Forum

Overwatch

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Overwatch

Indlægaf atomalf » lør 28 maj 2016 22:00

Hvad syntes i om spillet?

Jeg vil egentlig gerne have det, men syntes 450 kr. er mange penge for et spil :/
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Overwatch

Indlægaf Laffer » søn 29 maj 2016 09:49

Spillede en del i nat med nogle dk'er!

Super sjovt spil med nærmest uendelige muligheder.

450 kr for et spil er vel standard pris, kun små titler der løber for mindre!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Overwatch

Indlægaf tesoo » søn 29 maj 2016 10:52

Jeg er i samme båd som Atomalf...
Jeg var ikke med i beta'en og egentlig først blevet små lun på spillet nu her efter release.

Synes spillet ser virkelig underholdende ud, men ærger mig virkelig over at spillet ikke koster 40$ på ps4 som på pc.
Siden spillet kun består af en MP-del er jeg sgu nervøs for, hvor længe spillet lever og jeg når at få valuta for pengene. Der er heller ikke nogen salgstal på gaden endnu (ihvertfald ikke noget jeg har kunne opspore), til at vurdere antallet af spillere.

En eller anden, overbevis mig om, at jeg ikke skal skamme mig ved at købe det :D
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Overwatch

Indlægaf Laffer » søn 29 maj 2016 11:48

Du skal ikke skamme dig.

Hvad giver en standard sp campaign? 5-7 timers underholdning? Jeg spillede 3 timer i går og nåede kun at prøve 4 karakterer.

En bio billet koster 100 kr + guf 50 kr. Hvilket giver underholdning til ca 2 timer.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Overwatch

Indlægaf wMikkel » søn 29 maj 2016 12:32

Rigtig godt sat op Laffer :)
Jeg bruger tit den samme.

Jeg var i IMAX her for nylig og betalte, 150 kr for billetten, så skulle der sodavand og popcorn til, det blev vel en 200 kr.
Filmen varede omkring 2 timer og så var det det.

Spil med en solid multiplayer del som f.eks. COD, Battlefield og Overwatch skulle gerne give en spiller uendelige timers underholdning.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Overwatch

Indlægaf atomalf » søn 29 maj 2016 12:56

Jeg plejer også at veje det op med antal timers underholdning. Men min erfaring er bare at spil hurtigt falder til 300 kr., så syntes jeg det er svært at forsvare 450 kr., det er mest princippet i at 450 kr. for et spil er mange penge (I hvert fald for mig).

Men jeg ender nok med at købe det, venter bare på jeg kan få det lidt billigere når det kommer på bud :)
atomalf
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Overwatch

Indlægaf ikkNico » søn 29 maj 2016 14:27

tesoo skrev:... ærger mig virkelig over at spillet ikke koster 40$ på ps4 som på pc ...

$60 er jo standard prisen for nye konsol spil, uanset om de kun har mp, kun har sp, eller begge dele. PC spil har altid været lidt billigere end and konsol spil.

SW Battlefront kostede $60, og her skulle man endda betale for DLC. Titanfall kostede $60, og her blev season pass først gratis efter 1 år. CS:Go kostede $60, Plants vs Zombies kostede $60. Fordelen ved OW er at her vil al DLC være gratis, og kun ikke-betydende ting som skins, sparys pg stemmer kan erhverves for penge.

Wolfenstein havde kun kampagnen, som er overstået på 12 timer (hvis man tager det stille og roligt), det kostede også $60.

Jeg har godt set en del på nettet, der "ærgrer" sig over prisen på $60. Desværre kigger alle på indhold, i stedet for på underholdningsværdien. Skal man absolut kigge indhold, så er 12 maps, 4 gamemodes og 21 MEGET forskellige karakterer helt på omgangshøjde med andre online-only spil.

Hvis man er meget i tvivl, så lån, eller prøv spillet, og se om det er noget. Det var det for mig efter jeg havde prøvet betaen. Første gang i mange, mange år jeg lagde en forudbestilling og betalte med det samme
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Overwatch

Indlægaf tesoo » søn 29 maj 2016 17:01

Tak Laffer, havde skam gjort mig de samme argumenter, men det røg sgu i kurven og er spillet et par timer... Det virker super lovende indtil videre! :)

IkkNiko, jeg er fuldstændig enig i at det handler om oplevelsen spillet giver en og ikke nødvendigvis hvor mange timer der kan klemmes ud ad spillet. Dog er jeg påvirket af 2 faktorer, den ene er økonomi og den anden er manglende kendskab til produktet :)
Jeg har intet imod fx at betale 60$ for Uncharted 4, da jeg har spillet alle de andre og måtte have slutningen med... Men et (for mig) ukendt spil, der kun indeholder multiplayer, og er afhængigt af at andre spiller det... Der har jeg sgu lige brug for at stikke en tå i vandet :D

Men som sagt er spillet købt og det virker som om der er kød nok til mange timers underholdning, det er helt sikkert... Elsker hvordan Tracer (tror jeg hun hedder) minder mig om de gode gamle MW2 dage med akimbo G18 og lasersight :lol:
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Overwatch

Indlægaf Laffer » tirs 31 maj 2016 12:03

Havde den bedste runde i går, spillede som soldier 76 og fik flanket modtander holdet mens de tog et kontrolpunkt, fik altiveret min ult. Og dræbte hele teamet på en gang og lavede mig første team kill.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Overwatch

Indlægaf weissmuller » tirs 31 maj 2016 14:06

atomalf skrev:Jeg plejer også at veje det op med antal timers underholdning. Men min erfaring er bare at spil hurtigt falder til 300 kr., så syntes jeg det er svært at forsvare 450 kr., det er mest princippet i at 450 kr. for et spil er mange penge (I hvert fald for mig).

Men jeg ender nok med at købe det, venter bare på jeg kan få det lidt billigere når det kommer på bud :)

Det er et Blizzard spil - Så der kan godt gå lang tid :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Overwatch

Indlægaf ikkNico » man 06 jun 2016 21:00

Ååååårhh det gider jeg rigtig godt til. Det vil sgu' være next-gen der er til at tage og føle på.

@PlayOverwatch skrev:There is no cross platform play. We'll keep an eye on cross-platform possibilities on the consoles


https://twitter.com/PlayOverwatch/statu ... 5463888897
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Overwatch

Indlægaf Dummiz » man 06 jun 2016 21:30

Jeg har lidt svært ved at vende mig til alle de muligheder banerne byder på. Der er ikke noget federe i at flanke et team og dræbe 3-4 stk. På en gang :) savner dog nogle at spille med.

Spiller primært med farah (staves) D.va og spiller også lidt med Mei
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Overwatch

Indlægaf Da Senzai » tirs 30 aug 2016 11:37

Jeg kom til at impulskøbe Overwatch forleden. Til fuld pris endda, da det ikke var faldet så meget i pris de steder, jeg plejer at købe spil.

Jeg synes, at Overwatch er sjovt, selvom det godt kan blive lidt et børnespil nogen gange, hvor det bare gælder om at løbe ind og trykke trekant.

Ihvertfald, når jeg om min kammerat spiller casuals med Randoms. Det er helt sikkert noget andet, hvis man er i party i en større gruppe og spiller mod andre Parties. Der kræver det nok lidt mere taktik! :D

Jeg spiller stort set kun Winston, han er så baller og han er så sjov at spille! :mrgreen:

Og så Mercy nogen gange! :D

Winston Action:

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Overwatch

Indlægaf Homer00 » tors 01 sep 2016 17:50

Så fik jeg lige hentet det hos Webhallen for 299,-
Jeg har aldrig prøvet det, men til den pris fejler det nok ikke helt :)
Billede
Homer00
Niveau 2
 
Indlæg: 131
By: Valby


Re: Overwatch

Indlægaf JohnH » fre 02 sep 2016 08:57

Det kan spilles gratis næste weekend (om en uge!)

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243911
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster