Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf BizzyVaping » ons 05 aug 2015 05:10

Krede1972 skrev:Er der andre, der oplever at det begynder at lagge helt vildt efter klokken 20-21 stykker?
Det er nu anden aften i træk hvor det efter at have fungeret fint om eftermiddagen og tidlig aften, så begynder det at lagge så meget så jeg bliver nødt til at stoppe med at spille sidst på aftenen.

Man kan simpelthen ikke time noget som helt når bold, jeg selv og modstanderne bevæger sig i ryk konstant...


Jeg har prøvede det et par gange men det har ikke været på noget bestemt tidspunkt.

Sidste søndag prøvede jeg at sætte spillet på om morgenen da jeg stod op, men endte med at opgive at spille da alle kampe jeg kom ind i laggede helt overdrevet.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » tors 06 aug 2015 13:48

Krede1972 skrev:Spillet er jo sjovt, så der er da ingen grund til ikke at hygge sig med det, trofæerne kommer helt af sig selv hvis bare man spiller spillet for spillet skyld. I hvert fald i dette spil ;-)

Før patchen gik min tæller i stå på 14 km. Den er begyndt at tælle igen efter patchen, men er spændt på hvor lang jeg skal op før den "ringer".

UPDATE :mrgreen: 500 Km-trofæet poppede ved 82 km for mit vedkommende...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 08 aug 2015 15:57

Jeg er begyndt, at spille Ranked 1 Vs 1 og det er faktisk meget sjover end, hvad jeg havde regnet med også ret god øvelse! Det er dog tydeligt, når man møder en, der er væsentligt bedre end én selv for så får man godt nok hug!

Jeg er også vildt dårlig til Kick-off en vs, en. Jeg synes ligegyldigt om jeg rammer bolden først eller sidst, så går det galt :P.

Igår aftes fik jeg også spillet 2v2 sammen med Ddelysid420 her fra tråden. 2v2 er også en bedre oplevelse en, hvad jeg havde troet! I mit hoved skal man nemlig kun spille Standard 3 mod 3, men fedt, at de andre Game Modes også er rigtigt sjove og bestemt spilbare! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Nergh » lør 08 aug 2015 17:04

Da Senzai skrev:Jeg er begyndt, at spille Ranked 1 Vs 1 og det er faktisk meget sjover end, hvad jeg havde regnet med også ret god øvelse! Det er dog tydeligt, når man møder en, der er væsentligt bedre end én selv for så får man godt nok hug!

Jeg er også vildt dårlig til Kick-off en vs, en. Jeg synes ligegyldigt om jeg rammer bolden først eller sidst, så går det galt :P.

Igår aftes fik jeg også spillet 2v2 sammen med Ddelysid420 her fra tråden. 2v2 er også en bedre oplevelse en, hvad jeg havde troet! I mit hoved skal man nemlig kun spille Standard 3 mod 3, men fedt, at de andre Game Modes også er rigtigt sjove og bestemt spilbare! :D



I 1v1 plejer jeg at afvente modstanderen og bare stå i målet. Når bolden kommer mod mig får den et hug, flyver over modstanderen og 8/10 gange tager bolden en flot flyvetur over modstanderen og ind i vedkommendes mål.

Det virker så kun cirka én gang pr kamp, medmindre modstanderen er tungnem
Nergh
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » lør 08 aug 2015 18:56

Jeg synes at 2 vs 2 er sjovest.

Men jeg kunne godt forestille mig at 3 vs 3 også kunne være optimalt sjovt såfremt man spillede med nogle man kendte og havde headset så man kunne koordinere og lave nogle aftaler og strategier.
3 vs 3 med tilfældige synes jeg hurtigt bliver kaos fordi folk bare vælter rundt mellem hinanden og konstant støder ind i både med- og modstandere.

1 vs 1 synes jeg ikke er specielt interessant uanset om jeg vinder eller taber. Nok fordi det er begrænset hvor meget samspil, taktik eller varieret opstilling man kan lave med sig selv ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Odyzeus » lør 08 aug 2015 21:42

Synes mine fleste spil 3v3 med andre randoms har været overraskende gode. De fleste fatter faktisk, at man ikke bare skal følge bolden hele tiden. Ofte går jeg selv på mål, men har også oplevet andre der gjorde det af sig selv :)
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » lør 08 aug 2015 22:00

Jeg ender som regel også omkring målet i 3 vs 3 fordi folk generelt er for dårlige til at finde ud af at skifte positioner og bakke hinanden op. I min verden er det lidt sådan at bagerste mand har målet hvis målmanden støder frem med et skud eller angreb, men det er sgu svært at telepatere sine tanker til andre.

Men selvfølgelig er der også spil hvor det kører godt og folk forstår at bakke hinanden op. Men det er lettere frustrerende når man spiller med nogle som bare fedter rundt. Bevares jeg er på ingen måde selv fejlfri og kan også lave nogle bommerter, men det kan der som regel rettes op på med nogle mål eller saves.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 08 aug 2015 22:10

Jeg synes, at det kommer meget an på om man spiller 3 v 3 ranked eller Unranked.

I Unranked 3v3 vil jeg give dig helt ret i, at det et er tit folk tonser ind i hinanden. Det er især frustrerende, hvis jeg lige har spillet et par 1v1 kampe, så kan jeg hurtigt tænke; "hvad fuck laver du?!", når jeg kommer ind i en 3v3 unranked. (Jeg kan iøvrigt godt selv være ligeså dum, når jeg spiller Unranked, for der sidder jeg gerne og hører podcasts, mens jeg laller rundt oppe i luften for at lave sick Aerials :mrgreen: )

Men i 3v3 Ranked synes jeg, at jeg for det meste har gode oplevelser, hvor folk faktisk spiller ordentligt.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » lør 08 aug 2015 22:15

Det er jo også en del af spillet at bumpe andre eller lave en demolition.
Det er ikke noget jeg gør særlig tit, men hvis der er en modstander som ligger til en oplagt målchance kan jeg godt finde på at bumpe dem hvis jeg ikke kan nå at ramme bolden eller blokere. Men det er nu sjældent.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » lør 08 aug 2015 22:22

Krede1972 skrev:Det er jo også en del af spillet at bumpe andre eller lave en demolition.


Helt enig, men jeg tror nu ikke, at det er meningen, at man skal køre ind i folk, man er på hold med! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » lør 08 aug 2015 22:53

Nogen der kan forklare mig, hvorfor 3v3 i ranked hedder solo standard?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: Rocket League

Indlægaf Krede1972 » lør 08 aug 2015 23:46

Schmidty skrev:Nogen der kan forklare mig, hvorfor 3v3 i ranked hedder solo standard?


Det bliver nok svært vil jeg tro ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 09 aug 2015 00:06

Schmidty skrev:Nogen der kan forklare mig, hvorfor 3v3 i ranked hedder solo standard?


Fordi, at du ikke kan spille i party og derved kun kan Queue alene :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 09 aug 2015 00:43

Jeg har fået spillet en masse 2v2 her til aften og jeg må give jer ret i, at det er ret fedt! - Bortset fra, at det var lige før, at vi tabte en kamp, men så lavede vi heldigvis bare et comeback! :D

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Schmidty » søn 09 aug 2015 01:03

Krede1972 skrev:
Schmidty skrev:Nogen der kan forklare mig, hvorfor 3v3 i ranked hedder solo standard?


Det bliver nok svært vil jeg tro ;-)


Ah hva?

Da Senzai skrev:
Schmidty skrev:Nogen der kan forklare mig, hvorfor 3v3 i ranked hedder solo standard?


Fordi, at du ikke kan spille i party og derved kun kan Queue alene :P


Tak for svaret! :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster