Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » tirs 28 jul 2015 02:51

Der er jo rundt regnet 50% risiko for at tabe en kamp når man spiller med tilfældige medspillere...

Det er naturligvis sjovest at vinde, men jeg kan nu sagtens leve med at tabe nogle kampe. Jeg lever så højt på at lave et fedt oplæg, et enkelt mål eller nogle saves i de kampe som tabes.

Der er i hvert fald ingen grund til at skride før kampen er færdigspillet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 29 jul 2015 21:05

Bortset fra ranked, hvor jeg over ca 10 kampe har en Win-Rate på 100 procent, så synes jeg, at jeg har haft nogle rigtigt dårlige Rocket League dage.

De sidste 5 dage, hvor jeg har spillet Unranked har jeg bare fået mega-klø. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om, det er mig, der er blevet dårligere eller om folk er blevet bedre.


Jeg har mest spillet med randoms. Mit taktik er noget så basalt som at drøne op i hjørnet og sørger for at bolden bliver "centeret" og håbe på de andre scorer.

Når jeg ikke selv går efter at center bolden, så plejer jeg at vente på midten i håb om, at mine hold-kammerater laver en god center-ball og så jeg selv kommer flyvende med en Sick Aerial.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » ons 29 jul 2015 23:20

Giant Bomb spiller LIVE lige nu!!

https://www.youtube.com/watch?v=pyVelvklB6w

Jeg streamer det selvfølgelig på min PS4! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » tors 30 jul 2015 07:01

Da Senzai skrev:Bortset fra ranked, hvor jeg over ca 10 kampe har en Win-Rate på 100 procent, så synes jeg, at jeg har haft nogle rigtigt dårlige Rocket League dage.

De sidste 5 dage, hvor jeg har spillet Unranked har jeg bare fået mega-klø. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om, det er mig, der er blevet dårligere eller om folk er blevet bedre.


Jeg har mest spillet med randoms. Mit taktik er noget så basalt som at drøne op i hjørnet og sørger for at bolden bliver "centeret" og håbe på de andre scorer.

Når jeg ikke selv går efter at center bolden, så plejer jeg at vente på midten i håb om, at mine hold-kammerater laver en god center-ball og så jeg selv kommer flyvende med en Sick Aerial.


Jeg har også bare tonset rundt og fejlet de sidste mange gange jeg har spillet.

Det kan måske være fordi folk generelt er ved at få bedre styr på spillet, for modstanden var godt nok sløj de første dage det var ude, men nu taber jeg lige så mange kampe som jeg vinder :?

Jeg er også begyndt at prøve at lave aerial hits konstant efter de kampe med dig, og jeg er ikke videre god til at få bolden i en bestemt retning når jeg kommer flyvende :D
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 30 jul 2015 14:45

Okay, jeg tror måske, at jeg har fundet ud af, hvorfor vi bliver ved med at tabe!

Alt det her er fra samme kamp -.-

De burde seriøst implementere en knap, så man lige kunne fjerne flaget, hver gang man kvajede sig :P

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Odyzeus » tors 30 jul 2015 20:42

Tilføjer lige nogle af jer, da jeg mangler nogle at spille med :)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » tors 30 jul 2015 22:13

Så er der en teaser for første DLC pakke

Jeg kommer til at købe ALT Dlc til det her spil. Det eneste der irriterer mig, er at man kun kan have en bil af gangen. Det kunne være federe, hvis man kunne vælge en bil/set-up som man havde til hvert hold. Blå/Orange.

Det er jo ikke meget ved at købe alt DLC´et, hvis det ikke bliver brugt, fordi, at jeg kun kan have en bil lavet ad gangen.

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » fre 31 jul 2015 06:39

Da Senzai skrev:Så er der en teaser for første DLC pakke

Jeg kommer til at købe ALT Dlc til det her spil. Det eneste der irriterer mig, er at man kun kan have en bil af gangen. Det kunne være federe, hvis man kunne vælge en bil/set-up som man havde til hvert hold. Blå/Orange.

Det er jo ikke meget ved at købe alt DLC´et, hvis det ikke bliver brugt, fordi, at jeg kun kan have en bil lavet ad gangen.



Der er ikke ligefrem brug for flere biler, decals osv imo.

Det ville være federe med en game mode med custom settings ala low gravity, missiler på bilerne eller underligt udformede baner
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » lør 01 aug 2015 13:40

Så kom der Patch til Rocket League i går:
- Quick Chat” commands can now be used cross-platform between PC and PS4
- Stat tracking for online games is now properly recorded for its correlating Garage items
- AI Bot skill levels now adjust to the average skill level of all players currently in the game
- The first player to abandon a “Ranked’ match is now banned from matchmaking for 15 minutes
- (PS4) “Far, Far Away” Trophy can now be unlocked via online play
- (Steam) “Virtuoso” Achievement is now obtainable and includes appropriate description
- Fixed multiple crash scenarios

Så nu kan "Far far away" trofæet også optjenes online. Spørgsmålet er så om de har rettet så man rent faktisk skal køre 500 km nu. Jeg gider ikke tage chancen, så tager trofæet uden updaten.

I øvrigt også meget fint at man banner folk der rage quitter i 15 min. Det burde man også gøre i andre spil, som f.eks. Call of Duty!

Der er flere updates i patchen end ovenstående. Fuld liste over patch notes kan ses her:
http://rocketleague.psyonix.com/patch-notes/
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Odyzeus » lør 01 aug 2015 15:24

Nice at de lige giver ragequitters 15 minutters tænkepause :D

Men passer det så, at man skal køre 500km på det samme par dæk? Har jeg læst et sted...
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » lør 01 aug 2015 15:34

Odyzeus skrev:Nice at de lige giver ragequitters 15 minutters tænkepause :D

Men passer det så, at man skal køre 500km på det samme par dæk? Har jeg læst et sted...


Der er lidt delte meninger om det inde på PST. Folk siger at man hele tiden har skulle køre 500km men at tælleren simpelthen ikke passer. Jeg er i gang med at tage den uden patch nu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » lør 01 aug 2015 16:28

Cena skrev:Så kom der Patch til Rocket League i går:
- Quick Chat” commands can now be used cross-platform between PC and PS4
- Stat tracking for online games is now properly recorded for its correlating Garage items
- AI Bot skill levels now adjust to the average skill level of all players currently in the game
- The first player to abandon a “Ranked’ match is now banned from matchmaking for 15 minutes
- (PS4) “Far, Far Away” Trophy can now be unlocked via online play
- (Steam) “Virtuoso” Achievement is now obtainable and includes appropriate description
- Fixed multiple crash scenarios

Så nu kan "Far far away" trofæet også optjenes online. Spørgsmålet er så om de har rettet så man rent faktisk skal køre 500 km nu. Jeg gider ikke tage chancen, så tager trofæet uden updaten.

I øvrigt også meget fint at man banner folk der rage quitter i 15 min. Det burde man også gøre i andre spil, som f.eks. Call of Duty!

Der er flere updates i patchen end ovenstående. Fuld liste over patch notes kan ses her:
http://rocketleague.psyonix.com/patch-notes/


Helt enig.

Jeg spiller mest dual/2vs2, og jeg har godt nok haft mange kampe hvor min medspiller er smuttet efter 1 enkelt mål, og så sidder man der og bliver nødt til at spille en kamp færdig hvor der nærmest ingen mulighed er for at gøre noget.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » lør 01 aug 2015 17:46

Cena skrev:
Odyzeus skrev:Nice at de lige giver ragequitters 15 minutters tænkepause :D

Men passer det så, at man skal køre 500km på det samme par dæk? Har jeg læst et sted...


Der er lidt delte meninger om det inde på PST. Folk siger at man hele tiden har skulle køre 500km men at tælleren simpelthen ikke passer. Jeg er i gang med at tage den uden patch nu.


Tager du så bare cirka 68 km i season? :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » lør 01 aug 2015 18:42

Schmidty skrev:
Cena skrev:
Odyzeus skrev:Nice at de lige giver ragequitters 15 minutters tænkepause :D

Men passer det så, at man skal køre 500km på det samme par dæk? Har jeg læst et sted...


Der er lidt delte meninger om det inde på PST. Folk siger at man hele tiden har skulle køre 500km men at tælleren simpelthen ikke passer. Jeg er i gang med at tage den uden patch nu.


Tager du så bare cirka 68 km i season? :)


Jeg er på omkring 50km nu, så vi må se hvornår den popper. Men ja det er planen. Så mangler jeg bare ca 100 kampe bagefter, så er der platin :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Rocket League

Indlægaf Cena » lør 01 aug 2015 19:20

En på PST siger nu at han fik den efter 60km med den nye patch, så det kunne lade det ikke har betydning om man opdatere. Men nu er jeg snart så tæt på at jeg ikke gider tage chancen :)

EDIT:
Endnu en bekræfter. Han fik den efter ca. 80km
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron