Forum

Destiny - Taken King, hvad er forskellen!?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Destiny - Taken King, hvad er forskellen!?

Indlægaf Underdog dk » tors 26 maj 2016 21:07

Hejsa

Jeg har spillet Destiny siden det udkom.. I dag besluttede jeg mig for at købe udvidelsen Taken King Legendary Edition, fordi jeg var kommet så langt i spillet, at jeg ikke havde flere missioner. Men jeg kan ikke rigtig se, hvad det har låst op for?

Jeg kan se missionerne The Dark below og House of wolves - men hvor er den store udvidelse The taken king? Kan der være en planet jeg ikke har åbnet for endnu og derfor ikke har adgang til den del af spillet?

Håber en erfaren spiller kan hjælpe.
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Destiny - Taken King, hvad er forskellen!?

Indlægaf Underdog dk » tors 26 maj 2016 21:30

++++ Er der nogen som kan hjælpe med en guide til dette spil? - ikke en walkthrough men mere hvordan man skal levelup, gode råd osv. Jeg har læst et sted, at der skal bruges lights til for at level up..
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Destiny - Taken King, hvad er forskellen!?

Indlægaf Muppetmilker » tors 26 maj 2016 21:57

Bedre gear giver mere light. Så basalt set skal du bare konstant gå efter at få bedre gear, da det vil oppe dit light lvl.
Før hen havde alting et light lvl på sig, nu måles det bare i forhold til dine gear stats istedet, altså attack, defense, osv.
Muppetmilker
Niveau 2
 
Indlæg: 158
By: Esbjerg


Re: Destiny - Taken King, hvad er forskellen!?

Indlægaf JGD » fre 27 maj 2016 15:27

Du går op i level ved at samle exp. indtil level 40. Derefter er det dit gear der bestemmer dit light level. Maks lightlevel er level 335 lige nu. Gode steder at få bedre gear er kings fall raid, Challenge of elders, Trials of Osiris, Ironbanner, Heroic strikes og crucible.
Personligt spiller jeg mest Challenge of elders og crucible her for tiden. Et godt råd kunne være at finde Xur her fredag eller lørdag, og købe nogle three of coins hos ham. De giver en bedre chance for at få et exotic våben/armor når du dræber en boss eller spiller en crucible match færdig.
JGD
Niveau 1
 
Indlæg: 51
By: Ringsted


Re: Destiny - Taken King, hvad er forskellen!?

Indlægaf Underdog dk » fre 27 maj 2016 23:03

Tak for svar!

Hvor finder jeg Taken King nye maps/missions?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Re: Destiny - Taken King, hvad er forskellen!?

Indlægaf 123krone » lør 28 maj 2016 09:38

The taken king starter på Mars
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Re: Destiny - Taken King, hvad er forskellen!?

Indlægaf Underdog dk » lør 28 maj 2016 14:26

123krone skrev:The taken king starter på Mars

Super - tak for svar!
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster