Forum

Gamestop Trade more

Har du set et godt tilbud hos en forhandler, lad andre vide det.

Gamestop Trade more

Indlægaf Slimjay DK » tors 21 maj 2015 17:42

Så er der mulighed for at komme af med nogle gamle (og nye titler) :) Specielt PS3 har en del gamle titler i mellem.

Billede

http://www.gamestop.dk/trademore
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf pjulledk » tors 21 maj 2015 19:17

Nej tak jeg gider ikke snydes af gamestop..
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf morfar » tors 21 maj 2015 20:11

Der kommer efterhånden et marked for ps3 spil igen. Måske fordi de ikke produceres ret meget længere.

Det er feks ikke til at drive et brugt Lego spil op til under 100 kr på dba.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf Slimjay DK » tors 21 maj 2015 22:58

pjulledk skrev:Nej tak jeg gider ikke snydes af gamestop..


Du kan vel bare lade være med at lade dig snyde :lol:

380 kr for 3 gamle spil er vel ikke at blive snydt, og der er jo ikke nogle der siger du behøver at bruge pengene på nye spil til overpris. Og hvis du kigger PS3 listen igennem, så er der rigtig mange spil du ikke kan få meget mere end 50 kr for hvis du er heldig....


Både min PS4 og Xbox One er betalt med gamle spil jeg ikke en gang kunne sælge på DBA, medmindre jeg gav det væk gratis og betalte portoen :wink: samt spil købt hos El-giganten og solgt for over det dobbelte til Gamestop.

Jeg føler mig ikke snydt, så længe jeg får penge for noget jeg ikke kan sælge privat eller køber spil billigt og sælger dem for det dobbelte eller mere.
Senest rettet af Slimjay DK tors 21 maj 2015 23:11, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf Slimjay DK » tors 21 maj 2015 23:07

morfar skrev:Der kommer efterhånden et marked for ps3 spil igen. Måske fordi de ikke produceres ret meget længere.

Det er feks ikke til at drive et brugt Lego spil op til under 100 kr på dba.


Prisen er altid højere på DBA, spørgsmålet er om de får dem solgt. I øvrigt ser jeg mange Lego spil på DBA til under 100 kr

Lego batman til 70 kr
Lego Harry potter til 75 kr
Lego Lords Of the Rings til 80 kr

Men ja det er jo ikke det nyeste man får kastet i nakken for 100 kr ..Jeg kunne ikke engang får 100 kr for mit AC4 Black Flag til PS4 og Watch Dogs til PS4 er næsten umuligt at komme af med medmindre du næsten giver det væk gratis.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf morfar » fre 22 maj 2015 23:11

Har ikke lige kigget efter batman og harry potter, da de ikke indgår i deres kampagne.

Nogen der ved om gamestop tager imod essentials og platinum udgaverne?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf Hades » fre 22 maj 2015 23:23

morfar skrev:Har ikke lige kigget efter batman og harry potter, da de ikke indgår i deres kampagne.

Nogen der ved om gamestop tager imod essentials og platinum udgaverne?

Det gør de og til samme pris
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf sleeperdk » tirs 26 maj 2015 12:10

Bare husk at have billedeid med ellers tager de ikke imod noget.. Men han kunne se hvad jeg skulle have for mine spil og jeg kunne få 1055 og alle sammen er på listen så de ryger bare en tur ind på dba. God tirsdag til i andre :)
sleeperdk
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf morfar » tirs 26 maj 2015 12:58

Købte 6 spil af en privat i Århus N for 275 kr og lagde selv et gammelt spil i stakken.

Ned i Gamestop og få 905 kr for spillene og forudbestille og betale Guitar Hero Live samt betale resten jeg manglede på The Division.

Tak Gamestop :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf Slimjay DK » tirs 26 maj 2015 13:13

morfar skrev:Købte 6 spil af en privat i Århus N for 275 kr og lagde selv et gammelt spil i stakken.

Ned i Gamestop og få 905 kr for spillene og forudbestille og betale Guitar Hero Live samt betale resten jeg manglede på The Division.

Tak Gamestop :-)


@pjulledk

Hvem "snyder" så hvem ? :D
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf FischerMand » man 27 jul 2015 20:36

Gider ikke oprette en ny gamestop tråd så bruger lige denne her.

Fik en mail på at der er 50% ekstra indbytnings værdi, så tænkte om der var nogen der ved hvad man får for en ps4? Og så er der vel 50% Oveni, som jeg forstår det.
FischerMand
Niveau 2
 
Indlæg: 195


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf Erroneus » man 27 jul 2015 22:14

Linker den email til noget hos Gamestop? Jeg får aldrig mails fra dem mere, af en eller anden grund.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf MikeTheDane327 » man 27 jul 2015 22:24

jeg får sq stadig mails fra dem i tide og utide både danske og engelske af en eller anden grund
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Gamestop Trade more

Indlægaf sekspac » tirs 28 jul 2015 10:26

FischerMand skrev:Gider ikke oprette en ny gamestop tråd så bruger lige denne her.

Fik en mail på at der er 50% ekstra indbytnings værdi, så tænkte om der var nogen der ved hvad man får for en ps4? Og så er der vel 50% Oveni, som jeg forstår det.


Det gælder kun på software, ikke hardware som jeg læser det
sekspac
Niveau 1
 
Indlæg: 76



Tilbage til Tilbud

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster