeg kaster helt sikkert penge efter dette spil. Elsker det taktiske sammenspil og intensiteten. Og jeg nævner det lige igen: ingen random spawns hvor man bliver skudt i ryggen fra en blindgyde man lige har tjekket. Herligt.

Lyder godt. Tænker jeg får det prøvet for første gang imorgen... :P
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Krede1972 » fre 27 nov 2015 22:09

I dag kører det så af røven til med hensyn til serveren. Er nærmest mere offline end online...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster