Forum

gang i Destiny endnu?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Moods » fre 22 apr 2016 23:35

Det er blevet meget nemmere at komme op i Light, dvs du kan få gear som er en opgradering uanset hvordan du spiller spillet hvilket er dejligt, man kan upgrade sit eksisterende gear nemt også med det nye infuse system.

Der er kommet nyt til Prison of Elders, et par nye strikes og ja spillet virker bare meget mere "clean". Alt i alt er jeg rigtig godt underholdt lige nu, vil gerne raide på et tidspunkt, men er fedt jeg føler jeg kan komme fremad bare ved at spille som det passer mig.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Dummiz » fre 22 apr 2016 23:41

Er bare kørt træt i min Titan. Overvejede en hunner i stedet men magter ikke at level op fra bunden :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Muppetmilker » fre 22 apr 2016 23:45

Dummiz skrev:Er bare kørt træt i min Titan. Overvejede en hunner i stedet men magter ikke at level op fra bunden :D


Hunter's nye subclass er super sjovt kan jeg hilse og sige :) Med TTK får du vist også en eller anden item som giver dit instant lvl til lvl 25, som du kan bruge på en ny character.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Tupilak » lør 23 apr 2016 05:19

Nightstalker med light of the pack perk og med skyburners annex og bolt-caster er noget af det fedeste combo når man spiller casual heroics.

Man laver nonstop orbs
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Moods » lør 23 apr 2016 08:20

Dummiz skrev:Er bare kørt træt i min Titan. Overvejede en hunner i stedet men magter ikke at level op fra bunden :D


Hjælper gerne til hvis det er, men er op til dig :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Moods » lør 23 apr 2016 08:23

Moods skrev:
Dummiz skrev:Er bare kørt træt i min Titan. Overvejede en hunner i stedet men magter ikke at level op fra bunden :D


Hjælper gerne til hvis det er, men er op til dig :)

Man får i øvrigt et gratis level 25 boost når man køber Taken King, så hvis du ikke allerede har brugt den skulle du meget gerne have den stadig.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf morfar » lør 23 apr 2016 11:17

Moods skrev:Det er blevet meget nemmere at komme op i Light, dvs du kan få gear som er en opgradering uanset hvordan du spiller spillet hvilket er dejligt, man kan upgrade sit eksisterende gear nemt også med det nye infuse system.

Der er kommet nyt til Prison of Elders, et par nye strikes og ja spillet virker bare meget mere "clean". Alt i alt er jeg rigtig godt underholdt lige nu, vil gerne raide på et tidspunkt, men er fedt jeg føler jeg kan komme fremad bare ved at spille som det passer mig.


Når først man når 310 i ligth, så syntes jeg det er svært at komme højere op.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Moods » lør 23 apr 2016 19:35

Det tager længere tid efter 310 men det går stadig fremad. Den nye poe41 er fin og faction pakker også.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Dummiz » lør 23 apr 2016 23:01

Moods skrev:
Moods skrev:
Dummiz skrev:Er bare kørt træt i min Titan. Overvejede en hunner i stedet men magter ikke at level op fra bunden :D


Hjælper gerne til hvis det er, men er op til dig :)

Man får i øvrigt et gratis level 25 boost når man køber Taken King, så hvis du ikke allerede har brugt den skulle du meget gerne have den stadig.


Tror jeg har brugt den. På min Titan ](*,) kan dog ikke huske om det var på min gamle one eller ps4'eren haha
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Dummiz » tirs 26 apr 2016 21:33

Nu har jeg ikke spillet spillet stort set siden gjallarhorn,vex og hawkmoon var "tha shiit" men hvilke våben er giftige i taken King?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf JGD » tirs 26 apr 2016 22:38

Jeg spiller stadigvæk Destiny næsten dagligt. Har en rigtig god gruppe jeg spiller med. Tror lidt det er det, der holder mig igang. April opdateringen har gjort nogle gode ting for spillet. Blandt andet Challenge of Elders som er en meget casual endgame aktivitet.

Dummiz skrev:Nu har jeg ikke spillet spillet stort set siden gjallarhorn,vex og hawkmoon var "tha shiit" men hvilke våben er giftige i taken King?


Doctrine of Passing er rigtig giftig. Det er en peashooter autorifel fra trials of osiris. Mida Multitool er også populær. Der er rigtig mange snipere i pvp lige nu. Og pulserifles
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Dummiz » tirs 26 apr 2016 22:43

Den første du nævner ser rigtig sprød ud. Men jeg er desværre ikke god nok til at få den i trials of osiris :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf JGD » tirs 26 apr 2016 22:47

Det er jeg heller ikke xD Har heller tålmodighed til at blive god nok til det. Men med opdateringen kan man få en der ligner den meget når man ranker op hos Variks. Den hedder Soulstealers Claw.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf Dummiz » tirs 26 apr 2016 22:59

Har læst den også kan droppe i crucible (staves)

Er der en "erstatning" for gjallarhorn?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: gang i Destiny endnu?

Indlægaf JGD » ons 27 apr 2016 01:29

Ikke rigtigt. Der er sleeper simulant, som er god til at brænde bosser af med. Og den machinegun fra kings fall raidet er ond og lidt unfair i crucible. Men der er ikke rigtigt et nyt Gjallarhorn.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster