Forum

S: Figur; The Last of Us

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Twinkling » lør 28 dec 2013 02:29

Vare er som ny. Har stået i butiksudstilling, så plastik omkring figuren i indpakningen mangler - ellers mint condition, inklusive den originale emballage (dvs. også flamengoen der beskytter figuren mod slag).

Læs om figuren og se billeder her.

Da figuren er temmelig stor (30 cm høj) specielt i dens emballage og vejer en del, foretrækker jeg at mødes et sted i Roskilde hvor jeg bor. Er du helt skør efter figuren og bor langt væk kan vi godt finde ud af en forsendelsespris, men så bliver det pakke inkl forsikring - hvilket jeg ikke kender prisen på, men ved at det koster. Det bliver selvfølgelig på købers regning.

Figuren går for øjeblikket for 1.200 kr. på ebay, og jeg starter budkrigen med 800 kr som startpris. Jeg forbeholder min ret til at beslutte mig til at vente til PS4 versionen af spillet udkommer med et salg, da efterspørgslen og dermed figuren kan stige i pris.
Senest rettet af Twinkling søn 20 apr 2014 01:06, rettet i alt 1 gang.
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Hades » lør 28 dec 2013 06:56

Jeg bor i nærheden af Roskilde og vil kunne hente den personligt. Jeg vil gerne byde 300 kr afhentet
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg

Handelskarakterer:
270
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Twinkling » lør 28 dec 2013 21:41

Nope.
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Twinkling » fre 28 feb 2014 22:27

Jeg bumper lige tråden en gang.

Skal lige siges at den er nyligt blevet solgt på ebay.co.uk til 1.700 kr og den bliver solgt på ebay.com til mellem 900 og 1.600 kr. Lad os få nogle seriøse bud istedet for sølle 300 kr.

Bytter eventuelt gerne til den hvide, lige så høje Assassins figur fra "Assassin's Creed II Master Assassin Edition".

Billede
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Hades » fre 28 feb 2014 22:35

Twinkling skrev:Jeg bumper lige tråden en gang.

Skal lige siges at den er nyligt blevet solgt på ebay.co.uk til 1.700 kr og den bliver solgt på ebay.com til mellem 900 og 1.600 kr. Lad os få nogle seriøse bud istedet for sølle 300 kr.

Bytter eventuelt gerne til den hvide, lige så høje Assassins figur fra "Assassin's Creed II Master Assassin Edition".

Billede

Hvis du skulle have svært ved at finde en køber, står mit bud stadig ved magt
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg

Handelskarakterer:
270
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Twinkling » fre 28 feb 2014 23:02

Der er absolut ingen chance for at jeg sælger til 300 kr. Jeg havde direkte svært ved ikke at håne dit bud.
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Hades » fre 28 feb 2014 23:18

Twinkling skrev:Der er absolut ingen chance for at jeg sælger til 300 kr. Jeg havde direkte svært ved ikke at håne dit bud.

Det er helt i orden, men lad os nu holde en fin tone. Du skriver 500kr som din pris, jeg giver et bud - nothing more
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg

Handelskarakterer:
270
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Slimjay DK » fre 28 feb 2014 23:26

Er du sikker på at den Assassins Creed figur du tænker på er 30cm høj ?

Jeg har den figur men den er max. 22 / 23 cm høj og kommer fra Assassins Creed 2 White Edition ...
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Twinkling » fre 28 feb 2014 23:36

Den kan godt være de 21 cm- Siderne der beskriver figuren nævner den som værende 8.5 inches (samme som the last of us figuren) men jeg målte den figur til 28 cm med det hele. Ville du være interesseret i em byttehandel? Afhængig af stand vil jeg overveje det, men lover intet. Kommer også an på hvad den AC figur går til på ebay, da de jo gerne skal være en lige byttehandel.
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Slimjay DK » fre 28 feb 2014 23:40

Den har stået på en hylde siden den blev pakket ud i et ikke ryger hjem, så standen på den er som ny, hvis jeg lige fjerner det støv der er på den :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Twinkling » lør 19 apr 2014 21:08

Bump. Lad os starte på 800 kr. Denne figur kan også byttes med Songbird figuren fra Bioshock Infinite.
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf EvilNinjaMoby » lør 19 apr 2014 21:25

Kan du ikke lige rette dit første indlæg - det er lidt forvirrende, at du skriver 500,- og senere 800,-... Hvis de 800,- er den hemmelige mindstepris, hvorfor så ikke bare skrive det - kunne måske sætte gang i et salg. Det er jo ikke just fordi der er har været overdreven meget aktivitet i de små 4 måneder denne tråd har eksisteret.
Billede
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde

Handelskarakterer:
1570
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Krede1972 » lør 19 apr 2014 21:46

Hvis der er en hemmelig mindstepris, så er der vel ingen grund til at starte lavere end den hemmelige mindstepris?

Det giver simpelthen ingen mening i mit hoved, at sige at man starter ved 500 kroner, hvis man på forhånd ved at man ikke vil sælge til den pris.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

Handelskarakterer:
170
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Twinkling » søn 20 apr 2014 01:09

Jeg har rettet den oprindelige post til at matche med seneste beslutninger.

Krede, det giver mening hvis man kender QXL's system: Man kan sætte en mindstepris (som ikke kan ses af andre end sælger selv), og men kan sætte en individuel startpris. Desuden ville startpris over mindstepris give endnu mindre mening, ikke? ;)
Billede
Twinkling
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Roskilde

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: Figur; The Last of Us

Indlægaf Krede1972 » søn 20 apr 2014 12:24

Øhmm nej...

Det ville give mening at lægge ud med sin mindstepris eller eventuelt over mindsteprisen. Alt andet vil virke mærkeligt og vil ikke automatisk eller nødvendigvis give en højere pris end mindsteprisen. Der er i min verden ingen grund til at begynde under en pris man ikke vil sælge til og så vente på at prisen måske bliver budt op over mindsteprisen.

Men held og lykke med salget og god restpåske!
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

Handelskarakterer:
170
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 7 gæster

cron