Forum

T: Tomb Raider DE

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: T: Tomb Raider DE

Indlægaf Kimosabe » man 23 mar 2015 11:26

Ja har jo i min eufori googlet efter hvornår fortsættelsen kommer, og opdagede til min skræk at det kun er til Xbox det kommer. Ejer dog en 360, men det skal sgu spilles på enten ps4 eller XbOne.

Umiddelbart ser det ud til at det kun er tidsbegrænset det kun udkommer på xbox, så må nok bare vente til det en dag dukker på på ps4.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: T: Tomb Raider DE

Indlægaf Krede1972 » man 23 mar 2015 11:39

Selvfølgelig kommer det til PS.

Tomb Raider blev født på PS.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: T: Tomb Raider DE

Indlægaf Slimjay DK » man 23 mar 2015 16:02

Tomb Raider er født på Sega Saturn ;) efterfulgt af PC DOS og PS ....
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: T: Tomb Raider DE

Indlægaf Krede1972 » man 23 mar 2015 16:25

Slimjay DK skrev:Tomb Raider er født på Sega Saturn ;) efterfulgt af PC DOS og PS ....


Kan vi ikke blive enige om en trillingefødsel idet det vist foregik i det herrens år 1996 på alle tre platforme?

Når man føder tvillinger eller trillinger er der naturligvis en af børnene som er den førstefødte selv om de alle kan fejre fødselsdag på samme tid.

Men ja...

Money talks og derfor kommer det også til PS ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: T: Tomb Raider DE

Indlægaf Hedegaard » man 23 mar 2015 19:09

Kimosabe skrev:Ja har jo i min eufori googlet efter hvornår fortsættelsen kommer, og opdagede til min skræk at det kun er til Xbox det kommer. Ejer dog en 360, men det skal sgu spilles på enten ps4 eller XbOne.

Umiddelbart ser det ud til at det kun er tidsbegrænset det kun udkommer på xbox, så må nok bare vente til det en dag dukker på på ps4.



Jeg glemmer ikke, da det blev annonceret. Lige pludselig var det næste Tomb Raider spil kun Xbox eksklusivt. Fra den ene dag til den anden. Og så var Fanden løs i Laksegade!

Og så nærmest dagen efter måtte Microsoft ud med en lille beklagelse, pga af en "uheldig" formulering, da der ikke blev nævnt noget om, at det var tidsbegrænset eksklusivt.
Men Fanden er stadig løs i Laksegade - for ingen ved hvornår den kommer til PS. Eller om den kun kommer til PC!?...

Meeen...jeg havde 2 uger forinden netop erhvervet mig en brugt X360 til 200kr fra G&G og kunne derfor slappe lidt mere af. Jeg kan godt overleve at spille det på last Gen.
Og så må tiden vise om den kommer til PS4...og så er jeg nok klar igen :)
Hedegaard
Niveau 0
 
Indlæg: 45
By: Odense C


Re: T: Tomb Raider DE

Indlægaf mbormeth » ons 25 mar 2015 15:25

Tomb Raider: Definitive Edition koster nu 89 kr. :) Easter Sale.
mbormeth
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Næstved


Re: T: Tomb Raider DE

Indlægaf Krede1972 » ons 25 mar 2015 15:37

mbormeth skrev:Tomb Raider: Definitive Edition koster nu 89 kr. :) Easter Sale.


Spørgsmålet er om det er for at malke de sidste penge ud af folk før det kommer som PS+ til PS4?
Det vil fremtiden jo vise - på et tidspunkt.

Men fandme billigt for et af de bedste spil i 2014.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster