Forum

The division

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The division

Indlægaf ikkNico » tors 21 jul 2016 19:38

Volpi skrev:Jeg syntes spillet havde et enormt potentiale, men at skyde ensformige bosses for loot blir bare hurtigt kedeligt.

Sådan er det med loot spil. Der er kun grind'et tilbage til slut.
Jeg er selv lige brændt ud på Division. Min GS nåede op på 165 før jeg mistede lysten til at løbe gennem de samme missioner igen og igen for at få et High-end drop.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: The division

Indlægaf Whoa » fre 22 jul 2016 08:36

Ja så snart man var oppe blev det kedeligt! Jeg har så lige taget Diablo 3 op igen (dog på pc) og selvom det er grind så er det jo forskellige levels og maps så syntes altså det fungerer bedre! Og det har jeg sku efterhånden lagt mange timer i

/insert clever or funny note here\
Whoa
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Re: The division

Indlægaf Volpi » fre 22 jul 2016 09:24

Ja jeg kan helller ikke rigtig lige sige hvad det er det mangler, men det blir hurtigt kedeligt. Men det er nok at lave i den store by - andet end rende rundt efter drops.
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: The division

Indlægaf Rasbred » lør 30 jul 2016 05:20

på tirsdag udkommer underground.. Det er lidt som DZ bare uden PVP... Det er et slags baner som bliver generet efter hvad man indstiller sit spil til når man starter en underground mission.. Og ved hver level får man en cache som giver bedre gear end man har.. Så kræver når man åbner dem man har sit bedste gear på/ved sig.. Så hvis man er i den sværeste DZ.. Så giver de kun 229/268..

Også X 4 agenter :D :D

Og noget andet nyt er Surply drops i PVE.. Det er det samme som i DZ.. Men her er det ens teoretiske gearscore som cache i UG som betyder noget.. Så får man tager dem så SORG for at kigge du er i DZ231+ så er du nemlig sikker på at få 229/268.. (Dette er kun for season pass owners) Og det nulstiller hver 14's dag.. Så den 1 AUG kommer der nye Surply drops til PVE...
Senest rettet af Rasbred lør 12 nov 2016 05:14, rettet i alt 1 gang.
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The division

Indlægaf jorluff » man 01 aug 2016 08:44

Er det ikke i morgen der kommer Underground DLC ? :-)
jorluff
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Horsens


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » man 01 aug 2016 17:05

jorluff skrev:Er det ikke i morgen der kommer Underground DLC ? :-)


Korrekt.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tirs 02 aug 2016 20:13

Jeg fik prøvet lidt af den nye Underground-udvidelse. Det er ikke helt samme stemning som i Darkzone, men det snerper lidt der henad.

Men i de par timer jeg nåede, inden arbejdet kaldte, fik jeg da en hel del 268 drops. Uden at ville hænges op på det mener jeg at det var både i Normal, Hard og Challenging Mode. Ved ikke om jeg har været usædvanlig heldig, men jeg er ret sikker på at jeg fik et 268 drop i Normal Mode. Eller også var det en åbningsgave ;-)

Den nye Incursion Dragon's Nest nåede jeg ikke at få kigget på.

EDIT: Det kan godt være at 268 gearet kom fra level up caches og ikke fra Named Enemy drops.
Mine supplydrops i går den 1. august for alle 4 agenter var iøvrigt ikke noget at skrive hjem om; jeg fik kun enten
Tactician eller Lonestar gear. Men hva' fa'en, man kan jo ikke vinde hver gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: The division

Indlægaf Rasbred » ons 03 aug 2016 16:51

nu har jeg kørt min primære agent i lvl 15 i UG. også har jeg fået 2 agenter mere i lvl 10 i UG..

dvs. 35 caches med 229/268.. og har seriøst kun fået lort......... :( op af bakke... har intet fået jeg kunne bruge eller skifte ud.. kun blind,firecrest også en masse shotguns og lmg som har elendige rolls :(
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: The division

Indlægaf Krede1972 » tors 04 aug 2016 13:01

Jeg har fået nogle DeadEyes. Kan bare ikke blive enig med mig selv om det er bedre end Sentry gearset, men jeg har heller ikke haft tid til at regne eller læse/studere nærmere.

Blind og Firecrest har jeg også fået en del af, men synes umiddelbart heller ikke at disse gearsets er værd at bygge på.

Jeg har derimod fået nogle Reclaimer (mener jeg de hedder) pieces. Det kunne man måske kombinere med noget Tactisian og lave et build der kan bruges til noget healer/skill-build.

Men jeg har heller ikke fået nogle pieces som jeg har byttet ud med min main-karakter. Men synes stadigt at det er sjovt at have forskellige agents bygget på forskellige gearsets/egenskaber. Så et der lidt forskelligt at lege med og mere varieret spil.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster