Forum

Rainbow Six : Siege - Squad

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf palawan » ons 02 dec 2015 01:11

Hvis nogle andre spiller Rainbow Six: Siege, så adder mig gerne, så vi kan "squad up".
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf hansen_acm » ons 02 dec 2015 11:33

Jeg spiller det ikke endnu, da jeg har nogle eksamener der skal være færdige, men jeg kommer med garanti til at spille det i det nye år. :) Så er jeg klar på at "squadde up"
hansen_acm
Niveau 2
 
Indlæg: 126
By: København Ø


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » ons 02 dec 2015 12:52

Add mig gerne.
Jeg venter dog stadigt på at mit spil dukker op med posten, selvom det blev afsendt allerede i fredags grrrrrrr....
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf DINO-1 » ons 02 dec 2015 16:02

jeg spiller og du add mig bare psn dino-1
DINO-1
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » lør 05 dec 2015 11:43

Er der kun 3 på pslife der gamer dette spil? :) det var ikke mange. Har overvejet spillet men det ser ikke ud til der er mange herinde der spiller det.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf wMikkel » lør 05 dec 2015 11:56

Jeg har det også, men Black Ops 3 tager alt min tid.
Lige nu har jeg Just Cause 3, Rise of the Tomb Raider, Battlefront og Rainbow Six der venter på jeg tager en pause fra BO3.. :D
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » lør 05 dec 2015 12:08

Dummiz skrev:Er der kun 3 på pslife der gamer dette spil? :) det var ikke mange. Har overvejet spillet men det ser ikke ud til der er mange herinde der spiller det.


Der er en del. At folk ikke gider skrive i denne tråd betyder ikke at folk her fra forum ikke spiller det. Det kan jeg i hvert fald se når jeg sammenligner min friendslist med aktive her på forum ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » lør 05 dec 2015 16:30

Krede1972 skrev:
Dummiz skrev:Er der kun 3 på pslife der gamer dette spil? :) det var ikke mange. Har overvejet spillet men det ser ikke ud til der er mange herinde der spiller det.


Der er en del. At folk ikke gider skrive i denne tråd betyder ikke at folk her fra forum ikke spiller det. Det kan jeg i hvert fald se når jeg sammenligner min friendslist med aktive her på forum ;-)


Har lige addet dig krede ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » lør 05 dec 2015 16:30

Og til andre der har lyst til at game så ADD mig endelig :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » lør 05 dec 2015 16:44

Dummiz skrev:
Krede1972 skrev:
Dummiz skrev:Er der kun 3 på pslife der gamer dette spil? :) det var ikke mange. Har overvejet spillet men det ser ikke ud til der er mange herinde der spiller det.


Der er en del. At folk ikke gider skrive i denne tråd betyder ikke at folk her fra forum ikke spiller det. Det kan jeg i hvert fald se når jeg sammenligner min friendslist med aktive her på forum ;-)


Har lige addet dig krede ;)


Yes yes. Men man kan jo altså sagtens spille uden venner eller headset. Det er der masser der gør. Det går bare en anelse udover sammenspillet og kan være en anelse frustrerende når man spiller med en russer, spanier eller franskmand der fatter hat af hvad man siger eller hvad der foregår.

Jeg synes det er sjovest at spille med headset med nogen man kan tale med, men som nævnt kan man sagtens spille "alene".

Jeg vil gå så langt som at sige at de fleste - i hvert fald på Casuel Servers - spiller alene og uden headset.
Det er nok generelt anerledes på Ranked Server, hvor det er mit indtryk at de fleste squads spiller i party med headset. Jeg går ikke så meget op i kills og statistikker (det er jeg vist efterhånden blevet for gammel til), men derfor er det nu en gang alligevel sjovest at vinde. Men i bund og grund så nyder jeg egenligt bare spændingen og intensiteten i spillet og gameplayet uden at tænke over K/D-statistikker. Jeg kan sagtens nyde spiloplevelsen selvom jeg får høvl, men kirsebærrenes sødme smager nu en gang bedst hvis man vinder :mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Dummiz » lør 05 dec 2015 17:58

Jeg er kun lvl. 2 og prøvede en terroist Hunt på normal. Der sad 2 med headset og det var faktisk fedt. Men som du selv siger så er oplevelsen fed i spillet når man går ind i et hus og der er helt stille og det eneste du kan høre i det fjerne er terroristerne der baikadere sig og snakker til hinanden.og fedt de kommunikere med hinanden. Jeg blev spottet i kælderen hvor jeg dræbte en terroist hvor efter jeg kunne høre dem råbe til hinanden på 1 sal "he's in the basement" så ved man ligesom at man skal have gang i fodsålerne :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Krede1972 » lør 05 dec 2015 18:16

Dummiz skrev:Jeg er kun lvl. 2 og prøvede en terroist Hunt på normal. Der sad 2 med headset og det var faktisk fedt. Men som du selv siger så er oplevelsen fed i spillet når man går ind i et hus og der er helt stille og det eneste du kan høre i det fjerne er terroristerne der baikadere sig og snakker til hinanden.og fedt de kommunikere med hinanden. Jeg blev spottet i kælderen hvor jeg dræbte en terroist hvor efter jeg kunne høre dem råbe til hinanden på 1 sal "he's in the basement" så ved man ligesom at man skal have gang i fodsålerne :D


Ja, for mig er det hele oplevelsen som er fed. At vente i spænding og kunne høre at der bliver breach'et.
Eller omvendt at skulle finde ud af hvor og hvordan man skal komme ind til objective.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Redman DK » lør 05 dec 2015 18:22

Jeg har lige fået det ind ad døren, og begynder nok på det fra mandag af :)
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf Abildtrup » søn 06 dec 2015 23:05

Jeg har det også, men kan konstatere, at det er jeg dælenme en amatør til ;o)
Men kan sagtens lege med ind i mellem.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Rainbow Six : Siege - Squad

Indlægaf morfar » søn 06 dec 2015 23:30

Jeg er også frisk
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster