Forum

T: The Order 1886

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Re: T: The Order 1886

Indlægaf Krede1972 » tors 23 apr 2015 10:56

Jeg modtog spillet i går.
Satte spillet i maskinen ved 17-tiden.
"Spillet" var gennemført inden midnat, med pauser undervejs :-)

Helt sikkert superflot lavet, men meget spil er der ikke i det. Vil tro at 75% er cutscenes, 10% løberi og 15% er fed skydeaction.

Hvis jeg havde givet 500 kroner for spillet ville jeg føle mig rigtigt meget snydt og skuffet, men nu slap jeg med dette 200-kroners tilbud.
Tror jeg laver en gennemførsel mere for lige at vride et platinium-trofæ ud af spillet før det med største sandsynlighed ryger til videresalg.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Allanb » tors 23 apr 2015 11:01

Ja super hurtig levering, mit ankom tirsdag. Og prisen på 2£ per spil i forsendelse, er det billigste jeg har set fra UK i lang tid.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: T: The Order 1886

Indlægaf tue69 » tors 23 apr 2015 11:01

Krede1972 skrev:Jeg modtog spillet i går.
Satte spillet i maskinen ved 17-tiden.
"Spillet" var gennemført inden midnat, med pauser undervejs :-)

Helt sikkert superflot lavet, men meget spil er der ikke i det. Vil tro at 75% er cutscenes, 10% løberi og 15% er fed skydeaction.

Hvis jeg havde givet 500 kroner for spillet ville jeg føle mig rigtigt meget snydt og skuffet, men nu slap jeg med dette 200-kroners tilbud.
Tror jeg laver en gennemførsel mere for lige at vride et platinium-trofæ ud af spillet før det med største sandsynlighed ryger til videresalg.


Det er også lidt mit indtryk. Det er træls at man ikke kan skippe cutscenes. Det bliver drænende i 2. gennemspilning. Men til gengæld er det hamrende flot lavet.

En sprød tech-demo hvis du spørger mig. Men tror skam på konceptet The Order, og en efterfølger kan sagtens blive rigtigt godt.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Krede1972 » tors 23 apr 2015 18:10

tue69 skrev:Det er træls at man ikke kan skippe cutscenes. Det bliver drænende i 2. gennemspilning.


Efter første gennemspilning kan jeg se at man kan vælge chapters og herunder afsnit/cutscenes i de enkelte kapitler.
Det letter trods alt processen en anelse ;-)

Iøvrigt meget sjovt at Esben Bjerre er med i spillet...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Erroneus » tors 23 apr 2015 19:44

[quote="Krede1972"}
Iøvrigt meget sjovt at Esben Bjerre er med i spillet...[/quote]

What? :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Krede1972 » tors 23 apr 2015 20:58

Ja, i rollen som Marquis...

Det er 100% ham.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Allanb » tors 23 apr 2015 21:06

Krede1972 skrev:Ja, i rollen som Marquis...

Det er 100% ham.


Ja det er helt sikkert, man kan høre det på hans accent :lol:
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Bab » fre 24 apr 2015 06:03

Er det nu, at jeg skal begynde at holde øje med salgsafdelingen? Der må komme mange til salg. Udbud/efterspørgsel :)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: T: The Order 1886

Indlægaf tue69 » fre 24 apr 2015 08:42

Bab skrev:Er det nu, at jeg skal begynde at holde øje med salgsafdelingen? Der må komme mange til salg. Udbud/efterspørgsel :)

Bab


Det ville i al fald være synd at snyde sig selv for oplevelsen. Jeg har sløjfet min standard gaming-monitor og overtaget fjernsynet til at spille The Order og jeg er saftsuseme godt underholdt. Jeg medgiver gerne de kritikpunkter der er fremsat om, at spillet er relativt kort og at man ofte sættes i rollen som tilskuer frem for spiller, men Ready At Dawn holdt til gengæld ord da de sagde, at man skifter "smertefrit" fra cutscene til in-game, hvor overgangen rent grafisk er usynlig.

Historien virker også til at tage fart (jeg er nået til chapter 9) og jeg må sgu nok erkende, at jeg har været for hurtig til at dømme denne titel. Nej, The Order er ikke kr. 550 værd i min optik, men til de priser du kan få spillet til nu, specielt brugt, så er det en no-brainer.

Produktionsværdien er simpelthen tårnhøj. Det flotteste konsolspil til dato, det er der vist ingen tvivl om.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: T: The Order 1886

Indlægaf morfar » fre 24 apr 2015 10:17

Det er bare ned på biblioteket og låne det....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Bab » man 04 maj 2015 06:26

Det ser ud til, at de fleste har gemt spillet til anden gennemspilning. Der er i hvert fald ikke kommet nogen til salg på denne side. Måske er de solgt på DBA i stedet for.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Allanb » man 04 maj 2015 06:39

Det var nu ganske let at få solgt til prisen, men du kunne jo prøve at bruge købes forumet. Der er jo ikke mange der har købt det, der bliver ved med at følge en tilbuds tråd.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Bab » man 04 maj 2015 06:43

Jeg har ikke brugt købes forumet, men jeg har da tjekket sælges forumet dagligt. Og derfor ved jeg, at de ikke er solgt her på siden. Ellers køber jeg det bare som ny, hvis der ikke er nogen, som vil sælge det.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: T: The Order 1886

Indlægaf tue69 » man 04 maj 2015 06:59

Mit røg i al fald på dba, da der var flere købsannoncer der til gode priser.

Det tog en kvart dag så efterspørgslen er der i al fald.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: T: The Order 1886

Indlægaf Krede1972 » man 04 maj 2015 11:09

Bab skrev:Det ser ud til, at de fleste har gemt spillet til anden gennemspilning. Der er i hvert fald ikke kommet nogen til salg på denne side. Måske er de solgt på DBA i stedet for.

Bab


Mit blev solgt er på forum gennem PB som jeg fik før spillet var spillet færdigt, så ingen grund til at slå det op i en annonce.

Jeg kunne også have valgt at sælge det på DBA og tjent lidt på det, men som sædvanligt var jeg pisseflink og solgte det videre her på forum til spotpris ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Foregående

Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron