Forum

The Last of Us Remastered

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Tupilak » søn 20 jul 2014 14:32

Er us versionen uden dk tekst
Tupilak
Niveau 2
 
Indlæg: 124


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Erroneus » søn 20 jul 2014 14:41

Ja, det skal du nok forvente.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » søn 20 jul 2014 18:11

Jeg satser på jeg køber det på US Store. Både pga. prisen, men også når det er ucensoreret der :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Rytteren » søn 20 jul 2014 18:39

det her er bare sjovt.

Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Morten Rask » søn 20 jul 2014 18:54

Erroneus skrev:Tog den fra Coolshop med deres premium gejl, så er det 352 kr. Det kan afmeldes igen.


Tak for tippet, så er der også bestilt hos Coolshop.. selvom jeg ellers havde droppet dem.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Dezalien » søn 20 jul 2014 19:11

Erroneus skrev:Evt. DLC skal indløses via en US PSN bruger, hvis der er noget DLC med som kode. Men det er ikke noget problem, lav en en US PSN bruger, hvis du ikke har en og så indløs det, hent det og så spil spillet med din EU PSN bruger, det virker fint.

Evt. tilkøb af DLC til spillet, skal også være fra en US PSN bruger, men da det meste DLC er med til remastered udgaven, bliver det næppe aktuelt.


Tak for det :)

hvad med når jeg vil spille multiplayer med EU? kan det mon lade sig gøre ? :? :? :?
"May the Force be with you"
- Obi-Wan Kenobi
Dezalien
Niveau 0
 
Indlæg: 49
By: København


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Erroneus » søn 20 jul 2014 19:49

Yes, det er ikke noget problem, du spiller fra din EU PSN bruger jo.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Redman DK » man 21 jul 2014 17:37

Har bestilt den amerikanske udgave fra 365games.co.uk til £34. Får den godt nok ikke på udgivelsesdagen, men det må jeg så leve med.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf courchaine » man 21 jul 2014 20:19

Dezalien skrev:Nu har jeg lige set de fjerner gore fra MP delen. Jeg skal til USA her om lidt, og overvejer at købe spillet der.
Er der noget jeg skal være opmærksom på?
Pft. :)


Har rejst meget og købt masser af spil i USA senest sniper elite og ufc og lidt brugte spil også
jeg har købt spil i Gamestop og Bestbuy, og kamera i Wallmart
Umiddelbart er prisen den samme i de 3 butikker ca. 59,95 for nye toptitler, 29-54$ (for brugte kun Gamestop)
Men i Gamestop havde jeg mulighed for at tegne et pro medlemskab til 15$ hvorefter spil bliver en kende billigere og mange andre ting, jeg sparede 13$, dvs jeg gave 2$ for mit promedlemskab, som giver mig rabatter og blade og mange andre ting

Da jeg så kom hjem gik jeg i Gamestop, og spurtge om jeg kunne bruge det der, han sagde nej, det er vi lige gået væk fra, menjeg kan konvertere det om til vores nye kort uden beregning
Så nu er jeg den glade ejer, eller noget af et lvl3 medlemskab i GS som kun kan bruges i DK, lur mig om man ikke kan konvertere det om, når jeg kommer til USA igen :twisted:
God tur
courchaine
Niveau 0
 
Indlæg: 15
By: Valby


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » søn 27 jul 2014 15:59

Er der nogen der ved hvornår præcist vi kan starte download af The Last Of Us fra US Store?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Redman DK » søn 27 jul 2014 16:04

Den 30/7 gætter jeg på.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » søn 27 jul 2014 16:08

Redman DK skrev:Den 30/7 gætter jeg på.


Det kommer d. 29 juni i US, men det jeg var interesseret i at vide er på hvilke tidspunkt man kan starte sin download. Da jeg kun har en 20 mbit tager det en del timer at hente 50 GB, så ville gerne starte den tidligst muligt :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Schmidty » søn 27 jul 2014 16:24

Nu ved jeg godt, at svarene kan være lidt biased, når jeg spørger i en TLOU-tråd, men hvilket spil skal man købe, hvis valget står mellem inFamous: Second Son eller TLOU: Remastered? Hvad ville I vælge? :-)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Cena » søn 27 jul 2014 16:30

Schmidty skrev:Nu ved jeg godt, at svarene kan være lidt biased, når jeg spørger i en TLOU-tråd, men hvilket spil skal man købe, hvis valget står mellem inFamous: Second Son eller TLOU: Remastered? Hvad ville I vælge? :-)


Jeg har ikke prøvet TLOU endnu, men efter at have læst anmeldelser rundt omkring af PS3 versionen er det uden tvivl et af de største mesterværker der nogensinde er lavet på konsol.

inFAMOUS: Second Son er nok pt. det flotteste spil på PS4 (Har ikke prøvet TLOU endnu), og viser godt hvad vi kan forvente os af fremtiden. Historisk er det ikke noget mesterværk men det hører stadig til i toppen af mine spiloplevelser.

Jeg tror jeg ville købe TLOU først, og så håbe på du efterfølgende kunne finde en at bytte det med til inFAMOUS bagefter. Det har jo trods alt nogle måneder på bagen, og du kan næsten med garanti finde nogen der vil lave den byttehandel :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: The Last of Us Remastered

Indlægaf Schmidty » søn 27 jul 2014 16:32

Cena skrev:
Schmidty skrev:Nu ved jeg godt, at svarene kan være lidt biased, når jeg spørger i en TLOU-tråd, men hvilket spil skal man købe, hvis valget står mellem inFamous: Second Son eller TLOU: Remastered? Hvad ville I vælge? :-)


Jeg har ikke prøvet TLOU endnu, men efter at have læst anmeldelser rundt omkring af PS3 versionen er det uden tvivl et af de største mesterværker der nogensinde er lavet på konsol.

inFAMOUS: Second Son er nok pt. det flotteste spil på PS4 (Har ikke prøvet TLOU endnu), og viser godt hvad vi kan forvente os af fremtiden. Historisk er det ikke noget mesterværk men det hører stadig til i toppen af mine spiloplevelser.

Jeg tror jeg ville købe TLOU først, og så håbe på du efterfølgende kunne finde en at bytte det med til inFAMOUS bagefter. Det har jo trods alt nogle måneder på bagen, og du kan næsten med garanti finde nogen der vil lave den byttehandel :)


Tak for svaret! Jeg hælder nemlig også mest til TLOU. Jeg tror jeg smider en forudbestilling ved Elgiganten eller har I fundet andre steder hvor man får retail-versionen billigt?
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster

cron