Forum

Destiny Rise of Iron

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dummiz » ons 28 sep 2016 19:40

Hvem er med i klanen? Aner ikke hvem jeg skal tilføje på min ps4 haha
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Moods » ons 28 sep 2016 19:41

I er velkommen til at tilføje mig på PSN også :)
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » ons 28 sep 2016 21:50

@ Dummiz - Der er kommet en ny smart funktion under "Roster" i din menu i spillet, hvor du kan se hvem der er medlem og hvem der er online, uden du behøver at have dem på din venneliste. Derfra kan du så sende venneanmodninger, hvis du vil have dem over på din venneliste.

@Moods - Har sendt en venneanmodning til dig. Har også sendt en invite på bungie.net, hvsi du vil være med i klanen.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dummiz » ons 28 sep 2016 22:25

Fedt nok takker dropdat :D
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Mkon » tors 29 sep 2016 10:37

Det døde for mig - så desværre ikke ....
Mkon
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Holbæk


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » fre 30 sep 2016 17:16

Iron Banner vender tilbage på tirsdag d. 4 oktober kl. 19, og det bliver i den nye PVP mode Supremacy.

You had to know that Iron Banner would reawaken in Rise of Iron. We have some different ideas for how this contest can reward the Guardians who submit themselves to it. You’ll find more paths to rewards and customization:

The Tempered mechanic is gone – play when you want

There are now 4 Weekly Bounties

Bounty rewards include:
An Iron Banner item not featured on the Vendor
A chance at an Iron Banner Artifact or Vanity Item
25 Legendary Marks
750 Iron Banner Reputation

Victory in a match grants 250 Reputation

Iron Medallions grant 150 Reputation each, upon Victory

On this occasion, this is what you’re fighting for, in addition to the other random items that can be earned by completing Bounties.


Der er billeder af et par våben og armor inde på bungie.net til dem der vil spoiles. Det ser fantastisk ud!!!! Endvidere ser det ud til de 4 weekly bounties bliver lidt nemmere at klarer end tidligere.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Redman DK » lør 01 okt 2016 17:10

"The Tempered mechanic is gone"

Øv, var nu ellers meget rart at kunne gemme bounties til mandagen og så stige til rank 5 på ingen tid :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » man 03 okt 2016 17:22

Så nåede jeg 385 og fik klaret Thorn questet. Så er jeg hvis klar til Iorn Banner i morgen :).
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » man 17 okt 2016 19:44

Så er det fra i morgen at Light Level max vil stige til 400. Men den patch der bringer det højere light level kan først hentes fra kl. 19. Så hvis man er LL 380+ vil det give mest mening at vente med Nightfall, Archons Forge og faction packages til efter patchen er live.

Hard mode raid vil blive frigivet kl. 23 i morgen.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Tupilak » tirs 18 okt 2016 02:26

Nogen der er frisk på hard raid kl. 23 ?
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Moods » tirs 18 okt 2016 09:25

Jeg har ihvertfald en date med Archons Forge i aften så jeg endelig kan få bedre ghost.......
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Dropdat » tirs 18 okt 2016 10:40

Moods skrev:Jeg har ihvertfald en date med Archons Forge i aften så jeg endelig kan få bedre ghost.......


Bliver spændende at se hvad droprate bliver. Hvis bare det kommer i nærheden af class items, så kommer vi til at svømme i ghost shells og artefect. Håber også de ghost shells der dropper der er unikke.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Moods » tirs 18 okt 2016 11:18

Dropdat skrev:
Moods skrev:Jeg har ihvertfald en date med Archons Forge i aften så jeg endelig kan få bedre ghost.......


Bliver spændende at se hvad droprate bliver. Hvis bare det kommer i nærheden af class items, så kommer vi til at svømme i ghost shells og artefect. Håber også de ghost shells der dropper der er unikke.


Yep :) Men jeg skal bare op over 385 asap, så jeg ikke føler mig som en total gimp i raids hehe.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf FoxHounddk » tirs 18 okt 2016 12:19

Kan godt tænkes at dette er et af de mindre intelligente spørgsmål. Men hvordan finder jeg dette Archons Forge ? har nogle Q's hvor jeg skal complete dem :)
FoxHounddk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Tilst/Aarhus


Re: Destiny Rise of Iron

Indlægaf Moods » tirs 18 okt 2016 12:28

FoxHounddk skrev:Kan godt tænkes at dette er et af de mindre intelligente spørgsmål. Men hvordan finder jeg dette Archons Forge ? har nogle Q's hvor jeg skal complete dem :)


Jeg havde det samme spørgsmål da jeg startede igen, men her er et map over plaguelands:

Billede

Kan måske godt være lidt svært at se men ellers så bare åben billedet i en ny fane, men The Archons Keep er der du skal hen :) Og så videre ind i Archons Forge derfra.
Billede
Moods
Niveau 3
 
Indlæg: 263
By: Herning


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron