Forum

Rocket League

Snak om mindre og indie-spil fra Playstation Network.

Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 07 feb 2016 00:39

Ja, det er fedt at spille Ranked! :D

Det er dér alle genierne er! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf ikkNico » søn 07 feb 2016 09:23

tue69 skrev:Hold nu fast de var fantastiske.

"I will find you!"

Ja, det er lidt synd det er fastelavn i dag, så kan man jo ike vide hvem af dem det er
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf tue69 » søn 07 feb 2016 12:13

Jeg er klar på mere i dag. I siger bare til hvis i er med :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Rocket League

Indlægaf ikkNico » søn 07 feb 2016 12:16

Yes, skal lige have noget Resogun og en fastelavnsfest overstået
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf tue69 » søn 07 feb 2016 14:37

Skal vi tage et par runder i løbet af eftermiddagen?

Har en bagkant kl. 19'ish, så et eller andet sted omkring kl. 16-17 stykker ville være super.

Hvordan harmonerer det med din fastalavnsfest Nico?
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 07 feb 2016 15:10

Jeg kan om en halv time eller efter klokken 20.00 :P.

Hvis I ikke er på om 30, så tager jeg afsted og er først hjemme efter 20 :P

Vi spillede iøvrigt Helldivers efter I hoppede af igår! Det her spil er så dumt og så fedt! - Og som altid, så bliver man ikke bedre til at game efter klokken 02.00 om natten! xD

Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf Dummiz » søn 07 feb 2016 16:32

Jeg kunne godt være frisk hvis der er nogle der har lyst til at game lidt, er dog noob ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 07 feb 2016 21:40

Flipsid3 skal til at spille mod SuperSonic Avengers, der har to danskere på holdet! :D

Fandeme iorden, at vi har 2 danskere med på Pro-Scenen! :D

(selvom jeg stadig holder med Flipsid3 - de er for fede!)

http://www.twitch.tv/rocketleaguecentral
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf ikkNico » søn 07 feb 2016 22:14

Da Senzai skrev:http://www.twitch.tv/rocketleaguecentral

Hvor de vilde :shock:
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Rocket League

Indlægaf tue69 » man 08 feb 2016 18:44

Ha ha, folk er sgu da eddikesure i rankede kampe. Hold kæft jeg får meget høvl. Enten fordi jeg er elendig eller fordi jeg er bedre end de andre.

:(
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » man 08 feb 2016 22:18

Haha, Ja!

Jeg synes ranked er bedst, når man spiller på hold med ligesindede. Når jeg kører Raketbil alene, så plejer jeg bare at lalle rundt i Unranked - men der findes altså også dårlige tabere - bare ikke helt så mange som i ranked! :P

Jeg er lige kommet hjem fra Karate, så jeg er klar på at flyve, hvis det er!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » søn 14 feb 2016 21:22

har været væk i 5 dage og RANKED er ændret! Så tvinger de een til at spille 10 kampe for at se hvor ens "nye" niveau er, og halvdelen af de kampe er på den store wasteland bane med low gravity.... ERGO major f'ck'ups pgaf timingingen er helt i hundene :-)

Ok jeg får så min Skill Division (baseret på min meget ringe performance), og som jeg forstår det skal man hver gang ud i 10 kampe før man stiger eller falder i Rank og dermed bliver placeret i ny skilldivision? Og i løbet af de 10 kampe får man ingen synlige point at forholde sig til, hvilket for mit vedkommende gør det langt mindre rewarding.

Er jeg bare en gammel hund der ikke vil lære nye tricks? :-)
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Da Senzai » søn 14 feb 2016 22:30

Jeg er ret sikker på, at Wasteland har samme tyngdekraft som de andre baner! :mrgreen: .
Det havde den ihvertfald før updaten og jeg kan ikke forestille mig at Psyonix laver det om for så at smide den ind i Ranked Rotationen.

Det havde ellers været sjovt! :lol:

Ranked Matchmaking er stadig basseret på din MMR ligesom før.

Dine ranked points er skjulte nu og det er kun aller-første gang, du spiller ranked efter updateringen, at du skal spille 10 kampe for at blive klassificeret.

Ligesom, der var Gold III og Silver I før, så er der nye divisioner - de hedder bare noget andet og der er flere forkellige. Hvilke point, man skal have for at ligge hvor, ved jeg ikke - for de er jo skjulte nu! :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Rocket League

Indlægaf weissmuller » man 15 feb 2016 00:49

Da Senzai skrev:Jeg er ret sikker på, at Wasteland har samme tyngdekraft som de andre baner! :mrgreen: .
Det havde den ihvertfald før updaten og jeg kan ikke forestille mig at Psyonix laver det om for så at smide den ind i Ranked Rotationen.

Det havde ellers været sjovt! :lol:

Ranked Matchmaking er stadig basseret på din MMR ligesom før.

Dine ranked points er skjulte nu og det er kun aller-første gang, du spiller ranked efter updateringen, at du skal spille 10 kampe for at blive klassificeret.

Ligesom, der var Gold III og Silver I før, så er der nye divisioner - de hedder bare noget andet og der er flere forkellige. Hvilke point, man skal have for at ligge hvor, ved jeg ikke - for de er jo skjulte nu! :P


Det stinker at man ikke ved om man er ligeved at ryge den ene eller den anden vej i skill systemet. Det kan godt være måden man leveler op på er forbedret, men den manglende feedback er frustrerende.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Rocket League

Indlægaf Hasani94 » man 15 feb 2016 02:05

Da Senzai skrev:Jeg er ret sikker på, at Wasteland har samme tyngdekraft som de andre baner! :mrgreen: .
Det havde den ihvertfald før updaten og jeg kan ikke forestille mig at Psyonix laver det om for så at smide den ind i Ranked Rotationen.

Det havde ellers været sjovt! :lol:

Ranked Matchmaking er stadig basseret på din MMR ligesom før.

Dine ranked points er skjulte nu og det er kun aller-første gang, du spiller ranked efter updateringen, at du skal spille 10 kampe for at blive klassificeret.

Ligesom, der var Gold III og Silver I før, så er der nye divisioner - de hedder bare noget andet og der er flere forkellige. Hvilke point, man skal have for at ligge hvor, ved jeg ikke - for de er jo skjulte nu! :P

Det er da sindsygt, som det minder om League of Legends nu! :lol:
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


ForegåendeNæste

Tilbage til PSN spil

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron