Forum

Køb af ure på amazon

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Køb af ure på amazon

Indlægaf kas1569 » søn 20 apr 2014 14:19

Hej

Jeg står for og gerne ville købe nyt ur og derfor overvejede jeg amazon bland andet fordi jeg har købt andre ting der også, men jeg ville lige høre om der er andre der har købt ure der


På forhånd tak for input
Kasper
kas1569
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Køb af ure på amazon

Indlægaf Xainz » søn 20 apr 2014 14:24

Jeg købte et Armani ur derinde for knap et år siden. Som altid er tingene som de skal være, samt service i top, du kan roligt bestille et ur derinde fra
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Køb af ure på amazon

Indlægaf FuNkY » søn 20 apr 2014 19:35

Købte også et derinde for 3 år siden, og det fungeret super. Derudover var det halv pris i forhold til dk.

Går ud fra det er amazon.co.uk
FuNkY
Niveau 0
 
Indlæg: 41
By: Føllenslev


Re: Køb af ure på amazon

Indlægaf Morten Skou » søn 20 apr 2014 19:40

Er der ikke chance for at det kan være kopivarer? Det er jo muligt for andre, at sælge deres ting via Amazons hjemmeside, nogle af firmaerne ser for mig lidt suspekte ud....
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: Køb af ure på amazon

Indlægaf Odyzeus » søn 20 apr 2014 20:46

Jeg købte også et Armaniur derinde for ca. et år siden. Det var via butikken "The Watch Den" mener jeg den hed.. Du kan jo altid tjekke ratingen på firmaet der sælger. Jeg har ikke haft nogle problemer med købet overhovedet, og Funky siger, så er det jo nærmest halv pris.
Odyzeus
Niveau 4
 
Indlæg: 689
By: København


Re: Køb af ure på amazon

Indlægaf Proxzyn » søn 20 apr 2014 20:56

Morten Skou skrev:Er der ikke chance for at det kan være kopivarer? Det er jo muligt for andre, at sælge deres ting via Amazons hjemmeside, nogle af firmaerne ser for mig lidt suspekte ud....

Jo, der er en del som sælger falske vare på markedspladsen. Især af de populære ting.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Køb af ure på amazon

Indlægaf j.rath » søn 20 apr 2014 21:51

Ellers har watchshop.co.uk en masse masse fede ure til alverdens priser. Deres varer er 100% ægte.
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster