Forum

Platinum & 100% tråden

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf glyr » tors 01 sep 2016 11:22

ENDELIG......... Jeg har fået platin i Rainbow six Siege. Nok det sværeste trofæ længe. Skal siges at jeg er skod dårlig til online spil. Min K/D ratio er ynkelig. Alligevel har dette spil fanget mig og taktikken i det har jeg stor nydt. Normalt er jeg færdig med spil efter platin, men lige det her beholder jeg. Det er sku et af de bedste spil længe. :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Rytteren » søn 04 sep 2016 21:29

Platin i Valkyria Chronicles. Stadig blandt de bedste spil overhovedet. Tager 20timer, men man kan nemt bruge mere tid på diverse ting i spillet.
For at få platin skal man gennemføre historien 2 gange, klare alle missioner + alle skermish (dog kun easy, medium og hard) med Arank. Havde gennemført spillet en del gange på ps3, så kender det som bare F. Derfor intet svært i spillet.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Ubertracker77 » man 05 sep 2016 05:51

Platin i diablo 3. 100 treasure goblins trofæet stinker ;)
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf ikkNico » fre 09 sep 2016 20:51

Blacklight Retribution
Den var faktisk rimeligt nem, og kommer lidt af sig selv, bortset fra Onslaught. Der skal man slås lidt for det
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » lør 10 sep 2016 23:45

Platin i Gat Out Of Hell
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Ubertracker77 » søn 11 sep 2016 07:43

Ditto
Ubertracker77
Niveau 3
 
Indlæg: 235
By: Skanderborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 18 sep 2016 15:15

Platin i Disney Infinity 1.0 til ps3. Nu havde det ligget længe nok og samlet støv (-:
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf tue69 » søn 18 sep 2016 15:52

100 pct i journey. Det var godt nok unikt.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » søn 18 sep 2016 20:57

100% i Nuka-World DLC til Fallout 4, så min trophy er på 100% igen i Fallout 4.

Guld tips:
Beverageer: Pas på med denne, da opskrifter kan forsvinde, hvis man får smidt en granat eller lign. Det er en god ide at notere ned hvor de er, og inden man går ind i området, så lav et quicksave. Det skete ikke for mig, men jeg fik da blæst de opskrifter hen steder hvor de normalt ikke ligger, så det kan bestemt ske.

All Sugared Up: Ikke vent med den her til man er færdig med main story, ellers skal man søge hele området igennem et par gange, for at finde nok fjender. Man kan sagtens tage højde for den her, allerede imens man er i gang med "The Grand Tour". Man kan lave simple opskrifter ret hurtigt, f.eks. kun med Nuka Cola og Nuka Cherry. Evt. sammen med chemist perk, så varer effekten længere tid.

Eyes on the Prize: Den her er en bitch, så simpelt kan det siges. Den er ikke svær, men det er latterlig grind, minus til Bethesda for så stupidt et trophy. Hold øje med tickets og tokens i skaldepande og ikke mindst ruller af tickets rundt omkring i parken. Da jeg var færdig med spillet, havde jeg 10k tickets, så manglede kun 90k.... :shock:
Man kan spille sig til flere tickets i Nuka-Arcade hvor Bandits spillet, lige til venstre efter indgangen, er den der giver bedst. Få fat i en gun med explosive effekt, f.eks. Spray'n'Pray som kan købes fra Cricket i Commonwealth. Cricket befinder sig ofte ved Warwick farm, Bunker Hill eller Diamond City. Sørg for at have godt med ammo til den. Ud over Spray'n'Pray er der Western Explosive Pistol, den kan man finde en flok super mutant,s syd vest for parken.
Brug følgende fremgangs metode:

Man får imellem 700-1000 tickets per gang og det tager ca. 1½ minut per gang, så forvent at bruge i nærheden af 3 timer på det. Derfor kan jeg også anbefale man spreder det lidt op, evt. tager en halv time. Ellers skal man smide en film på den ene skærm, Remote Play på den anden skærm og så stene sig igennem, det gjorde jeg :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » man 26 sep 2016 13:56

Platin i Disney Infinity 2.0

Af en eller anden mærkelig grund er jeg eneste bruger på pslife der har platin.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Erroneus » tirs 27 sep 2016 21:57

100% i Catwoman's Revenge, ja oki der er kun et trophy, men sidste kamp er af oki sværhedsgrad. Fidussen er at holde et højt tempo, værd aggrasiv og så vær super opmærksom på counters, samt holde sig siderne, hvor gulvet bliver elektrisk.

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 02 okt 2016 22:17

Platin i Game of Thrones - et af de dårligere Telltale spil. For langtrukkent og kedeligt. Jeg elsker tv serien.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf morfar » søn 02 okt 2016 22:18

Platin i Hardware Rivals

1000 kills var et frygteligt grind.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf BenjaminKjaer » man 03 okt 2016 18:04

Platin og 100% i alt Fallout 4 med DLC - nu rører jeg ikke det spil igen :-D
BenjaminKjaer
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Platinum & 100% tråden

Indlægaf Fiisker » man 03 okt 2016 18:05

Platin i Virginia. Det var til at overkomme - 1,5 time :mrgreen:
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron