Forum

Rainbow Six Siege Open Beta download

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf SocomGrisenn » fre 27 nov 2015 22:11

Jeg synes det mest irriterende i dette spil er, at man ikke kan bytte om på R1/R2 og L1/L2. Det gør at jeg simpelthen ikke vil købe det, før de implementerer det i spillet :)
SocomGrisenn
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: Roskilde


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf palawan » lør 28 nov 2015 01:29

Jeg har givet op med at spille på PS4 for nu (er ikke lykkedes mig, at få ét enkelt spil endnu) og spiller det på XO istedet.
Her har jeg så heldigvis ikke oplevet de store problemer.
Spillet synes jeg hands down er super fedt... NO RESPAWN og masser af taktik !
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf Rytteren » lør 28 nov 2015 01:57

SocomGrisenn skrev:Jeg synes det mest irriterende i dette spil er, at man ikke kan bytte om på R1/R2 og L1/L2. Det gør at jeg simpelthen ikke vil købe det, før de implementerer det i spillet :)


Kan du ikke bare bruge ps4'erens custom button-mapping feature??
Betyder selvfølgelig at, hvis du ikke vil have denne ændring i dine øvrige spil, så skal du skifte hver eneste gang..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf BizzyVaping » lør 28 nov 2015 06:42

Jeg er skuffet over betaen.

Små baner med få spillere og alligevel kan de ikke få det til at kører 60fps på konsollerne?. Styringen føltes også tung/kluntet, og nærmest som om der var en smule delay.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf TurtleNipl » lør 28 nov 2015 12:39

Virkelig mange server problemer konstant. Og man tjener ikke xp og point i casual, selvom det et meningen.

Udover det, så synes jeg faktisk spillet er super fedt og taktisk.
Køber det dog ikke på release, da jeg lugter en dårlig start for spillet.
Og ved heller ikke om jeg vil have det til pc eller konsol. Hmm Hmm..

Pt er serverne nede igen. Suk
TurtleNipl
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Rainbow Six Siege Open Beta download

Indlægaf palawan » lør 28 nov 2015 15:47

BizzyVaping skrev:Jeg er skuffet over betaen.

Små baner med få spillere og alligevel kan de ikke få det til at kører 60fps på konsollerne?. Styringen føltes også tung/kluntet, og nærmest som om der var en smule delay.


Rainbow Six serien har jo aldrig været et spil med kæmpe baner og mange spillere... Jeg har også umiddelbart svært ved at se, at det skulle fungere indenfor rammerne af det der er Rainbow Six - Så tænker jeg mere traditionelle FPS er vejen frem.

Jeg gav, som jeg skrev, op med at spille det på PS4, da jeg ikke kunne komme igennem til nogle spil, og har istedet lagt min tid i XO betaen. Synes styringen er snorelige, og jeg har intet delay oplevet.

Jeg er efter 2 - 3 timer med betaen rimeligt overbevist om, at jeg køber det på launch - omend jeg forventer en launch, der ikke nødvendigvis kommer til at spille 100 %.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 17 gæster

cron