Forum

Kan ikke købe på psn

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Rasbred » ons 03 feb 2016 15:34

Ny dag ny medarbejder.

Han havde haft 6 andre igennem idag med samme problem

Han har nu skrevet en masse ting ned og det bliver sendt videre til deres finans afdeling.

Han siger det er et lokal problem i Danmark. Og der er vist ret mange som har problemet.

Så skulle hilse og sig sige hvis man har problemet så få ringet og meldt det indtil dem så de kan få løst det. Jo flere jo bedre for dem.

Han sagde de ville svarer inden for 4 dage ellers skulle ringe igen i næste uge og hører hvad der forgår.

Så. To be continued :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Fiisker » ons 03 feb 2016 17:54

Slimjay DK skrev:Prøv deres support ?

89 88 35 76

10:00 - 18:00 Mandag til fredag

Før du ringer op, skal du sørge for, at du har adgang til dit PlayStation-system, og at du har skrevet serienummeret ned. Dette hjælper os til at besvare dine spørgsmål så hurtigt som muligt.

https://www.playstation.com/da-dk/get-help/contact-us/

Hvad for et Seriennummer?
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Rasbred » ons 03 feb 2016 19:40

De skulle ikke bruge mit serie nummer da jeg ringede.

Men det står på undersiden. Ved en streg kode.
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf mowdy » lør 06 feb 2016 11:05

Ja vent 24 timer så plejer det at virke igen :D
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Rasbred » søn 07 feb 2016 08:59

mowdy skrev:Ja vent 24 timer så plejer det at virke igen :D


Men gør det ikke :? :?
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf mowdy » søn 07 feb 2016 11:06

Næste gang så prøv at køb fra en anden enhed. Sidst den lavede det nummer for mig fik jeg at vide at jeg skulle købe fra PlayStation i stedet for på Tlf som jeg prøvede på
mowdy
Niveau 2
 
Indlæg: 125
By: sorø


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Rasbred » ons 17 feb 2016 23:12

Så kom der svar. Er dog ikke helt sikker på hvad de vil have jeg skal gøre som jeg ikke har gjort. Banken siger de blokere intet og holder intet tilbage med hensyn til Psn......

Hi Rasmus

Thanks for your contact with PlayStation Support regarding your Sony Entertainment Network (SEN) account.

We have investigated the case you raised with us, and we can see that your payment method has been rejected by your bank or card issuer. Unfortunately, we are never given the reason for the bank’s refusal. Common reasons include incorrect expiry date or address, however you will need to contact your bank for further information.

Our system limits the number of times any account holder can top up their account within a period of time, in order to prevent fraud. As the details of these checks are confidential we’re unable to provide exact details of these checks. These checks have now temporarily blocked any further top up attempts using bank cards for your account. As this temporary block is part of our security checks we’re unable to manually remove it and therefore recommend you wait for 24 hours before making any further attempts on any SEN account.


If you wish to add funds to your account as soon as possible, we recommend you purchase PSN Cards which are available through many major game retailers. These can be redeemed on your account to fund your wallet.

I hope this helps, but if you have any other questions please contact PlayStation Support using the contact details below or by replying to this e-mail. Quote XXXXXXXXXXXX and one of our team will be happy to help you.

Thanks,


Baljit
PlayStation Support


Så PS Support giver banken skylden. Og banken siger de ikke gør noget.......... :^o
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Abildtrup » tors 18 feb 2016 00:03

Det er Nets der er problemet og de melder aldrig ud hvorfor. Jeg skulle købe noget fra US for et par måneder siden og der lukkede de mit kort. Banken kunne ikke sige hvorfor, da Nets ikke melder noget andet end Afvist. De åbnede mit kort igen, men jeg skulle så betale over PayPal for varerne, før det kunne lade sig gøre.
Nets er nogle amatører.
-------------------------------------------------------

http:/c.mymovies.dk/abildtrup
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Rasbred » tors 18 feb 2016 20:28

Må nok desværre bare tage mig til takke med at skulle i gamestop eller lign og købe Psn kort #-o #-o #-o
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf MrLindberg » ons 23 mar 2016 10:47

Jeg har præcist samme problem og jeg bruger PayPal, som jo ikke har noget med Credit Cards at gøre (set fra Sonys side)....

Selvom det er en håbløs omvej, så har jeg valgt at forsøge mig med prepaid-kort. Og efter lidt søgen har jeg fundet frem til seagm.com, som sælger danske kort. Det virkede rigtig godt. De skal kunne sende dig en SMS med en verification code, men ellers kunne jeg uden problemer betale med min PayPal-konto. Og jeg fik koden øjeblikkeligt via min "profil" på deres site. https://www.seagm.com/playstation-netwo ... sn-denmark
MrLindberg
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Bagsværd


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Bayy » lør 02 apr 2016 09:23

Nu er jeg med i klubben, er der noget fix udover at sikre at alle info er rigtige ?
Bayy
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Rasbred » lør 02 apr 2016 12:59

Fixet for mig var at

1- slette alle oplysninger om mine kort og PayPal på ps4
2- ringe i banken og slette alle reserveringer som psn havde lavet på mit kort.
3- vente minimum 24 timer iflg support. Jeg ventede i 4 døgn for at være sikker
4- kontroller banken havde fjernet alle reserveringer.
5- tilføjet mit mastercard igen.
6- også virkede det igen.

Så nu virker det for mig :-)
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf MrLindberg » ons 06 apr 2016 19:52

MrLindberg skrev:Jeg har præcist samme problem og jeg bruger PayPal, som jo ikke har noget med Credit Cards at gøre (set fra Sonys side)....


FIXED! (PayPal)

Nu virker det også for mig via PayPal. Jeg snakkede med deres support og fik at vide, at min adresse formentlig var indtastet forkert. Samtidig bad de mig fjerne min Paypal-konto fra PS'en og vente 24 timer. Det virkede. Mine adresseoplysninger er indtastet som vist her: http://screencast.com/t/LP0eMreD Jeg var i sin tid kommet til at skrive noget i County-feltet.

Efter at have ventet gik jeg ind og genindtastede min PayPal-oplysninger, og nu virker det igen. Så krydser vi fingre for, at det bliver ved med det...
MrLindberg
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Bagsværd


Re: Kan ikke købe på psn

Indlægaf Bayy » søn 10 apr 2016 16:47

Rasbred skrev:Fixet for mig var at

1- slette alle oplysninger om mine kort og PayPal på ps4
2- ringe i banken og slette alle reserveringer som psn havde lavet på mit kort.
3- vente minimum 24 timer iflg support. Jeg ventede i 4 døgn for at være sikker
4- kontroller banken havde fjernet alle reserveringer.
5- tilføjet mit mastercard igen.
6- også virkede det igen.

Så nu virker det for mig :-)



Dette virkede
Bayy
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron