Forum

Paragon

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Paragon

Indlægaf Hasani94 » lør 13 feb 2016 01:06

Kan se at vi på siden ikke har et tråd til Paragon endnu, så jeg tænkte at jeg ville lave et! Dette spil og For Honor er nok de spil jeg ser mest frem til! Alpha tests til PS4'ern starter allerede imorgen, hvilket jeg har været så heldig at blive inviteret til at prøve!
Lidt nyttigt information om spillet;
"Paragon on PS4: Everything You Need To Know":


Lidt mere info om spillet, der bl.a. bekræfter at spillet vil køre på 60fps og have Keyboard+Mouse Support!: http://wccftech.com/paragon-aiming-for- ... ontroller/

HYPE! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Paragon

Indlægaf Erroneus » lør 13 feb 2016 11:38

Nice. Jeg havde skrevet mig op, men har ikke fået adgang. Jeg ser også frem til at prøve det. MOBA har vært stort til PC, så det bliver godt at få, hvad der ligner et gennemført AAA-MOBA til PS4.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Paragon

Indlægaf Racermus » lør 13 feb 2016 11:41

Øv jeg havde os skrevet mig op. Men har heller ikke fået nogen invite. Men selve idéen med at bringe moba til ps4 og så i fps format, kan være lovende! Men du må jo lige gi noget feedback hasani :)
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre


Re: Paragon

Indlægaf Hasani94 » lør 13 feb 2016 14:18

Det skal jeg gøre, Racermus! :D
Noget som jeg elsker, at Paragon har taget med til PS4'ern, er crossplay mellem ps4 og pc! Jeg tror virkelig at det "sundt" for spillet, også understøtter de jo både Mus og tastatur, så der er virkelig intet at klage over! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Paragon

Indlægaf Erroneus » lør 13 feb 2016 15:22

Ikke bare crossplay, men også crosssave, så man kan spille spillet med sine karakterer på begge platforme, det er super cool.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Paragon

Indlægaf Da Senzai » lør 13 feb 2016 16:29

Jeg har fundet ud af, at jeg rigtigt godt kan lide MOBA´er. Jeg har brugt massere af timer i Guardians of Middle-Earth til Xbox 360 og i AwesomeNauts Assemble til PS4. For mig er der et eller andet vanedannende over dem.

Jeg ser derfor spændt frem til Paragon. Jeg har også skrevet mig op til betaen, men er ikke kommet med :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paragon

Indlægaf Hasani94 » lør 13 feb 2016 21:33

Hold da kæft, hvor har jeg haft et par fantastiske timer med spillet idag! Spillet er med hjerte og sjæl et MOBA-spil - det har jeg på fornemmelse at nogle af mine modstander ikke heeeeelt vidste! :lol:
Det er lidt svært at vende sig til lige pludselig at skulle spille et MOBA-spil i tredje-person(jeg er vant til LoL), men hold kæft hvor det føles godt! Kort-systemet i spillet er dog lidt forvirrende, men jeg tror bare at jeg skal give det lidt mere tid og så vil det føles naturligt. Jeg havde lidt svært ved at bruge tastaturet til chat inde i spillet(Det var lidt on and off), men selve oplevelsen med controller virker meget godt - det tror jeg også bliver hvad jeg kommer til at bruge i fremtiden frem for mus+tastatur. Spillet ser vældig flot ud ingame, selvom det er på sådan en tidlig stadie!
Fantastisk førstehånds indtryk indtil videre! Holder en lille pause, og så vil jeg vende tilbage og få styr på nogle flere heroes og på hvordan kort-systemet helt funger! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Paragon

Indlægaf Da Senzai » lør 13 feb 2016 22:11

Det lyder fedt! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Paragon

Indlægaf gizmo1004 » tirs 22 mar 2016 23:01

Låner lige din tråd :)
Er blevet mega hooked på paragon, men mangler nogen at spille med da jeg indtil vider kun har spillet med og mod AI, men mangler nogen at spille med før jeg kaster mig ud i pvp:)
Det er det første moba jeg har spillet så er stadig meget grøn, men hygger mig meget med spillet!
Men add mig endelig hvis du har lyst!
Gizmo1004
gizmo1004
Niveau 1
 
Indlæg: 84
By: næstved


Re: Paragon

Indlægaf Hasani94 » tirs 22 mar 2016 23:19

gizmo1004 skrev:Låner lige din tråd :)
Er blevet mega hooked på paragon, men mangler nogen at spille med da jeg indtil vider kun har spillet med og mod AI, men mangler nogen at spille med før jeg kaster mig ud i pvp:)
Det er det første moba jeg har spillet så er stadig meget grøn, men hygger mig meget med spillet!
Men add mig endelig hvis du har lyst!
Gizmo1004

Jeg adder dig næste gang jeg er på! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Paragon

Indlægaf too nizzle » ons 23 mar 2016 15:33

Nogle der ved hvor man kan få en kode henne? Har det lidt svært ved at betale 150kr for at prøve en spil som bliver gratis om nogle få måneder :)
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Paragon

Indlægaf Erroneus » ons 23 mar 2016 15:55

Der har været en beta, hvis man var med i den, har man stadigvæk adgang. Ikke sikker, men tror det er for sent for dig at få adgang, så du må nok vente til det er helt ude og gratis.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Paragon

Indlægaf Hasani94 » ons 23 mar 2016 16:04

Erroneus skrev:Der har været en beta, hvis man var med i den, har man stadigvæk adgang. Ikke sikker, men tror det er for sent for dig at få adgang, så du må nok vente til det er helt ude og gratis.

Yup, det du siger passer! :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Paragon

Indlægaf Dummiz » ons 23 mar 2016 21:16

Sikke noget fis. Hent spillet gratis men betal 150,- for at spille det. Nej tak du. Slettet igen.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Paragon

Indlægaf Hasani94 » ons 23 mar 2016 22:48

Dummiz skrev:Sikke noget fis. Hent spillet gratis men betal 150,- for at spille det. Nej tak du. Slettet igen.

Der kommer til at være "free weekends". Derfor... :D
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron