Forum

Hvad spiller i for tiden?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Jb » tors 21 jul 2016 11:12

For mange spil på samme tid. Division og overwatch primært.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Rechain » tors 21 jul 2016 12:34

Samme her, for mange spil på flere platforme..er næsten ved at miste overblikket OG energien :shock: men prøver dog at finde tid indimellem til at nyde de mange forskellige spil :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf ikkNico » tors 21 jul 2016 19:35

Den har lige fået en ordenlig omgang Division. God underholdning, men nu er jeg også brændt ud på det. Overvejer The crew til at fordrive tiden indtil Deus Ex om en måneds tid
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Rytteren » tors 21 jul 2016 23:40

Rechain skrev:Samme her, for mange spil på flere platforme..er næsten ved at miste overblikket OG energien :shock: men prøver dog at finde tid indimellem til at nyde de mange forskellige spil :)

/Rechain



Samme her
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Hades » fre 22 jul 2016 08:32

Jeg skifter imellem Overwatch, Doom og The Witcher 3 - en god blanding af genrer, alt efter humøret.
Dog har jeg ikke brugt overordentligt meget tid på konsollen fornyligt, da jeg har kastet mit blik på Pokémon GO.
Jeg ved ikke, om der er andre herinde, der er faldet i den grøft, men det er nu et meget interessant spil
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Abildtrup » fre 22 jul 2016 15:54

Metal Gear Solid V
Helt fantastisk spil, hvor man når hele spektret igennem fra stort smil til frustration og irritation. Dog der er dælenme meget der skal holdes styr på. Er pt "22%" igennem og har spillet godt 40 timer...


Sent from my iPhone using Tapatalk
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf vendictas » fre 22 jul 2016 16:09

Efter at have lagt Furi lidt på hylden, er jeg vendt tilbage til det og prøver at komme igennem Furier mode.Tror dog jeg må smide håndklædet i ringen, i ren og skær frustration over at være "stuck" på en boss.De reflekser der kræves, for at undvige dette " bullet hell" , besidder jeg ganske enkelt ikke.Jeg må være blevet for gammel:)
vendictas
Niveau 2
 
Indlæg: 177
By: Kalundborg

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Jernjomfru » lør 23 jul 2016 19:43

Hej :)

Spiller Løvernes Konge for tiden :)
Jernjomfru
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Da Senzai » lør 23 jul 2016 21:20

Jeg spiller stadigvæk Smite. Jeg synes, at det er ret vanedannende. Jeg er dog ved at køre lidt død i det tror jeg. Det første 2/3 af kampen er altid fed, da jeg godt kan lide at lane og battle mod de/den andre/anden i lanen. Men når vi når hen i mod late-game kan det godt blive lidt kedeligt, hvis det trækker ud.

Superfedt spil, har dog bare spillet det meget - og så er det lidt op ad bakke, når man kommer op hold med klaphatte. Man kan se, at man kommer til at tabe kampen og den tager 10-20 minutter i nu og der bare ikke noget, man kan godt.

Ellers er jeg og Kanel startet på Rocket League igen og vi spiller 2v2 ranked. Det er super fedt! Rocket League er så sjovt, især på hold med en kammerat. Det er så eSports!

Mod bedre Judgment kom jeg til at købe Street Fighter V Jeg brød mig ikke rigtigt om 4´eren. 5´eren er heller ikke mig og det burde jeg havde sagt mig selv. Spild af penge, men sådan er det :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf weissmuller » søn 24 jul 2016 09:01

Destiny igen, igen, igen. Fik endelig "Sleeper Simulant" (den bed lidt den sidste mission)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf mrlenniboy » søn 11 sep 2016 12:30

watch dogs, jeg synes det er et rigtig godt spil
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Rytteren » søn 11 sep 2016 13:14

Efter at have VOLDSPILLET Valkyria Chronicles (for fanden det er godt!), så er jeg sammen med knægten, gået i gang med Ratchet and Clank. Lækkert.

Spiller også Saxofon for tiden. Fået købt sådan en fætter.. Nu mangler jeg bare et rock sax hero band spil :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Maethiel » ons 14 sep 2016 03:30

GTA V og GTA Online på pc (Hold nu kæft hvor er stunt races og heist fedt).

CS GO = Perfekt hygge en aften man keder sig, og er blevet lidt konkurrenceminded :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 921

Brugeravatar

Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf Slimjay DK » ons 14 sep 2016 08:28

Der er knald på og jeg elsker det hårdt pumpende soundtrack

Billede

:D
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Hvad spiller i for tiden?

Indlægaf aaliyahchili » fre 16 sep 2016 12:08

Until Dawn endeligt et spil der giver sved på løgene......
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron