Forum

Black Friday Tilbud (28.11.14)

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Diz- » fre 28 nov 2014 10:12

Wupti har office 365 til 400kr m 5 licenser.
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Vreki » fre 28 nov 2014 10:31

Diz- skrev:Wupti har office 365 til 400kr m 5 licenser.


Vær lige opmærksom på at Office 365 er abonnent / cloud /software-as-a-service eller hvad man nu kalder det.
Så der skal altså betales hvert år hvis man forsat ønsker at bruge det, så vidt jeg kan se taler vi om ca 800/år.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Jb » fre 28 nov 2014 10:51

tjek jeres mails :) havde åbenbart en 50kr rabatkode fra cdon. så nappede Skylanders Trap team startpakken til 199 til ps3 :)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Proxzyn » fre 28 nov 2014 11:36

Gamestop Black Friday deals, bl.a. Assassins Creed Unity til 500kr! :lol: #-o
(Dette er en joke, hold jer væk fra det "tilbud")
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf first blood dk » fre 28 nov 2014 11:37

Proxzyn skrev:Gamestop Black Friday deals, bl.a. Assassins Creed Unity til 500kr! :lol: #-o
(Dette er en joke, hold jer væk fra det "tilbud")


Wauw, ja sikke et tilbud :shock:
first blood dk
Niveau 4
 
Indlæg: 316
By: København, Vesterbro


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Morten Rask » fre 28 nov 2014 11:42

Købte Shadow of Mordor på den amerikanske PlayStation Store, det er nok det eneste Black Friday tilbud jeg får udnyttet.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Sheikah » fre 28 nov 2014 12:09

Transistor koster 75 kroner (-10% for plus) senere på dagen... eller 48 kr,- på US store..
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Morten Rask » fre 28 nov 2014 13:08

Overvejede også Transistor, men forestiller mig at det kommer på PlayStation Plus næste år.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf palawan » fre 28 nov 2014 13:17

Bab skrev:
Slimjay DK skrev:
palawan skrev:Auch - Elgiganten er da håbløst spild af tid... Den fik de da pumpet meget godt op - omend gassen hurtigt gik af ballonen.



Ja. samme joke som sidste år ...


Det er sku sjovt at se, hvordan nogen er fikseret på spil og ikke kan se de gode tilbud. Hvem har da bildt jer ind, at Black Friday KUN handler om spil? I USA er det den absolut mindste del af Black Friday.

Bab


Nu er PSlife jo en gaming site, hvor størstedelen af brugerne vel har den umiddelbare fokus. Så at konstantere, at EG er waste of time i forhold til spil udvalget på en sort fredag er vel meget fair, synes jeg !
Jeg er sikker på, at jeg sikkert kan finde et godt tilbud på en tørretumbler og et krøllejern, men det har jeg ikke så meget behov for, at kommentere på PSlife.dk
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Slimjay DK » fre 28 nov 2014 13:32

Askinas skrev:
Bab skrev:
morfar skrev:Nu er pslife jo en spilside, så det er vel naturligt at det er spil vi leder efter? Og manglende spiltilbud vi brokker over.


Derfor er deres tilbud da ikke en joke. Jeres forventninger er måske!

Bab


Jeg er så enig. Havde man forventet 75%? ;)


@Bab
Ok, udvalget af spil og konsoller er en joke :roll: El-giganten har tit gode priser på spil, så jeg hvad jeg nok forventet noget mere, men beklager hvis jeg har trådt dig over tæerne :mrgreen:

@Askinas
Havde ikke forventet 75%, Havde nok bare forventet at der var bare et enkelt nextgen spil imellem :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Bab » fre 28 nov 2014 13:39

palawan skrev:Nu er PSlife jo en gaming site, hvor størstedelen af brugerne vel har den umiddelbare fokus. Så at konstantere, at EG er waste of time i forhold til spil udvalget på en sort fredag er vel meget fair, synes jeg !
Jeg er sikker på, at jeg sikkert kan finde et godt tilbud på en tørretumbler og et krøllejern, men det har jeg ikke så meget behov for, at kommentere på PSlife.dk


Jeg ved godt, hvad PSlife er, men jeg ved også, hvad Elgiganten er. Og det er ikke en computerspilsforretning. De sælger også spil, men det er ikke deres kerneområde. Hvis man går rundt i deres butikker, så ser man stort set aldrig en eneste kikke på spil, men der er altid en masse i TV og hvidevarer afdelingerne. Så det er meget naturligt, at de fokuserer på de områder, hvor deres kunder er. Og deres fokus er så åbenbart ikke den samme, som jeres fokus.

Så når i kalder deres tilbud for en joke, så skyder i langt forbi. Skyd hellere på butikker som Gamestop eller Coolshop, som virkelig er jokes.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Slimjay DK » fre 28 nov 2014 13:57

Ok, Gamestop er en joke .. tilfreds :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf palawan » fre 28 nov 2014 14:02

Bab skrev:
palawan skrev:Nu er PSlife jo en gaming site, hvor størstedelen af brugerne vel har den umiddelbare fokus. Så at konstantere, at EG er waste of time i forhold til spil udvalget på en sort fredag er vel meget fair, synes jeg !
Jeg er sikker på, at jeg sikkert kan finde et godt tilbud på en tørretumbler og et krøllejern, men det har jeg ikke så meget behov for, at kommentere på PSlife.dk


Jeg ved godt, hvad PSlife er, men jeg ved også, hvad Elgiganten er. Og det er ikke en computerspilsforretning. De sælger også spil, men det er ikke deres kerneområde. Hvis man går rundt i deres butikker, så ser man stort set aldrig en eneste kikke på spil, men der er altid en masse i TV og hvidevarer afdelingerne. Så det er meget naturligt, at de fokuserer på de områder, hvor deres kunder er. Og deres fokus er så åbenbart ikke den samme, som jeres fokus.

Så når i kalder deres tilbud for en joke, så skyder i langt forbi. Skyd hellere på butikker som Gamestop eller Coolshop, som virkelig er jokes.

Bab


Jeg har nu ikke kaldt det en joke, men i forhold til spil udvalget på PS4, som er hvad har min fokus som forbruger og som medlem på PSlife.dk, så er det en joke (og NU har jeg kaldt det en joke ;)) ! Her skyder jeg ret præcist i min optik !
At du ønsker, at jeg skal forholde mig til tilbudens værdi i forhold til en helhed af, hvad Elgiganten måtte tilbyde af div. produkter over en bred kam på dagen, som reelt ingen interesse har for mig, giver ikke så meget mening.
Herudover og en gentagelse - Jeg skriver på PSlife.dk. Ikke på altimellemhimmelogjord.dk ! Det er vel kun naturligt, at de gode spil tilbud har primær fokus !? At folk byder ind med andre gode tilbud herudover er selvfølgelig kun "added bonus" til os alle.
palawan
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Sheikah » fre 28 nov 2014 14:04

Slimjay DK skrev:Ok, Gamestop er en joke .. tilfreds :)

¨
Billede

Hvad mener du..? Det er kun 193 kroner dyrere end internet-prisen andre steder. -ver-køb!
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Black Friday Tilbud (28.11.14)

Indlægaf Slimjay DK » fre 28 nov 2014 14:06

Netop :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


ForegåendeNæste

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron