Forum

Vermintide kommer 4/10

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Trekamp » man 19 sep 2016 16:52

Er jeg den eneste, der sådan småglæder sig lidt til at prøve dette?

To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Trekamp » søn 02 okt 2016 13:58

Bump.

Er der virkelig ingen herinde, som kunne tænke sig at slå en masse rotter ihjel??
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Ubertracker77 » søn 02 okt 2016 14:24

Det er jo warhammer, så jeg vil helt sikkert spille det på et tidspunkt. Meen det er ikke noget jeg bare smider 400-500 spir efter på realease ;). Så venter en fattigrøv som mig nok lige lidt tid, nu skal jeg jo også først ligge 5000 timer i Battlefield 1 om lidt :)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Krede1972 » søn 02 okt 2016 14:30

Hmm ikke rigtigt. Jeg synes det ser meget average ud og virker ikke særligt nyskabende - og måske endda noget ensformigt i gameplay.
Spillet kan sagtens være fint nok, hvis man af en eller anden grund bliver bidt af det, men ud fra videoen ser jeg ingen grund til at kaste penge efter det.

Smag og behag er heldigvis forskellig, og der er helt sikkert også gamere som er pænt ligeglade med nogle af de spil som jeg personligt ser frem til.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Trekamp » søn 02 okt 2016 14:45

Krede1972 skrev:Hmm ikke rigtigt. Jeg synes det ser meget average ud og virker ikke særligt nyskabende - og måske endda noget ensformigt i gameplay.
Spillet kan sagtens være fint nok, hvis man af en eller anden grund bliver bidt af det, men ud fra videoen ser jeg ingen grund til at kaste penge efter det.

Smag og behag er heldigvis forskellig, og der er helt sikkert også gamere som er pænt ligeglade med nogle af de spil som jeg personligt ser frem til.


Jeg er faktisk nogenlunde enig med dig, men:
- Jeg fik aldrig prøvet Left 4 Dead, så der er nok nogle timer i det til ca. 300,-
-Jeg er gammel Warhammer-spiller, så temaet har lidt appel.

Udover det, bliver det næppe videre revolutionerende for konsolverdenen :)
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Erroneus » søn 02 okt 2016 16:16

Ikke den video der sælger mig desværre. Så det blive et nej i første omgang :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Kayniel » man 03 okt 2016 18:51

Jeg køber det - mit PSN er DetKanel. Det kunne være fedt at samle 4.
Kayniel
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Kayniel » man 03 okt 2016 23:28

Senzai er på - så er vi 2/4. Skal du være med på team 100% winrate Trekamp?
Kayniel
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » tirs 04 okt 2016 01:03

Okay, jeg synes, at det er umuligt at spille det her.

Jeg spiller altid med Y-aksen på inverted, da det er det eneste, er giver mening for mig. Når man trykker højre analog frem, så læner din figur sig forover og når du trækker den tilbage, så læner figureren sig bagover og kigger op.

Af en eller anden fuldstændig idiotisk grund, så i det her spil, når du er i nærkamp, så slår den Invert fra, så min styring bliver spejlvendt. Når jeg så ikke, står lige i snotten på en Skaven, så bliver den tilbage til normal (dvs inverted igen)

I det her spil, står du jo ikke stile, så min styring skifter konstant mellem at svære spejlvendt, ikke spejlvendt, spejlvendt, ikke spejlvendt. Det er til blive idiot af og fuldstændigt umuligt at styre.

Når Invert er slået til, så skal den da være Invert hele tiden. Det skal ikke laves om, fordi, at en rotte løber hen til mig. Når jeg så har fattet, at den er spejlvendt, og jeg træder et skridt tilbage, så slår den invert til igen. Idioti.

Skavensne er jo lavere end mig, så jeg kigger nedad, når de er tæt på mig for ramme dem - hvis det ikke var fordi, at den spejlvender kontrollen, når jeg kommer tæt på! Jeg dør fordi, at min figur ikke laver andet end at rende rundt og kigge op i luften, når jeg bliver angrebet.

Som Invert spiller er det umuligt at spille det her. Fuck, det er dumt. Jeg har kigget rundt i options og slået Auto-aim fra, men det gør ingen forskel. Fuck, det er dumt.

Jeg kan umuligt være den eneste, der spiller skydespil på Invert. Hvad har de tænkt sig?

Der er nogen, der skylder mig 300 kroner.
Senest rettet af Da Senzai tirs 04 okt 2016 09:28, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Kayniel » tirs 04 okt 2016 07:19

Dude, endnu et spil hvor du rammer ved siden af hver gang? Jeg går solo.

Kameraet bliver i øvrigt fixet når Sony har godkendt den nyeste patch.
Kayniel
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Trekamp » tirs 04 okt 2016 08:06

Hahaha :) Skift til dværgen, hvis det er så problematisk, at de er lavere end dig. Det lyder noller nok med kameraet, selvom jeg ikke selv spiller inverteret.

Klar på 100% winrate. Klar i aften, hvis ikke jeg skal til koncert.
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Kayniel » tirs 04 okt 2016 10:47

Til Raging Fyah koncert? Haile selassie!
Kayniel
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Da Senzai » tirs 04 okt 2016 11:14

Kayniel skrev:Dude, endnu et spil hvor du rammer ved siden af hver gang? Jeg går solo.


Haha, det er jo også tarveligt, at rotterne bliver ved med at kravle rundt på væggene! :mrgreen:

Jeg er ude. Det er utroligt, at jeg hoppede på den igen. Jeg glemmer nogen gange, at man aldrig skal købe spil på release. Man skal lige vente en måned, så fejlene er rettet og der er halv pris på Amazon.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Vreki » tirs 04 okt 2016 12:02

Da Senzai skrev:Jeg er ude. Det er utroligt, at jeg hoppede på den igen. Jeg glemmer nogen gange, at man aldrig skal købe spil på release. Man skal lige vente en måned, så fejlene er rettet og der er halv pris på Amazon.

Vi andre er skam taknemlige for jer First Adopters / Frivillige Laboratorierotter :lol:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Vermintide kommer 4/10

Indlægaf Trekamp » tirs 04 okt 2016 15:27

Kan nogen fortælle mig, om der er lokal co-op?
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron