Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Pestowicz » lør 19 apr 2014 13:39

Battleship :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Pestowicz » søn 20 apr 2014 17:28

Tony Hawk's Pro Skater HD :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » søn 20 apr 2014 19:01

Platin i "Smart as" til Vitaen......
Flere af den slags tak
:)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tirs 22 apr 2014 22:52

Man of Steal

Platin i Thief til PS4
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Joa » ons 23 apr 2014 14:02

Platin i CSI: Fatal Conspiracy!
Billede
Joa
Niveau 4
 
Indlæg: 324
By: Vejle


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » tors 24 apr 2014 13:19

Platinum i Soul Sacrifice til Vitaen.

Rigtig fedt spil, når man lige kommer rigtig i gang med det.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Redman DK » tors 24 apr 2014 13:56

100% i Insurgent Expansion til Killzone Shadow Fall
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kawwah85 » fre 25 apr 2014 12:30

Fik platinum i Mercenary Kings forleden. Kunne dog godt tænke mig noget hjælp til Dead Nation
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » fre 25 apr 2014 12:37

Kawwah85 skrev:Fik platinum i Mercenary Kings forleden. Kunne dog godt tænke mig noget hjælp til Dead Nation


Et godt begyndervåben?

Jeg er igang med at skulle capture bossen i 2. Rank, så jeg er ikke ret langt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kawwah85 » fre 25 apr 2014 12:45

morfar skrev:
Kawwah85 skrev:Fik platinum i Mercenary Kings forleden. Kunne dog godt tænke mig noget hjælp til Dead Nation


Et godt begyndervåben?

Jeg er igang med at skulle capture bossen i 2. Rank, så jeg er ikke ret langt.


Jeg valgte sådan set bare de våbendele med de bedste stats. Damage er ihvertfald en god en at gå efter, og selvfølgelig skal der ikke være for få skud i magasinet af gangen. Vælger du et våben med et langt løb kan det skyde længere, men ved bosser er det ikke så vigtigt. Da jeg sammensatte et våben, gik jeg som sagt bare efter de stats hvor der var flere grønne end røde.

Ellers havde en bruger på siden kaldet Blauwy lavet et udemærket set up, som jeg selv synes er meget effektivt.

Receiver - Tracker
Barrel - Termination
Magazine - Karabiner
Sight - Live Wire
Stock - Reyder-47
Ammo - Caustic Missile.

Og så er det selvf. også vigtigt at lære bossens mønster.

Men når du går efter Craftmanship trofæet, hvor du skal crafte 300 gunparts, og 100 knives, så husk at Assault rifle parts af en eller anden grund ikke tæller. Det måtte jeg selv læse mig frem til på et forum.
Kawwah85
Niveau 2
 
Indlæg: 179
By: Herlev


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » fre 25 apr 2014 13:11

glyr skrev:Platin i "Smart as" til Vitaen......
Flere af den slags tak
:)


Hvordan fik du street smart trofæerne?

Jeg får i gennemsnit 7-8 stjerner per udfordring, så det vil tage mig 13 uger at få de 100 stjerner.
Det er godt nok fuldstændig idiotisk lavet, at man ikke kan udfordre andre byer hjemmefra. I det mindste skulle de fjerne begrænsningen på én udfordring per uge.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Kongefar » fre 25 apr 2014 13:45

JanR, er det ikke bare at medbringe sin Vita "på tour" og så hoppe på et WiFi-netværk i en anden by? Der findes mange på cafeer eller selvfølgelig hos venner og familie. Hvis man aldrig kommer hjemmefra er det selvfølgelig et større problem. Jeg har ikke selv prøvet det, men hvis der kun findes "storbyer" såsom København, Aarhus, Odense og deslige er det heller ikke så nemt.

Jeg deler i øvrigt begejstringen for Smart As, omend 3 stjerner i ethvert logik spil er meget MEGET langt væk :mrgreen:
Billede
Kongefar
Niveau 3
 
Indlæg: 203
By: Bagsværd


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf JanR » fre 25 apr 2014 14:17

Kongefar skrev:JanR, er det ikke bare at medbringe sin Vita "på tour" og så hoppe på et WiFi-netværk i en anden by? Der findes mange på cafeer eller selvfølgelig hos venner og familie. Hvis man aldrig kommer hjemmefra er det selvfølgelig et større problem. Jeg har ikke selv prøvet det, men hvis der kun findes "storbyer" såsom København, Aarhus, Odense og deslige er det heller ikke så nemt.

Jeg deler i øvrigt begejstringen for Smart As, omend 3 stjerner i ethvert logik spil er meget MEGET langt væk :mrgreen:


Jo, det har du ret i. Mit studie er "desværre" næsten lige hvor jeg bor, så der hjalp det ikke særlig meget at tage Vitaen med.
Har heldigvis studiejob på de forskellige hospitaler i Region Hovedstaden + Roskilde, så det burde ikke tage lang tid hvis jeg bare booker en masse nattevagter, og får et gæste login til netværket.
Men stadig åndssvagt at man ikke bare kan udfordre en tilfældig by, eller fjerne begrænsningen på én udfordring per uge.

Du behøver forresten ikke få 3 stjerner på hver sværhedsgrad.
Man kan nemlig også låse op for næste sværhedsgrad, ved bare at spille det pågældende spil på 5 forskellige datoer.
Og datoen kan du nemt ændre manuelt under indstillinger.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » fre 25 apr 2014 15:51

Man behøver ikke pille ved datoen. Så er man jo en snyder :-)

Bare spil alle spillene hver dag, så får du låst op for geni på no time. Som Jan skriver, så låser den næste sværhedsgrad op efter 5 dages spil. Det behøver ikke være 5 dage i træk.

Men jeg kan kun give Jan ret mht streetsmart. Det er komplet idiotisk lavet. Om jeg er 10 km syd for Århus eller i Hadsten, så får jeg stadig kun Århus udfordringen. I Skanderborg får jeg Horsens udfordringen. Jeg tror kun det er de aller største byer der er med desværre.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf tue69 » fre 25 apr 2014 16:10

100 % i Octodad. Anmeldelse kommer snart
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster