Forum

Titanfall 2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Titanfall 2

Indlægaf Rytteren » man 18 apr 2016 09:56

ikkNico skrev:
Rytteren skrev:Vi ved intet om salgstal. Det er gæt.

Præcis, og en firma som EA smider ikke gode penge efter dårlige projekter. Så succes.


Square Enix, siger tomb raider (1), hitman og sleeping dogs alle var salgsmæssige flop. Alle har, eller for en forsættelse.
Mirrors edge var salgsmæssigt flop. For en forsættelse. Så kan vel udfra dette konkludere at salgstal alene ikke bestemmer om der kommer en 2'er. Titanfall kan derfor være et salgsmæssigt flop. Ellers ville EA give tal som med deres øvrige titler som sælger godt (f.eks Fifa). Hvorfor gør de det med de spil der sælger godt, men ikke ved titanfall?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » man 18 apr 2016 10:12

Rytteren skrev:Hvorfor gør de det med de spil der sælger godt, men ikke ved titanfall?

De gjorde de også. Det står helt tydeligt i et af dine første links; http://www.mcvuk.com/news/read/titanfal ... es/0132095

All EA said of the game in its fiscal report was that it sold 950k physical copies in the US in its first three weeks.


Hvis vi nu antager, at salget stoppede her, hvilket betyder, at der ikke blev ...
> solgt et eneste eksemplar af spillet efter de første 3 uger
> solgt et eneste digitalt eksemplar
> solgt et eneste eksemplar af spillet udenfor USA

Meget usandsynlige antagelser, men lad os bare holde os til dem. Det betyder stadig at en helt ny IP fra en helt ny udvikler, solgte lige knap 1 million eksemplarer. Hvordan det er et flop kan jeg virkelig ikke se ...
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » fre 23 sep 2016 15:17

Attrition er bekræftet. KÆMPEMÆSSIGT PLUS!!!



*edit*
Faktisk har nogen på NeoGaf lige droppet en ordenlig røvlink YT links til TF2 gameplay.
God fornøjelse









... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » ons 05 okt 2016 13:16

Efter 3 dages BO3 er belsutningen taget. Jeg er træt af CODs elendige hit detection. Titanfall sad lige i skabet, selv med en brugerbase på 2000 i hele verden. TF2 tech test hit detection sad også lige i skabet. Det vil jeg godt belønne, så det bliver altså TF2 for mit vedkommende denne vinter.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf Vreki » ons 05 okt 2016 13:20

ikkNico skrev:Efter 3 dages BO3 er belsutningen taget. Jeg er træt af CODs elendige hit detection. Titanfall sad lige i skabet, selv med en brugerbase på 2000 i hele verden. TF2 tech test hit detection sad også lige i skabet. Det vil jeg godt belønne, så det bliver altså TF2 for mit vedkommende denne vinter.


Jeg er nok bare gammel, men hver gang nogen skriver TF2 så ser jeg Team Fortress 2.
Det tog mig lige et øjeblik at gennemskue hvorfor du første roste Titanfall, og så endte med at spille Team Fortress 2. :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » ons 05 okt 2016 16:04

Vreki skrev:Jeg er nok bare gammel, men hver gang nogen skriver TF2 så ser jeg Team Fortress 2.
Det tog mig lige et øjeblik at gennemskue hvorfor du første roste Titanfall, og så endte med at spille Team Fortress 2. :lol:

Hæ, på reddit forkortes Titanfall 2 fktisk til R2 eller RTF2. R = Respawn's
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf johnnid87 » ons 05 okt 2016 21:52

Hvad er Attrition
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » ons 05 okt 2016 22:33

Det er en game mode i Titanfall :mrgreen:

Det er Titanfalls navn for Team Deathmatch. Målet er at skyde de andre så mange gange, at man først når til 300 point. Man scorer point for at skyde piloter og titans, og som en slags bonus er der ai styrede bots (kaldet minions) på begge holdt. Dem får man også point for at skyde, men lidt mindre end for piloter og titans. Det gode ved minions er at alle kan hjælpe holdet og score point, selv hvis man er en af de spillere, der som regel bliver skudt af de andre spillere.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf DefenzZ » tors 06 okt 2016 18:46

Har preordered :-)
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » tors 06 okt 2016 22:37

ikkNico skrev:Efter 3 dages BO3 er belsutningen taget. Jeg er træt af CODs elendige hit detection. Titanfall sad lige i skabet, selv med en brugerbase på 2000 i hele verden. TF2 tech test hit detection sad også lige i skabet. Det vil jeg godt belønne, så det bliver altså TF2 for mit vedkommende denne vinter.


Var TF ikke kun til xbox og pc? i så fald er der jo mulighed for at der kommer en større brugerbase nu hvor det også udkommer til PS4 feks.
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » fre 07 okt 2016 07:34

dMITIj skrev:
ikkNico skrev:Efter 3 dages BO3 er belsutningen taget. Jeg er træt af CODs elendige hit detection. Titanfall sad lige i skabet, selv med en brugerbase på 2000 i hele verden. TF2 tech test hit detection sad også lige i skabet. Det vil jeg godt belønne, så det bliver altså TF2 for mit vedkommende denne vinter.


Var TF ikke kun til xbox og pc? i så fald er der jo mulighed for at der kommer en større brugerbase nu hvor det også udkommer til PS4 feks.

Jo, og en større brugerbase er bestemt ikke umuligt. Lige ser jeg ikke så meget buzz eller hype omkring RTF2. Det er synd, for det er faktisk et rigtig godt spil, og der er lidt for enhver; twitch shooteren, camperen, BF'eren, og alle er jo garanetert en "killstreak"
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf Vreki » fre 07 okt 2016 08:53

ikkNico skrev:
dMITIj skrev:
Var TF ikke kun til xbox og pc? i så fald er der jo mulighed for at der kommer en større brugerbase nu hvor det også udkommer til PS4 feks.

Jo, og en større brugerbase er bestemt ikke umuligt. Lige ser jeg ikke så meget buzz eller hype omkring RTF2. Det er synd, for det er faktisk et rigtig godt spil, og der er lidt for enhver; twitch shooteren, camperen, BF'eren, og alle er jo garanetert en "killstreak"


Jeg syntes også det originale Titanfall var et rigtigt godt spil, netop af de grunde.
Men lad os erkende det: Det er ikke altid det er kvaliteten der afgør hvad der slår igennem. COD og efterhånden også BF har et massivt hype fra folk der mener det er de eneste rigtige, og alt andet er for tabere.
Hvis et FPS ikke er "realistisk" ( :lol: :lol: :lol: ) så bliver det hængt ud som noget for børn.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Titanfall 2

Indlægaf ikkNico » lør 08 okt 2016 10:08

Har spillet lidt BO3 den sidste uges tid, og man kan godt mærke spillerbasen er blevet lille, og der er langt mellem spillerne

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2

Indlægaf dMITIj » lør 08 okt 2016 13:12

Tror nu også at deres lagg compensation har en del at skulle have sagt, den er alt for aggressiv, sidder selv på 100/100 mbt og hver gang jeg møder en med dårligere ping end mig selv taber jeg 95% af tiden duellen.

Personligt synes jeg de enten skulle lave matche så det er god vs god ping og "skillz" (selvfølgelig) og så droppe deres lagg compensation.
Eller bare "straffe" dem med en dårlig forbindelse og ikke have lagg compensation i spillet da langt de fleste i dag har adgang til en fornuftig forbindelse og det kan ikke passe man smider penge efter en fornuftig/god linje og bliver straffet.
Setup:

Scuff Impact, BenQ Zowie XL2546, PS4 Pro, TB Elite Pro, AKRacing stol.
dMITIj
Niveau 4
 
Indlæg: 319
By: Kliplev


Re: Titanfall 2

Indlægaf Erroneus » lør 08 okt 2016 13:39

Oki det er godt nok skidt. God video Nico.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster