Forum

Ps4 controller 449 i Bilka.

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf tjarligdrengen » tirs 27 jan 2015 21:35

Gratis forsendelse.
Billede
tjarligdrengen
Niveau 3
 
Indlæg: 268

Brugeravatar

Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Vreki » ons 28 jan 2015 14:29

Det er en ok pris, men hvorfor er det altid kun den kedelige sorte der er på tilbud?
Det er efterhånden et pænt stykke tid siden alternativerne blev lanceret, så jeg syntes ikke rigtig der er nogen undskyldning for prisforskellen længere.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Jb » ons 28 jan 2015 14:42

Vreki skrev:Det er en ok pris, men hvorfor er det altid kun den kedelige sorte der er på tilbud?
Det er efterhånden et pænt stykke tid siden alternativerne blev lanceret, så jeg syntes ikke rigtig der er nogen undskyldning for prisforskellen længere.


Det er det samme som Mobiltelefoner, som regelt er den hvide dyrer fordi at salget ligger sig typisk 80/20 til sorts fordel.
ergo skal en forhandler købe 100 stk. sort til lager og får en god pris. som er bedre end når han køber 20 hvide stk.

dog er det ikke såå slemt i mine øjne.

Hvid 470,-
https://www.happii.dk/Spil-Tilbehoer/Pl ... =Dualshock

blå 475,-
https://www.happii.dk/Spil-Tilbehoer/Pl ... ?s=2427885

dog er der fragt på Happii.dk

har dog ikke kunne finde den røde eller Urban Camo nogen steder til en overkommelig pris.
Senest rettet af Jb ons 28 jan 2015 14:44, rettet i alt 1 gang.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Stricker » ons 28 jan 2015 14:44

Jeg synes det er ret dyrt for en controller af så tvivlsom kvalitet.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Vreki » ons 28 jan 2015 15:00

Man skulle nu nok mene at store kæder som Bilka kunne få ordenlige indkøbsaftaler også selv om de splitter det op i farver.
Der er jo trods alt kun en plastik-skal til forskel, produktionsprisen må være den samme især med de mængder vi taler om her.
Diverse grimme mobil covers kan de have i 12 farver, men for DS4 skal der åbenbart ekstra gebyr hvis man ikke hvil have sort.

Men tak for linkene, jeg har allerede den blå, så det er ikke et akut behov. Men hvis den røde havde været der til 449 havde jeg nok slået til :D


Om kontrolleren er prisen værd kan man jo diskutere, men 449 er i hvert fald tæt på det biligste du kan få den til lige nu.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Jb » ons 28 jan 2015 15:13

Vreki skrev:Man skulle nu nok mene at store kæder som Bilka kunne få ordenlige indkøbsaftaler også selv om de splitter det op i farver.
Der er jo trods alt kun en plastik-skal til forskel, produktionsprisen må være den samme især med de mængder vi taler om her.
Diverse grimme mobil covers kan de have i 12 farver, men for DS4 skal der åbenbart ekstra gebyr hvis man ikke hvil have sort.

Men tak for linkene, jeg har allerede den blå, så det er ikke et akut behov. Men hvis den røde havde været der til 449 havde jeg nok slået til :D


Om kontrolleren er prisen værd kan man jo diskutere, men 449 er i hvert fald tæt på det biligste du kan få den til lige nu.


Jeg tror desværre produktionsomkostninger er forskellige, netop fordi der produceres umenneskelige mængder sorte, men knap så mange røde/blå fordi 90% af kunderne køber den sorte. men jeg er enig i at det er tåbeligt da plastikken nok koster det samme uanset farve.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf austerellis » tors 29 jan 2015 17:57

Jeg mangler en controller nummer to, så jeg skal da have en. Tak for tip!
austerellis på PS4 og Xbox (pt. ikke i brug). Brugernavn Mike Haggar på DAHF - dansk hjemmebioforum.
austerellis
Niveau 1
 
Indlæg: 58
By: København S


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Krede1972 » tors 29 jan 2015 20:16

Hvad er "normalprisen"?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Vreki » fre 30 jan 2015 07:24

Krede1972 skrev:Hvad er "normalprisen"?


Det er vist mellem 550 og 600 i fysiske butikker.
Online kan du nok godt finde den til omkring 450, men så kommer der porto oven i.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Hasani94 » ons 29 apr 2015 22:10

Prøver lige i dette indlæg, da jeg herfra fandt ud af at Happii.dk havde controlleren billigst...
Har lige bestilt en derfra, og jeg havde under levering mulighed for at vælge "med eller uden deling", hvilket jeg ikke er helt sikker på hvad betyder... Nu står der på min ordre (jeg valgte uden, da det var billigst...);
"Leverings måde:
Billigste fragt - Typisk PostDK uden omdeling. Happii vælger selv."
Betyder dette at de sender til nærmeste posthus, eller? Jeg havde nemlig ikke mulighed for at vælge hvor de skulle sende til..
Ja... Lidt mærkeligt spørgsmål, men måske er der nogle herinde der har erfaring med dem?
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Erroneus » ons 29 apr 2015 22:13

Det betyder de selv vælger hvilket fragt firma de vil sende den ud til dig med. "Typisk PostDK uden omdeling", dvs. den kommer til at ligge på nærmeste posthus, postkiosk eller døgnpost, hvilket du får besked om. Men de kan også bruge andre firmaer, som f.eks. GLS, der så ligger pakken på nærmeste pakkeshop, hvilket du også får besked om.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Jb » ons 29 apr 2015 22:15

PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Ps4 controller 449 i Bilka.

Indlægaf Hasani94 » ons 29 apr 2015 22:17

Erroneus skrev:Det betyder de selv vælger hvilket fragt firma de vil sende den ud til dig med. "Typisk PostDK uden omdeling", dvs. den kommer til at ligge på nærmeste posthus, postkiosk eller døgnpost, hvilket du får besked om. Men de kan også bruge andre firmaer, som f.eks. GLS, der så ligger pakken på nærmeste pakkeshop, hvilket du også får besked om.

Mange tak skal du have! :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster