Forum

V: Hvad er det værd? (Mobil + konsol)

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

V: Hvad er det værd? (Mobil + konsol)

Indlægaf Cena » ons 23 jul 2014 23:13

Jeg trænger til at få skiftet lidt ud på elektronikfronten herhjemme, så skal af med lidt forskelligt, og jeg ville høre om i havde solgt noget lignende for nyligt eller havde et bud på hvad det er værd :)

Jeg står og overvejer at skifte den nuværende mobil ud med en iPhone 5S, og PS3'en skal erstattes af et apple TV da det udelukkende bruges som mediecenter med Youtube, Netflix og Viaplay i øjeblikket. Jeg skal derfor af med følgende

iPhone 4s, 16 GB i sort:
- Ekstra uorginal lader medfølger
- Adapter+lader
- Original æske, manualer, indpakning osv
- Helt ny front og bagside sat på i dag. Stadig folie på bagsiden

Har lige taget et kig på DBA at kan se de går for alt mellem 1300-1800 ca. Kan det virkelig passe at den stadig er så meget værd?


PS3 Super Slim, 280 GB harddisk:
- Kvittering fra 20 februar 2014
- Mint stand. Næsten ikke brugt
- Controller i absolut mint
- Original kasse + indpakning
- Alle kabler medfølger
- IKKE ryger hjem

Jeg har slet ingen idé om hvad de går for? Men det kan vel ikke være alverden da de kan erhverves forholdsvis billigt efterhånden. Men jeg tænker jeg måske kan få omkring 1000 hvis jeg er heldig at en bonderøv hernede på falster vil købe den?

På forhånd tak :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

Handelskarakterer:
140
Skriv handelskommentar

Re: Hvad er det værd? (Mobil + konsol)

Indlægaf Slimjay DK » tors 24 jul 2014 16:36

Vedr. iPhone, så passer det nok meget godt .. tror dog ikke at dem der vil have 1800 kr kommer af med den, hvis der er tilsvarende produkter i ca. samme stand til 13 / 1400 kr :) .. Jeg gav 1200 kr for en pæn og velholdt en, for ca. 1½ år siden ... Men det er jo bare at prøve, din må jo se ud som ny ;)

en ny PS3 super slim med 500 GB harddisk kan fås for 1549 kr, så en tusse er nok ikke urealistisk.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

Handelskarakterer:
160
Skriv handelskommentar

Re: Hvad er det værd? (Mobil + konsol)

Indlægaf Cena » tors 24 jul 2014 20:30

Tak for dit input Slim. Jeg har smidt PS3 til salg for 1200 på DBA så der er lidt at handle med, og herinde står den bare til forhandling :) Må lige se at få taget lidt billeder af min iPhone og sætte den til salg snarest :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

Handelskarakterer:
140
Skriv handelskommentar

Re: V: Hvad er det værd? (Mobil + konsol)

Indlægaf Morten Skou » tors 24 jul 2014 20:34

Har flyttet tråden til "Sælges" og prefixet overskriften med "V:" for vurdering :D
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828

Handelskarakterer:
00
Skriv handelskommentar

Re: V: Hvad er det værd? (Mobil + konsol)

Indlægaf Cena » tors 24 jul 2014 20:36

Morten Skou skrev:Har flyttet tråden til "Sælges" og prefixet overskriften med "V:" for vurdering :D


Takker. Det er bare mig der sov lidt i timen da jeg lavede topic. Men har lige oprettet en salgstråd på PS3, så folk byder nok bare ind der hvis der er interesse :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

Handelskarakterer:
140
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster

cron