Forum

Anbefaling af PS4-spil søges.

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Anbefaling af PS4-spil søges.

Indlægaf Da Senzai » fre 19 sep 2014 19:17

Hej!

Jeg søger et nyt hyggespil, jeg kan spille mens jeg laver andre ting, som f. eks at mens, jeg spiser. Det må derfor meget gerne være turbaseret, og der skal også helst være online-multiplayer, da jeg synes, at det er kedeligt at spille mod AI´en.

Jeg kommer fra Xbox 360, og der har jeg brugt utallige timer på både Duels of the Planeswalker serien, Blood bowl og spillet Catan. Greed Corp har jeg også været tæt på at købe flere gange.

Jeg søger spil i samme stil til PS4, men jeg synes ikke, at jeg kan se nogen - men jeg er også helt ny på maskinen. Har I nogle anbefalinger til gode turbaserede online spil, hvis der overhovedet er nogen?

Det behøver måske ikke partout at være turbaseret, men så skal det være skal spillet være meget nemt og godt. Med nemt mener jeg ikke nemt at vinde, men nemt at spille.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Anbefaling af PS4-spil søges.

Indlægaf Redman DK » søn 21 sep 2014 14:01

Worms er det eneste jeg lige kan komme i tanke om, men det kender du nok allerede :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Anbefaling af PS4-spil søges.

Indlægaf Da Senzai » søn 21 sep 2014 15:54

Puha, det er godt nok mange år siden, jeg sidst har spillet Worms!

Det kan være, at jeg skal prøve at hente det og se, hvor meget, der er sket siden sidst! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Anbefaling af PS4-spil søges.

Indlægaf Redman DK » søn 21 sep 2014 20:09

Det er godt nok også lang tid siden jeg har spillet Worms. Tror faktisk ikke jeg har spillet det siden PS1 spillene.

Har overvejet at købe det nye, men tror jeg venter på det kommer på tilbud.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster