Forum

Battlefield 1 - første indtryk

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Unklemac » lør 22 okt 2016 11:22

Volpi skrev:Det er ikke følsomheden der er problemet. Det er mere det at jeg faktisk skal bevæge min analog stick længere før handling. Netop som om de første mm er døde - deadzone. Det giver mig en uskarp styring. Kan læse at bf1 har fået ny styring i det hele taget


For mig føles den lidt som Battlefront, desværre. Altså ikke så responsiv som BF3 og BF4. Våben lidt det samme indimellem :(
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf johnnid87 » lør 22 okt 2016 22:09

Volpi skrev:Det er ikke følsomheden der er problemet. Det er mere det at jeg faktisk skal bevæge min analog stick længere før handling. Netop som om de første mm er døde - deadzone. Det giver mig en uskarp styring. Kan læse at bf1 har fået ny styring i det hele taget


Du skal tænke på at våbene ikke slog så hårdt den gang og så flyver kuglerne langsommere :)
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Volpi » lør 22 okt 2016 23:16

Jamen det har intet med våbene eller brugen af dem at gøre. Det her går på ren styring i spillet - bevægelsen af spilleren
Volpi
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf johnnid87 » søn 23 okt 2016 10:15

Jeg tror man får en anden følelse af spillet når der kommer hardcore-mode :) Så folk faktisk dør når de skal dø :) Det giver også et andet flow når folk ikke skal have 10 skud
johnnid87
Niveau 2
 
Indlæg: 108


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf TheGodFatherDK » søn 23 okt 2016 12:04

Til jer der går bare lidt op i dine Stats i BF1

Her er en hjemmeside der bedre end det nye (Battlelog )

https://battlefieldtracker.com/bf1/prof ... GodFather_
TheGodFatherDK
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Sbergy » man 07 nov 2016 12:34

Jeg skal hente mit battlefield i dag! Glæder mig, har hørt godt om spillet! Hvad synes i om det? Har altid været fan af cod, men synes dog det har taget overhånd med fremtidigt pis..
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Jb » man 07 nov 2016 15:13

Jeg er normalt slet ikke til ww1 eller 2 men det er pisse fedt! Jeg er hooked. Glæder mig som en tosse til DLC.
Hvis ikke jeg orker store kampe med vehicles så istedet for conquest så hopper jeg på domination, det giver mere close quarter og minder utroligt meget om medal of honor Warfighter på ps3 som jeg også synes var rigtig godt. Stadig på trods af at jeg ville foretrække nutid ala bf4 / modern warfare

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Sbergy » man 07 nov 2016 15:42

Spillet var desværre ikke kommet hjem... SÅ krydser fingre for i morgen, der har jeg også fri. Men ville havde været bedre i dag!
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Sbergy » man 07 nov 2016 16:02

Noget der kunne være fedt er starte sit eget sqaud?? Hvis folk var friske på det? :D
Sbergy
Niveau 2
 
Indlæg: 123
By: København


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » man 07 nov 2016 18:10

Syntes at have hørt, at spiller er et stort sniper helved, passer det ? eller er der ikke så satans mange snipere igen ?
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Dumbster » tirs 08 nov 2016 13:13

Har ikke på noget tidspunkt oplevet eller tænkt tanken, at der var for meget "sniper" i spillet - kan være de ikke findes nede på mit niveau ;)
Dumbster
Niveau 1
 
Indlæg: 68
By: Odense V


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Unklemac » tirs 08 nov 2016 14:34

Der er mange snipere, og de fleste kan ikke ramme.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » tirs 08 nov 2016 15:01

Det var noget blandet svar :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Nergh » tirs 08 nov 2016 15:39

Der er mange snipers, ja. Og hvad så? Tilpas dig situationen og hold øje med horisonten. Ser du et lysglimt skal du enten flytte dig eller spotte vedkommende, så teammates tættere på kan pløkke dem.

Og bliver du skudt af en liggende sniper: spawn så du kan flankere vedkommende. Evt snig dig ind på dem og melee dem. De fleste kigger dybt koncentreret i kikkerten og aner ikke hvad der foregår omkring dem
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Battlefield 1 - første indtryk

Indlægaf Xainz » tirs 08 nov 2016 16:56

Nergh skrev:Der er mange snipers, ja. Og hvad så? Tilpas dig situationen og hold øje med horisonten. Ser du et lysglimt skal du enten flytte dig eller spotte vedkommende, så teammates tættere på kan pløkke dem.

Og bliver du skudt af en liggende sniper: spawn så du kan flankere vedkommende. Evt snig dig ind på dem og melee dem. De fleste kigger dybt koncentreret i kikkerten og aner ikke hvad der foregår omkring dem


Nu er jeg ikke ny i BF serien, har platin i både BF4 og Hardline :)
Havde egentlig besluttet mig for ikke ville have BF 1, da våbene, tanks osv fra dengang virker ret tamme, og siger mig intet.
Spiller pt Hardline, egentlig af mangel på alternativer, Hardline serverne er dog ved at dø ud,
Jeg kan ikke fordrage snipers i de spil, så vil ikke tilpasse mig til et spil, hvor der er fyldt op med dem, tyder på jeg nok desværre bare skal holde mig til hardline, indtil serverne er helt døde.
Tak for svar dog :)
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster

cron