Forum

Overwatch

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Overwatch

Indlægaf BingoDK » man 05 sep 2016 22:34

Synes sgu Winston er lidt meh med sin lille pislaser.. Der er Roadhog sgu lidt sjovere :D
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: Overwatch

Indlægaf Oswaldo Carillo » tirs 06 sep 2016 00:06

JohnH skrev:Det kan spilles gratis næste weekend (om en uge!)

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243911


Spiller du overwatch på PS4, John? :O
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Overwatch

Indlægaf JohnH » ons 07 sep 2016 13:04

Oswaldo Carillo skrev:
JohnH skrev:Det kan spilles gratis næste weekend (om en uge!)

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243911


Spiller du overwatch på PS4, John? :O


Næh, nej da , spiller heller ikke Overwatch på min Xbox One , men skal da lige prøve det i weekenden 8)
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Overwatch

Indlægaf Unklemac » fre 09 sep 2016 17:21

Er der nogle som er friske på teamplay, nu det er gratis denne weekend? (Fra kl 20:00)

Tilføj: Unklemac

Har lånt det af en ven, og det helt fin underholdning.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Overwatch

Indlægaf Mkon » ons 28 sep 2016 15:51

Hvor godt er det her spil? Jeg har set mange spille det og kun overvejet at prøve det selv?
Mkon
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Holbæk


Re: Overwatch

Indlægaf Oswaldo Carillo » ons 28 sep 2016 16:42

Det er ret godt. Køb det! :P
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Overwatch

Indlægaf Da Senzai » ons 28 sep 2016 21:43

OverWatch er godt - det mangler dog bare lidt det sidste "Omph!" for at være rigtigt godt.

Produktionvaluen er dog høj.

Derudover der ret mange low-effort børne-figurer, som Thorbjørn, Reaper, Junkrat, Bastion, Roadhog og hvad de ellers hedder. Det kan man godt blive lidt træt af. Det er sjældent, man tænker "Det var fedt lavet", når man ser KillCam eller "Play of the Game".

Det er som sådan ikke fordi, at Balancen er dårlig. Nogle af figurerne er bare meget nemmere end at vinde med end de andre. Der er også Counters-til alt i spillet, hvis du spiller intelligent. Ofte kræver det dog bare, at du spiller i Party, så det ikke føles som et en-mands projekt at hive sejren i land eller pushe objektives.

OverWatch er et godt 7/10 spil, synes jeg :)
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Overwatch

Indlægaf Oswaldo Carillo » ons 05 okt 2016 11:37

Da Senzai skrev:OverWatch er godt - det mangler dog bare lidt det sidste "Omph!" for at være rigtigt godt.

Produktionvaluen er dog høj.

Derudover der ret mange low-effort børne-figurer, som Thorbjørn, Reaper, Junkrat, Bastion, Roadhog og hvad de ellers hedder. Det kan man godt blive lidt træt af. Det er sjældent, man tænker "Det var fedt lavet", når man ser KillCam eller "Play of the Game".

Det er som sådan ikke fordi, at Balancen er dårlig. Nogle af figurerne er bare meget nemmere end at vinde med end de andre. Der er også Counters-til alt i spillet, hvis du spiller intelligent. Ofte kræver det dog bare, at du spiller i Party, så det ikke føles som et en-mands projekt at hive sejren i land eller pushe objektives.

OverWatch er et godt 7/10 spil, synes jeg :)


Det ved du intet om - du spiller kun Rocket League! :mrgreen: :lol:
Oswaldo Carillo
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: København K


Re: Overwatch

Indlægaf johnnid87 » tors 06 okt 2016 09:21

Hvis folk stadig spiller Overwatch så add mig JohnniHD :)
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Overwatch

Indlægaf Jb » lør 12 nov 2016 23:42

Jeg er blevet lidt hooked på overwatch igen så dem der stadig er aktive må gerne tilføje mig på psn [WHITE SMILING FACE]️ der er også endnu en free weekend næste weekend til dem der gerne vil prøve det af.

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster