Forum

Tilbud i Elgiganten

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf morfar » man 21 jul 2014 18:16

Xainz skrev:Havde egentlig ikke regnet med jeg skulle spille AC på ps4, men til 200 inkl season pass, så skal det prøves :D


Heller ikke mig. Men da jeg fik mulighed for at bytte mit Knack til AC black flag, så gjorde jeg dette. Tror Knack bliver ps+ snart.

Efterfølgende så jeg black flag incl season pass og solgte min standard version. Knack til ac bf incl season pass er ok. Specielt når vi i næste måned får Knack gratis med ps plus :D
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf k_kronborg » tirs 22 jul 2014 08:59

morfar skrev:Heller ikke mig. Men da jeg fik mulighed for at bytte mit Knack til AC black flag, så gjorde jeg dette. Tror Knack bliver ps+ snart.


Velbekommen og enjoy. AC BF er et rigtig gennemført og fedt spil synes jeg. Jeg havde mange (for mange) timers sjov med det :)

–– K
k_kronborg
Niveau 2
 
Indlæg: 114
By: Copenhagen N


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf malau » tirs 22 jul 2014 10:29

k_kronborg skrev:
morfar skrev:Heller ikke mig. Men da jeg fik mulighed for at bytte mit Knack til AC black flag, så gjorde jeg dette. Tror Knack bliver ps+ snart.


Velbekommen og enjoy. AC BF er et rigtig gennemført og fedt spil synes jeg. Jeg havde mange (for mange) timers sjov med det :)

–– K


Det lyder godt :) Mit er lige blevet leveret i postkassen derhjemme, men jeg sidder desværre på arbejdet og sveder
malau
Niveau 0
 
Indlæg: 22
By: Aalborg


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf Sethos » tirs 22 jul 2014 21:13

Andre der får Track & Trace beskeder fra PostDK når de får spil fra dem? Fik en email med to Kollinr. samt en SMS fra dem om at pakke var på vej til mig. Virker lidt overkill for et spil?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf Cena » tirs 22 jul 2014 21:40

Sethos skrev:Andre der får Track & Trace beskeder fra PostDK når de får spil fra dem? Fik en email med to Kollinr. samt en SMS fra dem om at pakke var på vej til mig. Virker lidt overkill for et spil?


Det med SMS har jeg også oplevet de gange jeg har købt hos dem. Det virker overkill ja, men det er sku god service :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf tue69 » tirs 22 jul 2014 21:55

Cena skrev:
Sethos skrev:Andre der får Track & Trace beskeder fra PostDK når de får spil fra dem? Fik en email med to Kollinr. samt en SMS fra dem om at pakke var på vej til mig. Virker lidt overkill for et spil?


Det med SMS har jeg også oplevet de gange jeg har købt hos dem. Det virker overkill ja, men det er sku god service :)


Det har jeg fået stort set hver gang jeg har købt fra dem indenfor det seneste år - halvandet. Det er meget fedt.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf Sethos » tirs 22 jul 2014 22:01

Okay super, skulle bare være sikker på de ikke sendte mig en vaskemaskine i stedet.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf tue69 » tirs 22 jul 2014 22:03

Sethos skrev:Okay super, skulle bare være sikker på de ikke sendte mig en vaskemaskine i stedet.


Det gør de - men det har intet med SMS'en at gøre.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf JohnH » søn 27 jul 2014 09:06

Call of Duty Ghost til PS3 , 99,- kr
http://www.elgiganten.dk/product/konsol ... ghosts-ps3
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf morfar » søn 27 jul 2014 16:30

Invizimals: The Lost Kingdom til 49 kr.

Til ps3
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf CD » søn 14 sep 2014 12:42

og 299 for Wach dogs ved køb af konsol

OG COD ghost til 149 dog kun PS3 udgaven og Xbox
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf hiffer » tirs 16 sep 2014 11:43

Coolshop har en Playstation 4 Console 500GB - Destiny Bundle til 3105 kr hvis man vælger at blive Premium kunde (er gratis den første måned)
hiffer
Niveau 3
 
Indlæg: 239


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf Muggs » tirs 16 sep 2014 11:44

Stop nu med at handle med den svindlerbiks
Muggs
Niveau 4
 
Indlæg: 638
By: 8544 Mørke


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf hiffer » tirs 16 sep 2014 11:55

må vel være folks eget valg, jeg gjorde kun opmærksom på tilbudet :-)
hiffer
Niveau 3
 
Indlæg: 239


Re: Tilbud i Elgiganten

Indlægaf morfar » tirs 16 sep 2014 12:00

hiffer skrev:Coolshop har en Playstation 4 Console 500GB - Destiny Bundle til 3105 kr hvis man vælger at blive Premium kunde (er gratis den første måned)


Hvad har det med tilbud i elgiganten at gøre?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron