Forum

Solgt*

Har du ting der skal sælges. Find en køber.
Bemærk at alt køb/salg/bytte på PSlife.dk sker på eget ansvar.

Solgt*

Indlægaf Jeffiedk » man 30 nov 2015 18:57

Halløj!

Jeg kom i lørdags til at lave et fejlkøb af et giftcard til min amerikanske konto som jeg har købt på amazon.com. Jeg købte det i forbindelse med, at jeg tænkte, jeg ville fange et endnu bedre tilbud på den amerikanske PS store her ved black friday. Men da der ikke rigtig var noget der fangede min interesse går jeg nu bare rundt med et 50 $ som jeg ikke rigtig kan bruge til noget og på ting som disse koder kan man ikke cancel sit køb når det først er laver. Så nu når vi nu rammer julen tænkte jeg at jeg i stedet ville forsøge at glæde en anden person med det ved at sælge det til lavere pris end da jeg selv købte det :)

50 $ i disse dage står i 352 kr. så jeg tænkte at jeg ville sælge det til 300 kr. fladt via mobilepay og derefter sende den interesserede "voucher code"

For at bevise købet viser jeg her min ordre uden ordre nr. self men bevis på at jeg Jeff Jensen https://www.facebook.com/Jeffiedk har købt produktet

Billede


Vare : 50 $ Playstation Store giftcard
Stand : ubrugt selvfølgelig
Befinder sig i : Aalborg Øst
Pris : 300
Koden, tænker jeg bliver sendt pr. email eller andet kan blive aftalt self :)
Kan kontaktes : på PB her, - facebook på overstående link, - tlf. 28 69 48 12 - mail: jeff_jensen@live.dk
Region: For at kunne bruge koden skal du have en US PSN konto hvori at du kan tilføje voucher koden.
Senest rettet af Jeffiedk tirs 01 dec 2015 18:13, rettet i alt 1 gang.
Jeffiedk
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Aalborg Øst

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: 50 $ US PSN giftcard-fejlkøb videresælges for lavere

Indlægaf Krede1972 » man 30 nov 2015 22:34

Jeg kunne muligvis godt være interesseret, selvom der heller ikke er noget der lokker mig i den nærmeste fremtid på US-Storen.
Men du kommer til at slå en knude på dig selv og sende mig koden inden jeg betaler. Det skyldes først og fremmest at du ikke er "kendt", men ny bruger her på forum.

Mine handelskarakterer fra dette forum:

http://www.pslife.dk/profile/6399/ratings
Senest rettet af Krede1972 man 30 nov 2015 22:57, rettet i alt 2 gange.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

Handelskarakterer:
170
Skriv handelskommentar

Re: S: 50 $ US PSN giftcard-fejlkøb videresælges for lavere

Indlægaf Jeffiedk » man 30 nov 2015 22:53

Det kan sagtens følge dig i! Og det var også min største frygt ved at slå det op men jeg havde virkelig nada at bruge dette kort til og så vil jeg hellere tage tabet og bruge lidt ekstra på julegaver :)

Så lad os prøve et andet forslag kan vi gøre en 50/50 således du betaler 50 % -> får koden -> og så betaler de sidste 50 % når du har aktiveret koden? Således at hvis koden ikke virker (det vil den self. gøre :) ) så vil jeg betale de 50 % tilbage. - Igen fuld forståelse hvis du ikke vil netop som nybegynder her uden at være "proven" - Men jeg tænker at dette kan virke for begge parter og stille sikkerhed på begge sider som en slags escrow? - Hvis du ikke vil dette er det igen forståeligt og jeg kan se dine handelskarakter er super så vi kan sagtens gøre det som du skriver også. :)
Jeffiedk
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Aalborg Øst

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: 50 $ US PSN giftcard-fejlkøb videresælges for lavere

Indlægaf Krede1972 » man 30 nov 2015 23:56

Det haster ikke for mit vedkommende.
Du kan jo bare lade tråden være i et par dage og afvente om ikke der er nogen som er interesseret i at snuppe koden foran næsen af mig på dine betalingsbetingelser.

Jeg er her også om en uge eller 14 dage og så er der stadig tid til at købe julegaver hvis du vælger at sælge på mine betingelser.

Om et par dage er der flere som har set tråden og så er det ikke utænkeligt at der er andre som gerne vil slå til.
Senest rettet af Krede1972 tirs 01 dec 2015 00:59, rettet i alt 1 gang.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad

Handelskarakterer:
170
Skriv handelskommentar

Re: S: 50 $ US PSN giftcard-fejlkøb videresælges for lavere

Indlægaf Jeffiedk » tirs 01 dec 2015 00:12

Helt fair! :) Jeg skriver til dig igen om et par dage hvis der ikke sker noget :)
Jeffiedk
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Aalborg Øst

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar

Re: S: 50 $ US PSN giftcard-fejlkøb videresælges for lavere

Indlægaf Racermus » tirs 01 dec 2015 01:34

pm sendt
Billede
Racermus
Niveau 4
 
Indlæg: 318
By: Rødovre

Handelskarakterer:
60
Skriv handelskommentar

Re: S: 50 $ US PSN giftcard-fejlkøb videresælges for lavere

Indlægaf Jeffiedk » tirs 01 dec 2015 18:13

Solgt til Racermus :)
Jeffiedk
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Aalborg Øst

Handelskarakterer:
10
Skriv handelskommentar


Tilbage til Sælges

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron