Forum

Destiny Rise of Iron

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf JFlindt » tors 22 sep 2016 18:35

FoxHounddk skrev:Har I kigget ved "postmanden" inde i spillet ??


Ja men kigger da lige igen
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » tors 22 sep 2016 19:21

Når du i din PS menu har valgt Destiny (uden at trykke X) så tryk ned, og gå ned til "playstation Store" menu punktet og vælge "Dine add ons" og så se om din playstation måske ikke automatisk har dowloadet pre-ordre bonussen (ligger som en fil for sig selv).
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Tupilak » lør 24 sep 2016 15:34

[quote="mrlenniboy"]nogen der ikke har fået preorder bonussen med. black gjallahorn og sparrow?[/

Jeg fik dem på min hunter i postmaster.
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » lør 24 sep 2016 17:15

Er der 2 der er med på at klarer nogle heroic strikes i aften (350 LL)? Jeg er klar fra omkring kl. 18.30 og frem til 21-22.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf FoxHounddk » lør 24 sep 2016 17:23

Dropdat skrev:Er der 2 der er med på at klarer nogle heroic strikes i aften (350 LL)? Jeg er klar fra omkring kl. 18.30 og frem til 21-22.


Så meget light har jeg slet ikke, så melder pas :D
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf 123krone » lør 24 sep 2016 17:42

Hvad syntes i om det nye raid ?
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » lør 24 sep 2016 18:08

@ Foxhound - hvor høj LL har du da?

@123Krone - Har kun set det blive spillet igennem, men glæder mig til at prøve det, og er normal ikke raider. De har gjort et godt stykke arbejde med at gøre det mere tilgængelig, ved at lade LL betyde mere, samt at de raid mechanics der er, ikke bliver tilegnet en enkelt spiller, som i Kings fall, men er noget hele holdet kan gøre.

Rent æstetisk er det noget af det flotteste og bedste banedesign jeg har set i noget spil. Der er så meget feedback fra omgivelserne, og det får det hele til at virke "levende".
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf FoxHounddk » lør 24 sep 2016 18:16

Mener jeg har omkring 815
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf 123krone » lør 24 sep 2016 20:04

Du kan godt glæde dig til raidet!
Kom igennem i går (Som de første i Danmark, tror jeg) og det var flot og gennemført fra start til slut. Kunne dog godt have tænkt mig en enkelt encounter mere!
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf DefenzZ » søn 25 sep 2016 04:06

Mangler nogle at spille med. Er lv 365.Add DefenzZ
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf shieldbros » søn 25 sep 2016 22:11

Dropdat skrev:Så er der kun 24 timer til release!!!! Hype!

Tænkte om der var nogen der er med på at lave en klan? En klan til casual spillere, hygge og en til os der har spillet spillet meget, men som har stor tålmodighed og klar til at give en hånd til nye spillere.

Hvis du vil være med i klanen, så skriv det her i tråden eller send mig en PB. Så sender jeg en invite (kræver minimum 5 før vi kan få klan navnet ingame.)


Jeg er ny her på forummet men vil gerne være med hvis jeg må. Spiller dog mest PVE da jeg ikke går så meget op i PVP.

Min light level er 366.
shieldbros
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf poppirat » søn 25 sep 2016 23:38

Er der så nogen grund til at spille taken king nu? Man får vel ikke godt gear mere i forhold til det nye?
poppirat
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » man 26 sep 2016 09:13

Har sendt klan invites (på Bungie.net) til jer der har skrevet her i tråden, eller som har sendt mig en PB. Når i godkender den invites, skal i også lige huske at vælge gruppen som jeres clan, ellers vil clan tag ikke blive vist ingame.

@poppirat - Der er helt sikker massere af grunde til at spille TTK.

-Alle faction packages kan droppe loot op til LL 385 (gælder også Petra, Variks og Eris Morn). Derfor giver det mening at lave deres weekly bounties.

-Når man gennemføre et Sigil i Challenge of Elders (som stadig "kun" er LL320) så kan loot derfra droppe op til LL 365

-Alle legendary og exotic items fra Year 2 (TTK) kan infuses op til LL 385. Så hvis der f.eks. er et Kings fall legendary våben du får, som du synes er rigtig godt, kan du infuse det til højeste LL.

-Det der holder spillere fra at nå et højere LL lige nu er Artifacts. Der findes ikke et Artifact engram, så man skal være heldig få at få det til at droppe. En af de bedste muligheder for at få det, er via Crotas Bane faction package. Den bedste måde at få mere rep til denne, er via Court of Oryx.

-Historien i TTK er rigtig god og har en masse fantastisk lore. Især Oryx' bog Book of Sorrows, giver meget dybde til ham og the Hive.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Moods » ons 28 sep 2016 08:37

Går igang igen idag, har holdt en pause, mener mine 3 karakterer alle er mellem 330 og 335 lige pt, så er det bare med at komme igang med RoI :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dummiz » ons 28 sep 2016 08:53

Dropdat skrev:Har sendt klan invites (på Bungie.net) til jer der har skrevet her i tråden, eller som har sendt mig en PB. Når i godkender den invites, skal i også lige huske at vælge gruppen som jeres clan, ellers vil clan tag ikke blive vist ingame.

@poppirat - Der er helt sikker massere af grunde til at spille TTK.

-Alle faction packages kan droppe loot op til LL 385 (gælder også Petra, Variks og Eris Morn). Derfor giver det mening at lave deres weekly bounties.

-Når man gennemføre et Sigil i Challenge of Elders (som stadig "kun" er LL320) så kan loot derfra droppe op til LL 365

-Alle legendary og exotic items fra Year 2 (TTK) kan infuses op til LL 385. Så hvis der f.eks. er et Kings fall legendary våben du får, som du synes er rigtig godt, kan du infuse det til højeste LL.

-Det der holder spillere fra at nå et højere LL lige nu er Artifacts. Der findes ikke et Artifact engram, så man skal være heldig få at få det til at droppe. En af de bedste muligheder for at få det, er via Crotas Bane faction package. Den bedste måde at få mere rep til denne, er via Court of Oryx.

Har du lavet en klan dropdat? Hvis ja så vil jeg være med :)

-Historien i TTK er rigtig god og har en masse fantastisk lore. Især Oryx' bog Book of Sorrows, giver meget dybde til ham og the Hive.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron