Forum

Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf tue69 » søn 01 feb 2015 12:02

Får også en daglig nu :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf BizzyVaping » søn 01 feb 2015 12:13

Ahh det irritere mig at jeg ikke fik købt det i sin tid.

Jeg hørte faktisk godt om tilbudet derinde dengang, men regnede ikke med nogensinde at købe en ps4 på det tidspunkt da jeg var gået lidt død i gaming dengang.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf tue69 » ons 04 feb 2015 18:13

Så fik jeg en annullering, hvilket skyldes at Play.com simpelthen lukker.

De har vel næppe taget navneforandring på baggrund af den fejl? :D
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf Morten Rask » ons 04 feb 2015 18:14

tue69 skrev:Så fik jeg en annullering, hvilket skyldes at Play.com simpelthen lukker.

De har vel næppe taget navneforandring på baggrund af den fejl? :D


Øv!
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf Proxzyn » ons 04 feb 2015 18:17

tue69 skrev:Så fik jeg en annullering, hvilket skyldes at Play.com simpelthen lukker.

De har vel næppe taget navneforandring på baggrund af den fejl? :D

Har også lige fået den. Kedelig email.
Men som sagt, så lukker Rakuten ned for play.com siden, og annulerer derfor alle ordrer på ting der udkommer efter lukningsdatoen. ØV! Dog lidt underligt at man ikke fører ordre med over.
Senest rettet af Proxzyn ons 04 feb 2015 18:20, rettet i alt 1 gang.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf Erroneus » ons 04 feb 2015 18:17

Yep også annulleret her.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf too nizzle » ons 04 feb 2015 18:23

hehe ja kedeligt. Meeen der var vel ikke nogen der rigtigt regnede med at vi ville få det til den pris? Men jeg håbede da selv på det - selvom det var meget urealistisk :)
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf Sethos » ons 04 feb 2015 18:46

Jeg er bare glad for jeg fik en mail.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf propagandapanda » ons 04 feb 2015 19:38

Min står stadig som pre-ordered inde på Play.com. Har ingen mail modtaget.
propagandapanda
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf Hades » tors 05 feb 2015 08:43

Ja, og til trods for, at skidtet nu er afblæst, får jeg fortsat daglige mails omkring hvordan datoen for udgivelsen er rykket... *suk*
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf BizzyVaping » tors 05 feb 2015 08:57

Hades skrev:Ja, og til trods for, at skidtet nu er afblæst, får jeg fortsat daglige mails omkring hvordan datoen for udgivelsen er rykket... *suk*


Det virker også underligt at i får bekræftelsesmail på jeres ordre så kort tid før de pludseligt vælger at melde ud at de lukker. De må da allerede have vidst de skulle lukke da Tue69 fik den første bekræftelsesmail (En beslutning om at lukke bliver vel ikke bare lige taget fra den ene dag til den anden)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf Morten Rask » tors 05 feb 2015 08:58

Hades skrev:Ja, og til trods for, at skidtet nu er afblæst, får jeg fortsat daglige mails omkring hvordan datoen for udgivelsen er rykket... *suk*


Samme her..

Det er godt nok irriterende.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf Vreki » tors 05 feb 2015 09:30

BizzyVaping skrev:
Hades skrev:Ja, og til trods for, at skidtet nu er afblæst, får jeg fortsat daglige mails omkring hvordan datoen for udgivelsen er rykket... *suk*


Det virker også underligt at i får bekræftelsesmail på jeres ordre så kort tid før de pludseligt vælger at melde ud at de lukker. De må da allerede have vidst de skulle lukke da Tue69 fik den første bekræftelsesmail (En beslutning om at lukke bliver vel ikke bare lige taget fra den ene dag til den anden)


Den slags mails er vel automatiseret.
Firmaer annoncere sjældent på forhånd at de står foran et opkøb eller decideret en lukning, til dels fordi de godt ved at medarbejderne begynder på jobsøgning det sekund de får meddelelsen.
Og så er der sikkert også regler for børs-noterede firmaer om hvordan og hvornår de skal informere om det, men jeg har aldrig rigtigt interesseret mig for den slags.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf S3 Synaptic » tors 05 feb 2015 11:38

Har i checket på play.com under outstanding orders? Min står der stadig på trods af de skrev den var annulleret. De har vist ikke helt styr på systemet..
S3 Synaptic
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Star Wars: Battlefront (PS4) - Misprice???

Indlægaf BizzyVaping » tors 05 feb 2015 11:41

Vreki skrev:
BizzyVaping skrev:
Hades skrev:Ja, og til trods for, at skidtet nu er afblæst, får jeg fortsat daglige mails omkring hvordan datoen for udgivelsen er rykket... *suk*


Det virker også underligt at i får bekræftelsesmail på jeres ordre så kort tid før de pludseligt vælger at melde ud at de lukker. De må da allerede have vidst de skulle lukke da Tue69 fik den første bekræftelsesmail (En beslutning om at lukke bliver vel ikke bare lige taget fra den ene dag til den anden)


Den slags mails er vel automatiseret.
Firmaer annoncere sjældent på forhånd at de står foran et opkøb eller decideret en lukning, til dels fordi de godt ved at medarbejderne begynder på jobsøgning det sekund de får meddelelsen.
Og så er der sikkert også regler for børs-noterede firmaer om hvordan og hvornår de skal informere om det, men jeg har aldrig rigtigt interesseret mig for den slags.


Hvis det er en automatiseret mail, så synes jeg da det er et ret underligt tidspunkt den kommer på :)

Det er jo længe siden folk bestilte, og der er stadig længe til spillet udkommer.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron