Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Paddy-NX » tors 30 jul 2015 23:35

Endnu en gang 100% i Driveclub! Er spændt på at se om de kommer med et nyt season pass som der er rygter om, eller om det var det med DLC for denne gang...
Men 122 trophies for et spil er vel også ret godt :)
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Xainz » fre 31 jul 2015 21:12

Platin i Battlefield Hardline :D
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Xainz » lør 01 aug 2015 21:32

Platin i Defense grid 2. Vanvittigt man skal grinde så meget, for det sidste trofæ....
Billede
Xainz
Niveau 6
 
Indlæg: 1343
By: Tranbjerg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » lør 01 aug 2015 22:46

Da Senzai skrev:Det var hurtigt! Jeg troede ikke, at du gad spille det! :mrgreen:

Jeg mangler selv break-shot trofæet for at få platin. Det tror jeg aldrig, at jeg får! :P


du siger bare til, jeg vil gerne tage en hurtig 1v1 hvor vi fixer den :) Det er da bare med at få det af vejen, hvis det er det eneste der holder dig fra platinum.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Malik-xD » søn 02 aug 2015 05:05

Platin nummer 171 - Aliens Colonial Marines
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 02 aug 2015 07:16

Malik-xD skrev:Platin nummer 171 - Aliens Colonial Marines


Sådan. Så er vi 2 med platin i denne perle :)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » søn 02 aug 2015 17:48

Platin i Rocket League :D Mit 3. Det er 100 år siden jeg sidst fik platin.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Jb » søn 02 aug 2015 18:19

Platin og 100 % I plants vs zombies garden warfare
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Pestowicz » søn 02 aug 2015 19:11

Platin i Rocket League, Far far away.. trophy kom efter 54km :)
Pestowicz
Niveau 3
 
Indlæg: 223
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Da Senzai » søn 02 aug 2015 20:17

Maethiel skrev:du siger bare til, jeg vil gerne tage en hurtig 1v1 hvor vi fixer den :) Det er da bare med at få det af vejen, hvis det er det eneste der holder dig fra platinum.


Tak - det er en sød tanke, men jeg springer over. Der er jo ikke meget ved at have et trofæ, man har snydt eller boostet sig til :P.

Jeg har også læst, at der er folk, der sætter elastik på kontrolleren for at få trofæet for at køre 500 km. Det virker også fjollet - især i et spil som Rocket League, hvor 500 km kun lige er at røre overfladen af spillet :P
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » søn 02 aug 2015 20:30

Da Senzai skrev:
Maethiel skrev:du siger bare til, jeg vil gerne tage en hurtig 1v1 hvor vi fixer den :) Det er da bare med at få det af vejen, hvis det er det eneste der holder dig fra platinum.


Tak - det er en sød tanke, men jeg springer over. Der er jo ikke meget ved at have et trofæ, man har snydt eller boostet sig til :P.

Jeg har også læst, at der er folk, der sætter elastik på kontrolleren for at få trofæet for at køre 500 km. Det virker også fjollet - især i et spil som Rocket League, hvor 500 km kun lige er at røre overfladen af spillet :P


Jeg er skyldig her :oops: Trængte til at få et Platin snart :lol: :lol: Men fortsætter med at spille alligevel.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Maethiel » søn 02 aug 2015 21:01

Cena skrev:
Da Senzai skrev:
Maethiel skrev:du siger bare til, jeg vil gerne tage en hurtig 1v1 hvor vi fixer den :) Det er da bare med at få det af vejen, hvis det er det eneste der holder dig fra platinum.


Tak - det er en sød tanke, men jeg springer over. Der er jo ikke meget ved at have et trofæ, man har snydt eller boostet sig til :P.

Jeg har også læst, at der er folk, der sætter elastik på kontrolleren for at få trofæet for at køre 500 km. Det virker også fjollet - især i et spil som Rocket League, hvor 500 km kun lige er at røre overfladen af spillet :P


Jeg er skyldig her :oops: Trængte til at få et Platin snart :lol: :lol: Men fortsætter med at spille alligevel.


Jeg forstår ikke definition "snyd", fordi man opnår et trofæ bevidst :)
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 919

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Da Senzai » man 03 aug 2015 06:57

Jeg synes ikke, at det er i spillets ånd. F. eks er der en i Rocket League, hvor man vist skal vinde 5-0. Det virker ufortjent at få mod en, der bare står stille.

Et bedre eksempel er Dead or Alive 4. Der er der et trofæ for at blive S-Rank online. Der var mange, der i mine øjne snød sig til den ved at disconnecte lige inden de tabte en online kamp. For mig og se, så er det at snyde, da det tydeligvis ikke er i spillets ånd.

Jeg var personligt selv omtrent 13.000 online kampe om at blive S-Rank, men tilgengæld var det også fucking fedt endeligt at se trofæet.

Jeg forstår heller ikke at folk gider have trofæet, når de ikke er gode nok til det. Jeg gad da ikke have, at der står at jeg er god til et spil eller, at jeg spiller et spil, som jeg ikke synes er sjovt nok til at jeg gider få trofæerne legit.

Folk grænser går forskellige steder og jeg synes, at det er sjovest at få trofæer uden at "booste" eller hvad jeg synes er at "snyde". Nå, ja og så er det også bare kedeligt, når man har begrænset spilletid, at bruge dem på boosting, når man kan bruge tiden på at spille rigtigt istedet.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » tirs 04 aug 2015 16:26

100% i Jetpack Joyride Deluxe til vitaen.

Som den eneste (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Cena » søn 09 aug 2015 01:06

Platin i The Order: 1886. 7 timers spilletid er sku ikke meget. Men det var fedt nok, så længe det varede :)

Godt jeg ikke købte, men lånte på biblioteket i stedet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster